masa MEH 362
masa MEH 362
Alo,
bi mogoče kdo informativno vedel, koliko bakra in železa (po možnosti tudi drugih kovin) je na mehu?
Glede na to, da jih bodo umaknili s prometa me zanima, koliko bi lahko zaslužili s prodajo odpadnega materiala.
Strojniki bi skoraj zagotovo morali nekaj vedeti.
bi mogoče kdo informativno vedel, koliko bakra in železa (po možnosti tudi drugih kovin) je na mehu?
Glede na to, da jih bodo umaknili s prometa me zanima, koliko bi lahko zaslužili s prodajo odpadnega materiala.
Strojniki bi skoraj zagotovo morali nekaj vedeti.
Re: masa MEH 362
Regan 664 napisal/-a:Alo,
bi mogoče kdo informativno vedel, koliko bakra in železa (po možnosti tudi drugih kovin) je na mehu?
Glede na to, da jih bodo umaknili s prometa me zanima, koliko bi lahko zaslužili s prodajo odpadnega materiala.
Strojniki bi skoraj zagotovo morali nekaj vedeti.
Strojniki ali Strojani?
Prvi nimajo nobene veze o bakrenih vodnikih, kontaktorjih, ... itd, drugi pa nič ne sprašujejo koliko je kaj težko, samo odnesejo ..............
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ne, Dolfe, kaj pa deca vejo, koliko je 500 kil bakra
No ma tako okvirno bi me zanimalo, koliko kg bakra je navitega v enem elektromotorju. Meh ima 6 takih motorjev se pravi, da bi znalo biti ene 5 ton bakra?
A je azbest tudi v mehih? Ali so ga že kdaj kaj poskušali odstranili?
Na Milanovi strani sem videl, da so JŽ nabavile kar 50 mehov. Pa kje so sedaj vsi ti mehi, če jih je pri nas še nedolgo nazaj vozilo 13 komadov? Hrvatje pa jih tudi nimajo več kot toliko???
No ma tako okvirno bi me zanimalo, koliko kg bakra je navitega v enem elektromotorju. Meh ima 6 takih motorjev se pravi, da bi znalo biti ene 5 ton bakra?
A je azbest tudi v mehih? Ali so ga že kdaj kaj poskušali odstranili?
Na Milanovi strani sem videl, da so JŽ nabavile kar 50 mehov. Pa kje so sedaj vsi ti mehi, če jih je pri nas še nedolgo nazaj vozilo 13 komadov? Hrvatje pa jih tudi nimajo več kot toliko???
Ja, Milan, te razumem.
Se pravi je hrvatom ob "delitveni bilanci" pripadlo kar 33 mehov? In to samo za progo Šapjane-Rijeka-Moravice??
Sej hrvatje drugje nimajo 3kV napetosti?
Se pravi, so ostale mehe, ki jih ni več enostavno kasirali za železo??
Mogoče bi kaj bolje vedeli kolegi s hrvaškega foruma.
Se pravi je hrvatom ob "delitveni bilanci" pripadlo kar 33 mehov? In to samo za progo Šapjane-Rijeka-Moravice??
Sej hrvatje drugje nimajo 3kV napetosti?
Se pravi, so ostale mehe, ki jih ni več enostavno kasirali za železo??
Mogoče bi kaj bolje vedeli kolegi s hrvaškega foruma.
Luka je bolj zagnan ker se tega tiče in ima na svoji strani točne podatke o tem, kateri mehi vozijo po reški progi in kateri ne ..... http://www.geocities.com/ics310_sz/
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
DOLFE
Takoj nazaj vzami, kar si o strojnikih rekel ! Da boš vedel, kontaktorji so skoraj 100% strojniški izdelki, pa tudi v elektromotorjih je vsaj 50% strojniškega znanja. Pa lokomotive, katere voziš (pa makar električne) so rezultat dela tudi strojnikov (na Živah so se strojnikom in elektrotehnikom pridružili še elektroniki in računalničarji....)
Tesla je po izobrazbi strojnik press.
Pa ne se jezit name
Jože
Takoj nazaj vzami, kar si o strojnikih rekel ! Da boš vedel, kontaktorji so skoraj 100% strojniški izdelki, pa tudi v elektromotorjih je vsaj 50% strojniškega znanja. Pa lokomotive, katere voziš (pa makar električne) so rezultat dela tudi strojnikov (na Živah so se strojnikom in elektrotehnikom pridružili še elektroniki in računalničarji....)
Tesla je po izobrazbi strojnik press.
Pa ne se jezit name
Jože
Jaz tudi. Sicer na dnu lestvice, ampak sem.Barbarpapa1 napisal/-a:DOLFE
...........Tesla je po izobrazbi strojnik press..............
Jože
Jože, to je bilo mišljeno malo drugače. Gre le za trapast odgovor na trapasto vprašanje. Nanaša pa se na specifičnosti poklica in ne na posameznika.
Običajni strojniki pač ne vedo (vemo), koliko bakrenih vodnikov in s kakšnim presekom je potrebno za navitje enega vlečnega motorja. Niti tega ne, kje vse na lokomotivi morajo biti bakreni vodniki vgrajeni. Zato je neumno pričakovati, da bo povprečen strojnik vedel koliko bakrene mase je vgrajeno v lokomotivo, če niti tega ne ve in niti ne more vedeti, koliko, kje in kašni bakreni vodniki so v uporabi.
Še več. Vprašaj kateregakoli elektrikarja v CD-Mostah, če ve koliko bakra je vgrajenega v en Meh. Brez podatkov iz dokumentacije ti tega ne bo znal nihče povedat. Če pa že bo, potem bo podatek 100% faljen.
Klemnu, kot prometnemu strokovnjaku bi lahko naprimer tudi jaz zastavil podobno vprašanje. Povedal bi mu številko nekega kontejnerja, ki nekje pozabljen leži, on pa naj kar iz ceste odgovori od kod je prišel, kaj je v njem in koliko je je tisto težko. Ne rečt da se ne da. Samo, navaden smrtnik, če tudi je specialist svojega področja, kar tako, takorekoč iz glave, ne bo znal odgovoriti. Al´se pa motim?
In res je. Strojniki (in šlosarji) opravimo 3/4 dela elektrikarjem. Oni le tista "jetra not naštimajo" če pa je zraven še malo sreče, se še zabliska ne preveč....
Kakšna družba! Tito, Tesla, Jože, ...... in moja malenkost, sami šlosarji. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Dolfe, ne me resno jemat no....
Je pa moja profesionalna zgodovina takšna, da sem kot strojnik začel v razvoju elektromotorjev, pa še med samimi elektrotehniki sem sedel za nameček (Pa moram reči, da sploh ni bilo slabo....) Je bilo O.K. edino tisti vic sem moral nenehno poslušati:
Kaj je to, če gredo skupaj po cesti trije elektrotehniki in strojnik? -> tri faze in nula!
Dokler nisem vica nekega dne malo nadgradil:
Kaj je to če trije elektrotehniki je***o enega strojnika? -> vezava zvezda.
Kaj pa če trije elektrotehniki nimajo strojnika? -> potem se je***o med sabo in to je vezava trikot.
Brez nule pa pri istosmernem in enofaznem toku itak ne gre press...
LP
Jože
Dolfe, ne me resno jemat no....
Je pa moja profesionalna zgodovina takšna, da sem kot strojnik začel v razvoju elektromotorjev, pa še med samimi elektrotehniki sem sedel za nameček (Pa moram reči, da sploh ni bilo slabo....) Je bilo O.K. edino tisti vic sem moral nenehno poslušati:
Kaj je to, če gredo skupaj po cesti trije elektrotehniki in strojnik? -> tri faze in nula!
Dokler nisem vica nekega dne malo nadgradil:
Kaj je to če trije elektrotehniki je***o enega strojnika? -> vezava zvezda.
Kaj pa če trije elektrotehniki nimajo strojnika? -> potem se je***o med sabo in to je vezava trikot.
Brez nule pa pri istosmernem in enofaznem toku itak ne gre press...
LP
Jože
Zeeeeelo doberBarbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Dolfe, ne me resno jemat no....
Kaj je to, če gredo skupaj po cesti trije elektrotehniki in strojnik? -> tri faze in nula!
Dokler nisem vica nekega dne malo nadgradil:
Kaj je to če trije elektrotehniki je***o enega strojnika? -> vezava zvezda.
Kaj pa če trije elektrotehniki nimajo strojnika? -> potem se je***o med sabo in to je vezava trikot.
Brez nule pa pri istosmernem in enofaznem toku itak ne gre press...
Jože
Malo Off Topic. Se opravičujem!
Ta o nuli pa ni dobra. Za enofazno že, enosmerna pa ima + in - ,(pogojno) lahko tudi nevtralni vodnik, ozemljitev...... (za žel. sistem ne vem )
Pri zadnji, enosmerni bi sklepal da gre za bolj normalen odnos, če imamo še minus.... alora več žensk na SŽ pa bo marsikaj porihtano.
"Posle j..... .... kajanja"!
Pozdrav
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Mislim da si kar dobro zadel.TERMINATOR napisal/-a: Po mojem, kot električar, 1-3% teže Meha so nekovine, svinec, novo srebro, medenina, 20-30% je bakra, ostalo železo.
Čist tko, neuradno
Če mi lahko kdo pove oznako - tip motorja na Mehu, bo to mogoče nova uganka z fotografijo odprtega motorja. Mogoče !!
PS Spet malo OT, leta77/78 I. letnik el. teh. šole v LJ.
Prišle Brižitke in ker sem se vozil na Primorsko preko Jeeeeeesenic domov,
so me zanimali vlaki. In tako sva s sošolcem ob čakanju na gomulko na zadnjem peronu videla to neverjetno lokomotivo. Brez besed samo spogled in že sva bila tam. Mašinfirer je bil na najino žalost tako uzvišen kot bi vozil novi Airbus A380, pa še ni bilo 11. 9.!!
Že zaradi dooolge vožnje domov (kar velja še danes) mi železnice lep čas niso bile všeč.
Pozdrav