Meh 362 in konstrukcija
Re: Meh 362 in konstrukcija
To my knowledge, 18 locomotives (out of 40) of this class were assigned to Slovenia after the breakup of Yugoslavia. Two years ago all of them were withdrawn from circulation. It is known that two of them were sold to the Czech Republic (and probably further resold to Poland) and that one was handed to the railway museum in Ljubljana. The other ones are being cut up and you can still see some at a depot in eastern Ljubljana.
In western Croatia (the Rijeka region) these locomotives are still active as class HŽ 1061. Unfortunately I don't know how many.
In western Croatia (the Rijeka region) these locomotives are still active as class HŽ 1061. Unfortunately I don't know how many.
Re: Meh 362 in konstrukcija
Thank you Ajznponar.
And in non operating condition?andrazon napisal/-a:Zero in operating condition
LP Andraž
Re: Meh 362 in konstrukcija
Here You have them:Paradezug napisal/-a:And in non operating condition?
viewtopic.php?f=2&t=6548
Now the only thing You need to do is try to identify and count them
Seriously, some of them were pulled back to CD as they are intended to go to Czech if I am informed correctly. 1 was already delivered (od 2 sold) in past, few more should go in the future there... When, how many... don't know.
Goran
Re: Meh 362 in konstrukcija
Dva meha sta v lastništvu podjetja Central Railways (http://www.crw.sk) in naj bi od marca vozila na Slovaškem. Vir: http://www.k-report.net/presmerovani/?prispevek=2353007
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Meh 362 in konstrukcija
Kam sta pa zginla meha pred CD Moste?
Re: Meh 362 in konstrukcija
Vsaj eden od njiju je še vedno pred CD Moste, a na drugi strani.bikec napisal/-a:Kam sta pa zginla meha pred CD Moste?
LP, odbijac
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Meh 362 in konstrukcija
Malo nostalgije...iz leta 1977
fotka iz knjižice: Modernizacija Železniškega gospodarstva Ljubljana
fotka iz knjižice: Modernizacija Železniškega gospodarstva Ljubljana
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Meh 362 in konstrukcija
Tole pa je "čistina" v primerjavi s trenutnim stanjem.
Re: Meh 362 in konstrukcija
Že nekaj časa ugotavljam, da so tablice izdelave na mehih nekako pomešane, ali pa so bile zamenjane.
Toraj če pogledamo tablico od 362-032, je na njej številka 397. Če pa pogledamo tole tabelo pa ugotovimo, da bi ta tablica morala biti na številki 362-023. Prvič sem si mislil, da so mogoče številke zamenjali (32-23), ampak sem pogledal nato še pri enem drugem mehu (SŽ), ki je imel na tablici napisano 386, katera pa pripada lokomotivi HŽ 1061 012.
Torej sedaj me zanima če kdo kaj več ve o tem? je mogoče da je tabela na strani narobe napisana? Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Toraj če pogledamo tablico od 362-032, je na njej številka 397. Če pa pogledamo tole tabelo pa ugotovimo, da bi ta tablica morala biti na številki 362-023. Prvič sem si mislil, da so mogoče številke zamenjali (32-23), ampak sem pogledal nato še pri enem drugem mehu (SŽ), ki je imel na tablici napisano 386, katera pa pripada lokomotivi HŽ 1061 012.
Torej sedaj me zanima če kdo kaj več ve o tem? je mogoče da je tabela na strani narobe napisana? Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
LP Anej
Re: Meh 362 in konstrukcija
kurjač
Re: Meh 362 in konstrukcija
Kdor si želi imeti avtentično okolje za vožnjo simulatorja, zdaj je prilika! (resnično, letalski navdušenci točno to delajo, en tak primerek je v Sloveniji!)
Goran
Re: Meh 362 in konstrukcija
Jo bom šu pobrat, kva pa jst vem kva je par sto kil sam dvignm pa nesmGorchi napisal/-a:Kdor si želi imeti avtentično okolje za vožnjo simulatorja, zdaj je prilika! (resnično, letalski navdušenci točno to delajo, en tak primerek je v Sloveniji!)
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Meh 362 in konstrukcija
Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
Goran