Malo je treba pobrskati in veliko najdeš TUKAJ.Griffith napisal/-a:Stokrat ti hvala za te fotke! Sedaj vidim, da je na eni strani lokomotive hodnik, po drugi strani pa prideš v "strojnico".
Bom pa zatežil, če lahko kdo takole pofotka še brižito, da si bom res lahko slikovno predstavljal kako zgleda.
Sem hvaležen že v naprej!
Meh 362 in konstrukcija
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Nekaj malega se najde tukaj, slikal pa kdo drug kot; @cokla.Griffith napisal/-a: Bom pa zatežil, če lahko kdo takole pofotka še brižito, da si bom res lahko slikovno predstavljal kako zgleda.
Sem hvaležen že v naprej!
Tale link je že zgoraj ; je pa NA TEM LINKU še več .Nejc napisal/-a:
Nekaj malega se najde tukaj, slikal pa kdo drug kot; @cokla.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Ker si me prehitel za las...cokla napisal/-a:Tale link je že zgoraj ; je pa NA TEM LINKU še več .Nejc napisal/-a:
Nekaj malega se najde tukaj, slikal pa kdo drug kot; @cokla.
lp NS
Samó hvala za coklo bo zagotovo premalo. Revež se je žrtvoval do skrajnosti.
Zunanja temperatura +30°C, notranja, v visoko napetostnem oddelku pa kar +50°C. Za slikanje je iz svojega telesa spustil ene tri litre tekočine. Majico, katero je najbrž tudi malo umazal pa je lahko premočeno z lastnim znojem kar malo prežulil, ožel in jo na hitro osušil.
Tako je bil sicer spet čist, ampak po prešvicanih štumfih pa je veeno smrdel kot dihur.
Bravo cokla, za tvoj trud.
Zunanja temperatura +30°C, notranja, v visoko napetostnem oddelku pa kar +50°C. Za slikanje je iz svojega telesa spustil ene tri litre tekočine. Majico, katero je najbrž tudi malo umazal pa je lahko premočeno z lastnim znojem kar malo prežulil, ožel in jo na hitro osušil.
Tako je bil sicer spet čist, ampak po prešvicanih štumfih pa je veeno smrdel kot dihur.
Bravo cokla, za tvoj trud.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Super! Hvala za linke. Če sem prav videl ima tudi Brižita dvoje vrat, torej ena so za hodnik in ena da prideš do motorjev. Pa je to praksa elektro lokomotiv? Kako pa ima recimo hodnik Taurus?
Pa še enkrat hvala, ker sem res vesel, da imam v glavi slikovno predstavo kako zgledajo lokomotive od znotraj.
Pa še enkrat hvala, ker sem res vesel, da imam v glavi slikovno predstavo kako zgledajo lokomotive od znotraj.
Griffith napisal/-a:Super! Hvala za linke. Če sem prav videl ima tudi Brižita dvoje vrat, torej ena so za hodnik in ena da prideš do motorjev. .
Kakšna vrata in do katerih motorjev?
Brižita, kot tudi druge lokomotive im le vrata za v hodnik, če se temu tako reče. Vse ostalo so le razna vratca za dostop do posameznih naprav.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Leva vrata vodijo v kabino , desna pa so dostop do ventilacijskega prostora vlečnega motorja.Griffith napisal/-a:Tale vrata sem mislil. Ena vodijo na "hodnik" do druge kabine, skozi druga pa prideš do naprav. Če si jaz to sploh prav predstavljam.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Povsem slučajno, iz ART teme se je pojavil detajl na Mehu, ki ga v današnjem času nismo vajeni. Namreč, avtor znanega lesoreza je kot kaže upodobil prvobiten izgled elektro lokomotive, serije 362. Poleg malce drugače obarvanega boka, je opazen dodatek na 1. osi, prvega podstavnega vozička.
Malce brskanja in našla se je povsem enostavna razlaga.
Kaže, da je bil Meh že v osnovi zelo šparoven. MMG, pravi gorenjc. Hulky bi ga takoj vzel za svojega, če bi le vedel.
Če že ni smel vračati el. energije nazaj v omrežje, je pa med vožnjo, kar tako mimogrede, stiskal zrak v glavnih zračnih rezervoarjih. In prihranil nekaj dela glavnima kompresorjema.
Zanimivo bi bilo izvedeti kaj več o tem, od starih legend. Oz. od tistih, ki kaj več vedo o tej napravi. In kdaj jo je modifikacija odnesla v zgodovino.
Florjan, ti zagotovo veš, pa še kdo.
lp
Dolfe
Malce brskanja in našla se je povsem enostavna razlaga.
Kaže, da je bil Meh že v osnovi zelo šparoven. MMG, pravi gorenjc. Hulky bi ga takoj vzel za svojega, če bi le vedel.
Če že ni smel vračati el. energije nazaj v omrežje, je pa med vožnjo, kar tako mimogrede, stiskal zrak v glavnih zračnih rezervoarjih. In prihranil nekaj dela glavnima kompresorjema.
Zanimivo bi bilo izvedeti kaj več o tem, od starih legend. Oz. od tistih, ki kaj več vedo o tej napravi. In kdaj jo je modifikacija odnesla v zgodovino.
Florjan, ti zagotovo veš, pa še kdo.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Hvala za hiter odgovor Dolfe.
Predvidevam da se potem za vsako lokomotivo piše evidenca koliko kilometrov je prevozila preden je pršla na vsako od revizij, in bi se od tam lahko razbralo koliko km je lok prevozila v svojem življenskem obdobju.
Koliko km pa imajo v povprečju lokomotive npr. mehi preden se jih pošlje na večjo revizijo?
Predvidevam da se potem za vsako lokomotivo piše evidenca koliko kilometrov je prevozila preden je pršla na vsako od revizij, in bi se od tam lahko razbralo koliko km je lok prevozila v svojem življenskem obdobju.
Koliko km pa imajo v povprečju lokomotive npr. mehi preden se jih pošlje na večjo revizijo?