Meh 362 in konstrukcija
A mogoče kdo ve približno katerega leta je bil narejen ta posnetek? Se pa strinjam, da je to že malenkost modificiran meh. Prvi mehi so imeli samo žaromet brez rdeče luči in direkt na plehu pa menda celo varnostno mrežo pred stekli podobno kot "bajaderice" aka Mercedesi na začetku. Na disku imam celo eno fotko takega meha a brez mrežice...
Edit:
Evo ene slike sposojene od g. Dragutina Staničiča iz hrvaškega foruma in v tej temi boste našli še nekaj mehov, bajaderic in še kaj (pra)starega:
Edit:
Evo ene slike sposojene od g. Dragutina Staničiča iz hrvaškega foruma in v tej temi boste našli še nekaj mehov, bajaderic in še kaj (pra)starega:
Goran
Pa še ena sorodna iz hrvaškega foruma, če ne celo s srbskega foruma, avtor "Institucija"...
Namig - poglejte lnik, se najde še kaka zanimiva fotka ne ravno mehca
Namig - poglejte lnik, se najde še kaka zanimiva fotka ne ravno mehca
Goran
Pa sem našel še meha z mrežami čez okna; slika iz istega foruma, prva stran že x-krat omenjene teme na hrvaškem forumu, avotr zopet Dragutin Staničić:
Dost je zaenkrat
Dost je zaenkrat
Goran
362 013 je reški meh .Vozil je iz Reke po hrvaški strani proti Zagrebu.Slika pa mora biti iz konca 60-ih začetka 70-ih.Slika z Jesenic pa je letnik 75.Tako zamreženh oken se na SŽ ne spomnim.Ker pa vidim, da je to za forumaše zanimiva tema bom probal poiskati še kakšno sliko mogoče še pri mojih starejših kolegih.Tudi Florjan bi verjetno znal imeti kakšno. Je pa res ,da so bili takrat drugačni časi in so strojevodje v službo raje kot fotografski aparat v torbi-kuzli-nesli kanglico s fižolovo solato.Točnega datuma kdaj so se spreminjali simboli se pa ne spominjam.
- SZ ljubitelj
- Strojevodja I
- Prispevkov: 436
- Pridružen: 26.01.2007, 11:33
- Kraj: Nova Štifta
Zanimivo je gledati predelave tako mehov kot mopedov. Kar nekaj sprememb je vidnih. Zanima me kdaj so začeli vgrajevati reflektorje na sredi nad kabino. Ali je bilo to ob predelavi OT- jev.
In še drugo vprašanje - zakaj sta vtičnici med odbojnikoma oz. nad cevmi zavornega voda. Vidi se dva pokrovčka.
Hvala vsem za odgovore. Upam, da to že ni bilo kje pojasnjeno.
In še drugo vprašanje - zakaj sta vtičnici med odbojnikoma oz. nad cevmi zavornega voda. Vidi se dva pokrovčka.
Hvala vsem za odgovore. Upam, da to že ni bilo kje pojasnjeno.
Lep pozdrav vsem
Tadej
Tadej
Niso vtičnice ampak pokrovi za dostop do peskovnkov.SZ ljubitelj napisal/-a:Zanimivo je gledati predelave tako mehov kot mopedov. Kar nekaj sprememb je vidnih. Zanima me kdaj so začeli vgrajevati reflektorje na sredi nad kabino. Ali je bilo to ob predelavi OT- jev.
In še drugo vprašanje - zakaj sta vtičnici med odbojnikoma oz. nad cevmi zavornega voda. Vidi se dva pokrovčka.
Hvala vsem za odgovore. Upam, da to že ni bilo kje pojasnjeno.
Nekaj boš našel tukaj. Če pa boš še malo prebrskal , odkriješ še več..Uros_88 napisal/-a:Nikjer še nisem zasledil (ali pa nisem našel),da bi bilo govora o hrvaških predelavah mehov. Zakaj so jih sploh predelovali, kdaj se je to začelo, kaj so predelali in ali so boljši ali slabši od naših? Če kdo kaj ve, naj prosim napiše.
HVALA
Jaz vem toliko: predelavo so vršili v Končarju (se mi zdi ) in so vgradili nekakšno računalniško krmiljenje ( mislim , da je servomotor ) , ki pa ni najbolj posrečeno. Tip kabine je malo drugačen in tudi kabina je preurejena . Nekje na našem forumu je tudi nekaj slik.
Bila je ideja , da preuredijo mehe na 25 kV izmenicno in je bila misli ,da pri dveh tudi uresničana. Vendar se ideja ni obnesla.
Kar nekaj podatkov o njihovih mehih in drugih lokomotivah na Reški progi pa tudi tukaj.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Slik je veliko tudi na Lukovi strani o vlakih (http://www.geocities.com/ics310_sz_new/indexs.html), pod rubriko proga Pivka-Reka (http://www.vlaki.net/luka/proga.html), je kar 42 strani slik.