Meh 362 in konstrukcija

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
664-111
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1293
Pridružen: 05.05.2006, 18:25

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a 664-111 » 03.10.2013, 22:51

jpk napisal/-a:362 034 gre na Slovaško v Vrutky. CD je lokomotivo usposobil za prevoz na lastnih kolesih. Na Slovaškem jo bo privatni operater CentralRailways popravil, naredil revizijo in uporabljal. Kdaj končana, še ne vem. Predvidevajo še letos :)
Me pa zanima, če je bil spremljevalec zaradi dolge zamude do Hodoša kaj lačen :)


Spremljevalec je bil dobro pripravljen, se vidi da je izkušen mojster :D
LP
Matic
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4450
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a igor72 » 07.10.2013, 10:53

http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1129

....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan" 8)
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1073
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 07.10.2013, 20:05

igor72 napisal/-a:http://www.railtrains.sk/modules/AMS/article.php?storyid=1129

....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan" 8)


A smeti v kabini so Slovaki dobili za doplačilo ali brezplačno :mrgreen:

Če bi malce očistili notranjost, preden so ga dali iz rok, nebi bilo nikogar konec :evil:
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Tono » 07.10.2013, 20:47

Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.

Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1138
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 07.10.2013, 22:01

Tono napisal/-a:Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.

Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.


še eni ima meha 362-029 tam cd moste , lahko DLŽiŽE :)
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Tono » 08.10.2013, 7:38

Hvala lepa, ne bi raje.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6479
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 08.10.2013, 11:47

Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.
Goran
Uporabniški avatar
RitterVonGhega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1138
Pridružen: 13.09.2012, 14:35
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a RitterVonGhega » 08.10.2013, 15:08

Gorchi napisal/-a:Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.



aha, hvala za sporočila in info.... :)
lp!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 99
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a bugear » 08.10.2013, 22:04

Gorchi napisal/-a:029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti.

Kupec plačilo nikoli ne zaključi, ker je v stečaju. Ampak prodajalec naj bi bil Railconsult in ne SŽ.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1278
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a bart » 09.10.2013, 23:00

Pozdravljeni!

Pa je prispel!
Več pa v tej temi slovaškega foruma.

Jernej :wink:

P.S. Upam, da bo kdo spremljal prenovo. [-o<
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1278
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a bart » 09.02.2014, 18:52

Naš bivši Meh 362-034 pa je takole nadaljeval pot proti
Slika
na "rehabilitacijo".

http://www.zoszv.sk/

Sliki sta na tej strani!

Še zmeraj upam, da bo kdo od slovaških forumašev spremljal prenovo. [-o<

Jernej :wink:
dare20
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 371
Pridružen: 10.02.2011, 15:59

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a dare20 » 09.02.2014, 22:13

TA lokomotiva se lahko izredno kvalitetno obnovi in tudi kabina je lahko izredno dobro popravljena. Sedaj so na tržišču razni servomotorji, k ibi prevzeli glavno funkcijo kontrolerjev. Posege v krmiljenje motorjev ni potrebno preveč posegati. Glavno je v krmiljenju vleke in zašiti le te. Glede Protidrsne naprave se lahko tudi popravi z minimalnimi stroški in bo delovala brezhibno.

Glede kabine pa je lahko izredno bobro izolirana, če se bi vlagalo v delovne pogoje. Kdor je vozil to lokomotivo ve kako je ropotala in kakšne težave so bile pri hitrostih okrog 100 km/h. KAbina se bo po mojem naredila tako, da se bodo vgradili amprtizerji, k ibodo dušili vibracije in se nebodo prenašale na voznika. ČE bo lastnik te lokomotive sledil smernicam bo uredil to lokomotivo in bo izredno uporabna na ravninskih progah.
Kraška Glista
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 14.01.2011, 11:30
Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Kraška Glista » 14.02.2014, 16:19

In azbest? So ga s cele lokomotive že pobrali ko je bila še vozna?
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3973
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Tono » 14.02.2014, 19:05

Glede na to, da sem se ravno za 034 zajebaval v dno duše in dokazoval, kako iz mašine ni potrebno odsraniti azbesta, dokler se mašina ne razmontira, sklepam, da je azbest še v njej. Nisem pa čisto ziher :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 08.08.2015, 8:41

Po dolgem času je naša ekipa posodobila malo simulator. Dodali smo indikatorje vleke.

Povezava na video

Vsi ki ste to lokomotivo vozili in se še spomnite delovanje teh indikatorjev, nas zanima če smo naredili pravilno?

LP Anej

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost