Meh 362 in konstrukcija
Za vsako lokomotivo obstaja kartoteka, kjer je prav vse zabeleženo. Tudi posamezni vijak, če je bil zamenjan z drugačno dimenzijo in pa seveda, dalo bi se razbrati tudi seštevek vseh prevoženih kilometrov. Čeprav ti kilometri niso ravno relevantni. Pri veliki reviziji (VR) ostane le koš (ogrodje) lokomotive. Vsi vitalni deli se bodisi zamenjajo ali obnovijo. Tako naprimer ni nobene lokomotive, ki bi imela svoje prvotne podstavne vozičke in vlečne motorje. Isto velja po večini tudi za dizel motorje in generatorje dizel-lokomotiv. In za vso ostalo kramo.Kremšnita napisal/-a: Predvidevam da se potem za vsako lokomotivo piše evidenca koliko kilometrov je prevozila .........
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Pri obnovi lokomotivskega dizel motorja, ne gre za takšno generalko, kot v smislu avtomobilizma. Vse je namenoma narejeno tako, da se razen glavne gredi vse zamenja. Tako se redno menjajo ležajne blazinice, bati in kompresijski obročki, ter valji, oz. srajčke, kot jim rečemo. Ter jasno, še vse ostalo kar spada zraven. V bistvu ostane od nekega dizel motorja le ohišje (blok) in poklopci. Tako je pri revizijski obnovi dizel motor praktično nov.boris napisal/-a: s kolkimi generalkami??
;o)
Pa še to. Če pride do okvare pred revizijskim rokom, npr. le na enem valju, se po potrebi zamenja le poškodovan segment. Tako se lahko zamenja posmazna glava motorja, ali bat, ojnica, srajčka, kot tudi izrabljen ležaj.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
ja noo.. sej po teoriji je to generalka.. tako al tako je zamenjano vse...
ima morda kdo kakšen podatek, kakšen je strošek take generalke motorja???
glede na to da ostaneta samo blok in glava, ostalo je zamenjano, oz. obnovljeno, in če prišteješ k cenam (zamenjanih) rezervnih delov + ure teh mojstrov v studencih da vse to spravijo skupaj, mora bit cifra kar... zanimiva..
;o))
ima morda kdo kakšen podatek, kakšen je strošek take generalke motorja???
glede na to da ostaneta samo blok in glava, ostalo je zamenjano, oz. obnovljeno, in če prišteješ k cenam (zamenjanih) rezervnih delov + ure teh mojstrov v studencih da vse to spravijo skupaj, mora bit cifra kar... zanimiva..
;o))
Pri generalni avtomobilskega motorja je precej omejitve, mar ne? Dva, tri brušenja valjev, glavne gredi in na DINOS.boris napisal/-a: glede na to da ostaneta samo blok in glava, ostalo je zamenjano, oz. obnovljeno, in če prišteješ k cenam (zamenjanih) rezervnih delov + ure teh mojstrov v studencih da vse to spravijo skupaj, mora bit cifra kar... zanimiva..
Do nedavna je krožila informacija, da je popolna obnova takšnega dizel motorja znatno dražja, kot pa nakup novega. Ampak, tako živi trgovina, ohranjajo se domača delovna mesta, in še kaj .......
Če to zanesljivo drži, pa ne vem.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
dobraaaa...cokla napisal/-a:Torej , če prav razumem... na seriji 362 obstaja : " generalka na diesel motorju" , " dvakrat brušenje in DINOS " ter "vsi vitalni deli se menjajo? "
;o))
eee.. to me je zanimalo.. ;o))Dolfe napisal/-a: Do nedavna je krožila informacija, da je popolna obnova takšnega dizel motorja znatno dražja, kot pa nakup novega. Ampak, tako živi trgovina, ohranjajo se domača delovna mesta, in še kaj .......
Če to zanesljivo drži, pa ne vem.
vem da smo precej zašli s temi motorji... sorry..
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Dolfe napisal/-a: .... se je pojavil detajl na Mehu, ki ga v današnjem času nismo vajeni. Namreč, avtor znanega lesoreza je kot kaže upodobil prvobiten izgled elektro lokomotive, serije 362. Poleg malce drugače obarvanega boka, je opazen dodatek na 1. osi, prvega podstavnega vozička.
Kaže, da je bil Meh že v osnovi zelo šparoven. MMG, pravi gorenjc. Hulky bi ga takoj vzel za svojega, če bi le vedel.
Če že ni smel vračati el. energije nazaj v omrežje, je pa med vožnjo, kar tako mimogrede, stiskal zrak v glavnih zračnih rezervoarjih. In prihranil nekaj dela glavnima kompresorjema.
Zanimivo bi bilo izvedeti kaj več o tem, od starih legend. Oz. od tistih, ki kaj več vedo o tej napravi. In kdaj jo je modifikacija odnesla v zgodovino.
Florjan, ti zagotovo veš, pa še kdo.
lp
Dolfe
Bojda je lepo dopolnjeval izgube pnevmatike. Na 361 pa je blestel.
Dolfe, katastrofa Glede na to, da je danes sobota in se ponavadi v CD Ljubljana (bivše CD Moste) nahaja zelo malo vlečnih vozil, je bilo to kar sem videl alarm prve stopnje.
Štirje Mehurji so bili notri (prvi in tretji obrat) 021, 024, 029 in 031. Kot zgleda, drži tisti pregovor "Kopriva vedno pozebe zadnja".
Slike prilimam ko jih uspem obdelati.
Štirje Mehurji so bili notri (prvi in tretji obrat) 021, 024, 029 in 031. Kot zgleda, drži tisti pregovor "Kopriva vedno pozebe zadnja".
Slike prilimam ko jih uspem obdelati.
Tine
Od teh je vozen le 021. Tako , da panike še ni.Tin€ napisal/-a:Dolfe, katastrofa Glede na to, da je danes sobota in se ponavadi v CD Ljubljana (bivše CD Moste) nahaja zelo malo vlečnih vozil, je bilo to kar sem videl alarm prve stopnje.
Štirje Mehurji so bili notri (prvi in tretji obrat) 021, 024, 029 in 031. Kot zgleda, drži tisti pregovor "Kopriva vedno pozebe zadnja".
Slike prilimam ko jih uspem obdelati.
MMG - se pa bojim , da jih usposobijo. Močno pa upam , da samo iščejo rezervne dele.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )