Meh 362 in konstrukcija

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Načeloma nekje 1.000.000 - 1.200.000 km na revizijo. Vendar je treba upoštevati, da so v zadnjem času ta velike revizije na 6 let, prej so bile malce pogostejše...
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kremšnita napisal/-a: Predvidevam da se potem za vsako lokomotivo piše evidenca koliko kilometrov je prevozila .........
Za vsako lokomotivo obstaja kartoteka, kjer je prav vse zabeleženo. Tudi posamezni vijak, če je bil zamenjan z drugačno dimenzijo in pa seveda, dalo bi se razbrati tudi seštevek vseh prevoženih kilometrov. Čeprav ti kilometri niso ravno relevantni. Pri veliki reviziji (VR) ostane le koš (ogrodje) lokomotive. Vsi vitalni deli se bodisi zamenjajo ali obnovijo. Tako naprimer ni nobene lokomotive, ki bi imela svoje prvotne podstavne vozičke in vlečne motorje. Isto velja po večini tudi za dizel motorje in generatorje dizel-lokomotiv. In za vso ostalo kramo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Dolfe vse velike dizelske lokomotive imajo originalen DM :wink: . izjema so đurasice.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3625
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Da malo obudimo še preostalih 6 mehov, kje se nahajajo danes....

362-021 v vlaku 157
362-023 CD Moste
362-027 CD Moste
362-034 v vlaku 45542
362-039 CD Moste
362-040 v vlaku 158
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Odgovor Napisal/-a boris »

Jembah napisal/-a:Dolfe vse velike dizelske lokomotive imajo originalen DM :wink: . izjema so đurasice.
s kolkimi generalkami??
;o)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

boris napisal/-a: s kolkimi generalkami??
;o)
Pri obnovi lokomotivskega dizel motorja, ne gre za takšno generalko, kot v smislu avtomobilizma. Vse je namenoma narejeno tako, da se razen glavne gredi vse zamenja. Tako se redno menjajo ležajne blazinice, bati in kompresijski obročki, ter valji, oz. srajčke, kot jim rečemo. Ter jasno, še vse ostalo kar spada zraven. V bistvu ostane od nekega dizel motorja le ohišje (blok) in poklopci. Tako je pri revizijski obnovi dizel motor praktično nov.

Pa še to. Če pride do okvare pred revizijskim rokom, npr. le na enem valju, se po potrebi zamenja le poškodovan segment. Tako se lahko zamenja posmazna glava motorja, ali bat, ojnica, srajčka, kot tudi izrabljen ležaj.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Odgovor Napisal/-a boris »

ja noo.. sej po teoriji je to generalka.. tako al tako je zamenjano vse...

ima morda kdo kakšen podatek, kakšen je strošek take generalke motorja???

glede na to da ostaneta samo blok in glava, ostalo je zamenjano, oz. obnovljeno, in če prišteješ k cenam (zamenjanih) rezervnih delov + ure teh mojstrov v studencih da vse to spravijo skupaj, mora bit cifra kar... zanimiva..
;o))
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

boris napisal/-a: glede na to da ostaneta samo blok in glava, ostalo je zamenjano, oz. obnovljeno, in če prišteješ k cenam (zamenjanih) rezervnih delov + ure teh mojstrov v studencih da vse to spravijo skupaj, mora bit cifra kar... zanimiva..
Pri generalni avtomobilskega motorja je precej omejitve, mar ne? Dva, tri brušenja valjev, glavne gredi in na DINOS. Slika


Do nedavna je krožila informacija, da je popolna obnova takšnega dizel motorja znatno dražja, kot pa nakup novega. Ampak, tako živi trgovina, ohranjajo se domača delovna mesta, in še kaj .......

Če to zanesljivo drži, pa ne vem. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Torej , če prav razumem... na seriji 362 obstaja : " generalka na diesel motorju" , " dvakrat brušenje in DINOS " ter "vsi vitalni deli se menjajo? " :twisted:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 293
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Odgovor Napisal/-a boris »

cokla napisal/-a:Torej , če prav razumem... na seriji 362 obstaja : " generalka na diesel motorju" , " dvakrat brušenje in DINOS " ter "vsi vitalni deli se menjajo? " :twisted:
dobraaaa...
;o)) =D> :mrgreen:
Dolfe napisal/-a: Do nedavna je krožila informacija, da je popolna obnova takšnega dizel motorja znatno dražja, kot pa nakup novega. Ampak, tako živi trgovina, ohranjajo se domača delovna mesta, in še kaj .......

Če to zanesljivo drži, pa ne vem. :wink:
eee.. to me je zanimalo.. ;o))
vem da smo precej zašli s temi motorji... sorry..
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Dolfe napisal/-a: .... se je pojavil detajl na Mehu, ki ga v današnjem času nismo vajeni. Namreč, avtor znanega lesoreza je kot kaže upodobil prvobiten izgled elektro lokomotive, serije 362. Poleg malce drugače obarvanega boka, je opazen dodatek na 1. osi, prvega podstavnega vozička.


Slika


Kaže, da je bil Meh že v osnovi zelo šparoven. MMG, pravi gorenjc. Hulky bi ga takoj vzel za svojega, če bi le vedel. :D
Če že ni smel vračati el. energije nazaj v omrežje, je pa med vožnjo, kar tako mimogrede, stiskal zrak v glavnih zračnih rezervoarjih. In prihranil nekaj dela glavnima kompresorjema.

Zanimivo bi bilo izvedeti kaj več o tem, od starih legend. Oz. od tistih, ki kaj več vedo o tej napravi. In kdaj jo je modifikacija odnesla v zgodovino.

Florjan, ti zagotovo veš, pa še kdo. [-o<


lp
Dolfe

Bojda je lepo dopolnjeval izgube pnevmatike. Na 361 pa je blestel.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dolfe, katastrofa :cussing :cussing :cussing Glede na to, da je danes sobota in se ponavadi v CD Ljubljana (bivše CD Moste) nahaja zelo malo vlečnih vozil, je bilo to kar sem videl alarm prve stopnje.

Štirje Mehurji so bili notri (prvi in tretji obrat) 021, 024, 029 in 031. Kot zgleda, drži tisti pregovor "Kopriva vedno pozebe zadnja".

Slike prilimam ko jih uspem obdelati.
Tine
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Kot sem že omenil, invazija Mehov danes v CD-ju.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Tine
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a whistler »

Tin€, imaš morda informacijo kaj so počeli tisti že odstavljeni mehi v delavnici?
Se jih bodo morda znebili?
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Tin€ napisal/-a:Dolfe, katastrofa :cussing :cussing :cussing Glede na to, da je danes sobota in se ponavadi v CD Ljubljana (bivše CD Moste) nahaja zelo malo vlečnih vozil, je bilo to kar sem videl alarm prve stopnje.

Štirje Mehurji so bili notri (prvi in tretji obrat) 021, 024, 029 in 031. Kot zgleda, drži tisti pregovor "Kopriva vedno pozebe zadnja".

Slike prilimam ko jih uspem obdelati.
Od teh je vozen le 021. Tako , da panike še ni.

MMG - se pa bojim , da jih usposobijo. #-o Močno pa upam , da samo iščejo rezervne dele. [-o<
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori