Spremljevalec je bil dobro pripravljen, se vidi da je izkušen mojsterjpk napisal/-a:362 034 gre na Slovaško v Vrutky. CD je lokomotivo usposobil za prevoz na lastnih kolesih. Na Slovaškem jo bo privatni operater CentralRailways popravil, naredil revizijo in uporabljal. Kdaj končana, še ne vem. Predvidevajo še letos
Me pa zanima, če je bil spremljevalec zaradi dolge zamude do Hodoša kaj lačen
Meh 362 in konstrukcija
Re: Meh 362 in konstrukcija
LP
Matic
Matic
Re: Meh 362 in konstrukcija
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan"
....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan"
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Meh 362 in konstrukcija
A smeti v kabini so Slovaki dobili za doplačilo ali brezplačnoigor72 napisal/-a:http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129
....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan"
Če bi malce očistili notranjost, preden so ga dali iz rok, nebi bilo nikogar konec
Re: Meh 362 in konstrukcija
Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.
Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.
Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Meh 362 in konstrukcija
še eni ima meha 362-029 tam cd moste , lahko DLŽiŽETono napisal/-a:Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.
Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Meh 362 in konstrukcija
Hvala lepa, ne bi raje.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Meh 362 in konstrukcija
Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.
Goran
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Meh 362 in konstrukcija
Gorchi napisal/-a:Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.
aha, hvala za sporočila in info....
lp!
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Meh 362 in konstrukcija
Kupec plačilo nikoli ne zaključi, ker je v stečaju. Ampak prodajalec naj bi bil Railconsult in ne SŽ.Gorchi napisal/-a:029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
děkuju za krásný rok"!
Re: Meh 362 in konstrukcija
Pozdravljeni!
Pa je prispel!
Več pa v tej temi slovaškega foruma.
Jernej
P.S. Upam, da bo kdo spremljal prenovo.
Pa je prispel!
Več pa v tej temi slovaškega foruma.
Jernej
P.S. Upam, da bo kdo spremljal prenovo.
Re: Meh 362 in konstrukcija
Naš bivši Meh 362-034 pa je takole nadaljeval pot proti
na "rehabilitacijo".
http://www.zoszv.sk/
Sliki sta na tej strani!
Še zmeraj upam, da bo kdo od slovaških forumašev spremljal prenovo.
Jernej
na "rehabilitacijo".
http://www.zoszv.sk/
Sliki sta na tej strani!
Še zmeraj upam, da bo kdo od slovaških forumašev spremljal prenovo.
Jernej
Re: Meh 362 in konstrukcija
TA lokomotiva se lahko izredno kvalitetno obnovi in tudi kabina je lahko izredno dobro popravljena. Sedaj so na tržišču razni servomotorji, k ibi prevzeli glavno funkcijo kontrolerjev. Posege v krmiljenje motorjev ni potrebno preveč posegati. Glavno je v krmiljenju vleke in zašiti le te. Glede Protidrsne naprave se lahko tudi popravi z minimalnimi stroški in bo delovala brezhibno.
Glede kabine pa je lahko izredno bobro izolirana, če se bi vlagalo v delovne pogoje. Kdor je vozil to lokomotivo ve kako je ropotala in kakšne težave so bile pri hitrostih okrog 100 km/h. KAbina se bo po mojem naredila tako, da se bodo vgradili amprtizerji, k ibodo dušili vibracije in se nebodo prenašale na voznika. ČE bo lastnik te lokomotive sledil smernicam bo uredil to lokomotivo in bo izredno uporabna na ravninskih progah.
Glede kabine pa je lahko izredno bobro izolirana, če se bi vlagalo v delovne pogoje. Kdor je vozil to lokomotivo ve kako je ropotala in kakšne težave so bile pri hitrostih okrog 100 km/h. KAbina se bo po mojem naredila tako, da se bodo vgradili amprtizerji, k ibodo dušili vibracije in se nebodo prenašale na voznika. ČE bo lastnik te lokomotive sledil smernicam bo uredil to lokomotivo in bo izredno uporabna na ravninskih progah.
-
- Kurjač
- Prispevkov: 48
- Pridružen: 14.01.2011, 11:30
- Kraj: Trenutno Dunaj - Avstrija
Re: Meh 362 in konstrukcija
In azbest? So ga s cele lokomotive že pobrali ko je bila še vozna?
Re: Meh 362 in konstrukcija
Glede na to, da sem se ravno za 034 zajebaval v dno duše in dokazoval, kako iz mašine ni potrebno odsraniti azbesta, dokler se mašina ne razmontira, sklepam, da je azbest še v njej. Nisem pa čisto ziher
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Meh 362 in konstrukcija
Po dolgem času je naša ekipa posodobila malo simulator. Dodali smo indikatorje vleke.
Vsi ki ste to lokomotivo vozili in se še spomnite delovanje teh indikatorjev, nas zanima če smo naredili pravilno?
LP Anej