Meh 362 in konstrukcija

Debata okoli voznega parka
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1701
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 27.10.2012, 13:28

AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?


Številko 814.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a milchy » 27.10.2012, 13:40

Tomaž97 napisal/-a:
AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?


Številko 814.


JŽ 362-012
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a milchy » 27.10.2012, 13:41

Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...


Goran na tole pa samo tole:

sanja s....a o kukuruzu, al kukuruza nema ...... ;)
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 27.10.2012, 15:27

milchy napisal/-a:
Tomaž97 napisal/-a:
AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?


Številko 814.


JŽ 362-012



Če ima HŽ 1061 012 številko 814 potem takem to ni JŽ 362-012 ampak JŽ 362-040, če gledamo po tej tabeli. Milan ali imaš mogoče ti kakšno drugo tabelo?
LP Anej
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2232
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 27.10.2012, 16:37

Lokomotiva HŽ 1061-012 je 100% ex. JŽ 362-012.

Zanimivo... na tej strani (nekje na sredini) je nekaj detajlov z Žutke 012, med drugimi tudi tovarniška ploščica s številko 814.

Tukaj pa podatki govorijo povsem drugače - 386.
Aljaž
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 27.10.2012, 17:33

leteči vlak napisal/-a:Lokomotiva HŽ 1061-012 je 100% ex. JŽ 362-012.


ja potem takem so morali tablice lokomotiv menjavati. Če pa tablic niso menjaval, potem takem pa HŽ 1061-012 ni ex. JŽ 362-012.
LP Anej
Uporabniški avatar
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2232
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a leteči vlak » 27.10.2012, 18:06

Tukaj sem 99% prepričan, da je nekoč prišlo do zamenjava tovarniške ploščice na Mehu 012. Nedolgo nazaj smo na pomorskem forumu imeli primer, ko smo ugotavljali številke novogradenj treh sestrskih potniških ladij domače proizvodnje. Tudi tam se je naposled izkazalo, da je ena ladja med remontom dobila nazaj napačno ladjedelniško ploščo. Torej, take zamenjave so se očitno že večkrat zgodile.

Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.
Aljaž
Uporabniški avatar
AnejTS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 25.10.2005, 18:46
Kraj: Ptuj

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a AnejTS » 27.10.2012, 18:19

leteči vlak napisal/-a:Tukaj sem 99% prepričan, da je nekoč prišlo do zamenjava tovarniške ploščice na Mehu 012. Nedolgo nazaj smo na pomorskem forumu imeli primer, ko smo ugotavljali številke novogradenj treh sestrskih potniških ladij domače proizvodnje. Tudi tam se je naposled izkazalo, da je ena ladja med remontom dobila nazaj napačno ladjedelniško ploščo. Torej, take zamenjave so se očitno že večkrat zgodile.

Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.


Potem je možno da se je enako dogajalo na mehih, da so pomešali tablice.
LP Anej
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1061
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a desiro » 27.10.2012, 20:17

Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...


Saj bi bili lahko ogledi tudi v kabini tapravega meha 027 ko je ravno tam :roll:
Zadnjič spremenil desiro, dne 27.10.2012, 20:22, skupaj popravljeno 1 krat.
009 die beste Živa. :P
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 786
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 27.10.2012, 21:32

milchy napisal/-a:
Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...


Goran na tole pa samo tole:

sanja s....a o kukuruzu, al kukuruza nema ...... ;)


Se strinjam. Kje bi dobil vse zgoraj našteto in kdo bi po tvoje investiral? :roll:
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6480
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 28.10.2012, 1:41

Lih v tem je fora - ni ravno zaželeno vzpenjati se na "cele" lokomotive. Tako pa bi lahko izrabili prerez. Z malo več dobre volje pa bi se lahko vrtel še kak film čez sprednje okno itd... Idej je dosti, denarja pa precej manj. Se pa da marsikaj z malo dobre volje narest.

Kar se pa tiče onih ploščic. Leteči vlak, na oni strani je 1061-012 označena kot št. 814 v letu 1966. Imaš pa dol lokomotivo 1061-106 s številko 801 v letu 1968. Mogoče so šteli zaporedne lokomotive v letu? Namreč meh 362-040 je imel številko 805, če sem prav razbral iz svoje fotke, letnice pa ne uspem razbrati. Meh 362-023 pa 386 v letu 1962.
Goran
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1522
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 31.10.2012, 19:48

Mislim da so tablice montirali po principu katera je bila najbližje pri roki. Ko vidiš na eni lokomotivi različni številki na vsaki strani ... [-(
038
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 599
Pridružen: 10.03.2009, 20:49

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a 038 » 31.10.2012, 22:57

Gorchi napisal/-a: Se pa da marsikaj z malo dobre volje narest.
Potem boš pa moral komu na stolčku tace porezat in ga v tujino peljat, pa nepozabi mu še oči prekrit, da ne bo sam sebe videl.
Bostjan
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 49
Pridružen: 09.09.2013, 11:52

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Bostjan » 23.09.2013, 21:36

Tule žalostno končuje 362-021 in kolegici: http://www.burger.si/DOGODKI/Preteklost/Lokomotive/362_Mehovka/01_Lokomotiva_362_021.html
Nekaj mesecev se že "pridno" dela na pobiranju bakra ipd...
Uporabniški avatar
Čufarca
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 124
Pridružen: 02.11.2009, 15:56
Kraj: Stomaž (okolica Ajdovščine)
Kontakt:

Re: Meh 362 in konstrukcija

OdgovorNapisal/-a Čufarca » 24.09.2013, 15:54

Na čemu sploh še stojijo te uboge lokomotive?? :shock:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov