Re: Meh 362 in konstrukcija
Objavljeno: 27.10.2012, 13:28
Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
JŽ 362-012Tomaž97 napisal/-a:Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
Goran na tole pa samo tole:Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
milchy napisal/-a:JŽ 362-012Tomaž97 napisal/-a:Številko 814.AnejTS napisal/-a:Mogoče kdo ve kakšno številko ima meh HŽ 1061 012?
ja potem takem so morali tablice lokomotiv menjavati. Če pa tablic niso menjaval, potem takem pa HŽ 1061-012 ni ex. JŽ 362-012.leteči vlak napisal/-a:Lokomotiva HŽ 1061-012 je 100% ex. JŽ 362-012.
Potem je možno da se je enako dogajalo na mehih, da so pomešali tablice.leteči vlak napisal/-a:Tukaj sem 99% prepričan, da je nekoč prišlo do zamenjava tovarniške ploščice na Mehu 012. Nedolgo nazaj smo na pomorskem forumu imeli primer, ko smo ugotavljali številke novogradenj treh sestrskih potniških ladij domače proizvodnje. Tudi tam se je naposled izkazalo, da je ena ladja med remontom dobila nazaj napačno ladjedelniško ploščo. Torej, take zamenjave so se očitno že večkrat zgodile.
Sicer je pa Meh 040, za katerega trdiš, da ima številko 814, tako ali tako ostal v Sloveniji.
Saj bi bili lahko ogledi tudi v kabini tapravega meha 027 ko je ravno tamGorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
Se strinjam. Kje bi dobil vse zgoraj našteto in kdo bi po tvoje investiral?milchy napisal/-a:Goran na tole pa samo tole:Gorchi napisal/-a:Obstaja pa druga, bolj resna ideja, če bodo seveda ustrezni ljudje za to. Kabino se prenese v muzej, mogoče delno podre zadnjo steno in da tja pleksi steklo, komandni pult popolni tako kot mora biti in označi vse instrumente. S tem se omogoči obiskovalcem natančen vpogled kaj je v kabini, čemu služijo (večina) instrumentov in stikal in lahko postane del izobraževanja.
Namreč v muzeju je sicer krasno gledat lokomotive ampak če niso kje sklopi označeni, da si obiskovalec lahko predstavlja kako kaj deluje ali kaj čemu služi potem je lokomotiva/vagon zgolj predmet občudovanja in pri tem ostane. Apeliram torej na odgovorne na SŽ oz. v muzeju, da razmislijo o tem predlogu, ki verjetno niti ne bi stal kaj dosti, imel bi pa velik (poučni) vpliv na obiskovalce...
sanja s....a o kukuruzu, al kukuruza nema ......
Potem boš pa moral komu na stolčku tace porezat in ga v tujino peljat, pa nepozabi mu še oči prekrit, da ne bo sam sebe videl.Gorchi napisal/-a: Se pa da marsikaj z malo dobre volje narest.