Stran 27 od 28

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 03.10.2013, 22:51
Napisal/-a 664-111
jpk napisal/-a:362 034 gre na Slovaško v Vrutky. CD je lokomotivo usposobil za prevoz na lastnih kolesih. Na Slovaškem jo bo privatni operater CentralRailways popravil, naredil revizijo in uporabljal. Kdaj končana, še ne vem. Predvidevajo še letos :)
Me pa zanima, če je bil spremljevalec zaradi dolge zamude do Hodoša kaj lačen :)
Spremljevalec je bil dobro pripravljen, se vidi da je izkušen mojster :D

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 07.10.2013, 10:53
Napisal/-a igor72
http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129

....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan" 8)

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 07.10.2013, 20:05
Napisal/-a ŽAT32
igor72 napisal/-a:http://www.railtrains.sk/modules/AMS/ar ... oryid=1129

....se mu ne morejo načudit kako fajn je ta "raketoplan" 8)
A smeti v kabini so Slovaki dobili za doplačilo ali brezplačno :mrgreen:

Če bi malce očistili notranjost, preden so ga dali iz rok, nebi bilo nikogar konec :evil:

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 07.10.2013, 20:47
Napisal/-a Tono
Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.

Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 07.10.2013, 22:01
Napisal/-a RitterVonGhega
Tono napisal/-a:Zaradi tega meha 034, za katerega smo se potegovali v DLŽiŽE Celje, sem po veliki muki pri Agenciji za okolje izposloval uradno mnenje, da lokomotive ni potrebno razazbestiti, če bo ostala v nespremenjenem stanju. Razazbestenje je sicer bil pogoj lastnika. No, kasneje je prišlo do prodaje lokomotive in zgodba se je kljub obilici truda končala tako kot se je. Zato pa, kurc gleda tega meha, naj se z njim in njegovim azbestom ukvarjajo nekje drugje.

Kar pa se svinjaka v kabini tiče: neglede če so Slovaki kupili krš, tako se ne dela.
še eni ima meha 362-029 tam cd moste , lahko DLŽiŽE :)

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 08.10.2013, 7:38
Napisal/-a Tono
Hvala lepa, ne bi raje.

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 08.10.2013, 11:47
Napisal/-a Gorchi
Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 08.10.2013, 15:08
Napisal/-a RitterVonGhega
Gorchi napisal/-a:Miro,
meha 027 in 034 sta bila zadnja delujoča meha in kot taka najlepše ohranjena. 029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti. Sicer ne vem, kako je bilo z mehom 34 po zaključku redne službe, vsaj 27-ko so spremenili v neuporabno (menjali podstavne vozičke s prebitimi motorji). In taka je v muzeju.
Iz zgornjega popolnoma razumem Tonota, da je razočaran nad končno odločitvijo SŽ ali kakšnih drugih inštitucij.

aha, hvala za sporočila in info.... :)
lp!

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 08.10.2013, 22:04
Napisal/-a bugear
Gorchi napisal/-a:029 je bil že davno tega prodan in čaka na dotičnega kupca, da zaključi plačilo in se ga pošlje po podobni poti.
Kupec plačilo nikoli ne zaključi, ker je v stečaju. Ampak prodajalec naj bi bil Railconsult in ne SŽ.

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 09.10.2013, 23:00
Napisal/-a bart
Pozdravljeni!

Pa je prispel!
Več pa v tej temi slovaškega foruma.

Jernej :wink:

P.S. Upam, da bo kdo spremljal prenovo. [-o<

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 09.02.2014, 18:52
Napisal/-a bart
Naš bivši Meh 362-034 pa je takole nadaljeval pot proti
Slika
na "rehabilitacijo".

http://www.zoszv.sk/

Sliki sta na tej strani!

Še zmeraj upam, da bo kdo od slovaških forumašev spremljal prenovo. [-o<

Jernej :wink:

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 09.02.2014, 22:13
Napisal/-a dare20
TA lokomotiva se lahko izredno kvalitetno obnovi in tudi kabina je lahko izredno dobro popravljena. Sedaj so na tržišču razni servomotorji, k ibi prevzeli glavno funkcijo kontrolerjev. Posege v krmiljenje motorjev ni potrebno preveč posegati. Glavno je v krmiljenju vleke in zašiti le te. Glede Protidrsne naprave se lahko tudi popravi z minimalnimi stroški in bo delovala brezhibno.

Glede kabine pa je lahko izredno bobro izolirana, če se bi vlagalo v delovne pogoje. Kdor je vozil to lokomotivo ve kako je ropotala in kakšne težave so bile pri hitrostih okrog 100 km/h. KAbina se bo po mojem naredila tako, da se bodo vgradili amprtizerji, k ibodo dušili vibracije in se nebodo prenašale na voznika. ČE bo lastnik te lokomotive sledil smernicam bo uredil to lokomotivo in bo izredno uporabna na ravninskih progah.

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 14.02.2014, 16:19
Napisal/-a Kraška Glista
In azbest? So ga s cele lokomotive že pobrali ko je bila še vozna?

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 14.02.2014, 19:05
Napisal/-a Tono
Glede na to, da sem se ravno za 034 zajebaval v dno duše in dokazoval, kako iz mašine ni potrebno odsraniti azbesta, dokler se mašina ne razmontira, sklepam, da je azbest še v njej. Nisem pa čisto ziher :)

Re: Meh 362 in konstrukcija

Objavljeno: 08.08.2015, 8:41
Napisal/-a AnejTS
Po dolgem času je naša ekipa posodobila malo simulator. Dodali smo indikatorje vleke.

Povezava na video

Vsi ki ste to lokomotivo vozili in se še spomnite delovanje teh indikatorjev, nas zanima če smo naredili pravilno?