Tudi staro je lahko uporabno...
Re:
Par slik od dvigovanja poštnega vagona v LJ:Matjaž napisal/-a:Zelo zanimivo.Kako so pa "pršlepali" ta vagon sem?
http://www.dvig.si/podstrani.php?id=35
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Kako se pa dobijo taki stari vagoni na uporabo? Jaz bi ga dal na kakšni parceli preuredit v vikend.
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Pošta kot lastnik teh vagonov jih je bila ob koncu njihove eksploatacije pripravljena dobesedno podariti, edini pogoj je bil prevoz le teh. S prevozom na Vič so bile hude težave, kar nekaj semaforjev je bilo v napoto.
Tine
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Piši mi na ZS pa se domeniva.klemenčič napisal/-a:Kako se pa dobijo taki stari vagoni na uporabo? Jaz bi ga dal na kakšni parceli preuredit v vikend.
Poštna vagona
Ker tukaj nisem dobil odgovora ali sta poštna vagona identična, sem se včeraj kljub dežju odpravil na pot in oba poslikal
Slike so deževnemu vremenu primerne!
Ob tem moram povedati, da je v LJ po nekaj slikah za menoj pridirkal varnostnik in me vljudno opozoril da za fotografiranje potrebujem dovoljenje Pošte!?!
Še dobro da mi ni »filma« iz fotoaparata pobral med tem ko me je odpremil proti izhodu!
Pomeni: v Lj slikajte na skrivaj
Naredil sem nekaj obremenilnih, dokaznih slik, iz katerih je razvidno, da vagona nista popolnoma enaka (super – lahko naredimo oba modela za na maketo!)
Razlike:
Primerjava strani s vstopnimi vrati:
Takoj se opazi, da ima Mariborski vagon (če ga smem tako poimenovati – čeprav sta oba »naša«) nad zadnjimi lučmi dodatno »odprtino«, polico.
Ljubljanski nima na tem mestu samo vdolbino v obliki »škatle«.
Isto velja za nasprotno stran:
Ljubljanski ima tudi pod napisom »POŠTA SLOVENIJE« nenakšno vtičnico, ki je pri Mariborskem ni!
Isto na drugi strani vagona, pod oknom oz. še nižje pod »tablo«:
Razlika je tudi v »Potšnem nabiralniku« - oba vagona imata namreč na obeh straneh odprtino – poštni nabiralnik – za oddajanje pisem.
Lj ima odpritno v sredini med okni, Mb pa zamaknjeno od sredine proti desnemu oknu.
Dokaz:
Še največja razlika pa je v barvni shemi!!
Kot vidimo na eni strani Ljubljanskega vagona, se zgornja rumena široka črta zaključuje na sredini vagona, med sredinskimi okni, medtem ko se na Mb vagonu zaključuje šele za desnim srednjim oknom. Na istem mestu se pri Lj vagonu že začne spodnja rumena črta, na Mariborskem pa je ustrezno zamaknjena v desno!
Dokaz:
Toliko o zunanji razliki vagonov. Kašna je razporeditev znotraj, ...
Še številki vagonov:
Lj: 51 79 00-80 005-6 P
Post1
Mb: 51 79 00-80 006-4 P
Post1
Pa še prošnja: če kdo opazi še kašno razliko, naj prosim javi!
Vsi ki ste (smo) se odločili za predelavo H0 vagona od podjetja »SCHICHT« oz. »SACHSEN MODELLE«:
Slo poštni vagoni NIMAJO oken nad zaklučnimi lučmi (tudi njihov maloserijski »Slowenische Postwagon« ne ustreza originalu, saj ima na obeh straneh okna),
prav tako ima model tri (3) stranska vstopna vrat, naši originalni vagoni pa samo dvoje.
Ampak o tem več v reportaži o predelavi ...
(Mogoče bi pa kdo od g.Mojstrov odrezal, pa naredimo temo SLO Poštna vagona?)
Slike so deževnemu vremenu primerne!
Ob tem moram povedati, da je v LJ po nekaj slikah za menoj pridirkal varnostnik in me vljudno opozoril da za fotografiranje potrebujem dovoljenje Pošte!?!
Še dobro da mi ni »filma« iz fotoaparata pobral med tem ko me je odpremil proti izhodu!
Pomeni: v Lj slikajte na skrivaj
Naredil sem nekaj obremenilnih, dokaznih slik, iz katerih je razvidno, da vagona nista popolnoma enaka (super – lahko naredimo oba modela za na maketo!)
Razlike:
Primerjava strani s vstopnimi vrati:
Takoj se opazi, da ima Mariborski vagon (če ga smem tako poimenovati – čeprav sta oba »naša«) nad zadnjimi lučmi dodatno »odprtino«, polico.
Ljubljanski nima na tem mestu samo vdolbino v obliki »škatle«.
Isto velja za nasprotno stran:
Ljubljanski ima tudi pod napisom »POŠTA SLOVENIJE« nenakšno vtičnico, ki je pri Mariborskem ni!
Isto na drugi strani vagona, pod oknom oz. še nižje pod »tablo«:
Razlika je tudi v »Potšnem nabiralniku« - oba vagona imata namreč na obeh straneh odprtino – poštni nabiralnik – za oddajanje pisem.
Lj ima odpritno v sredini med okni, Mb pa zamaknjeno od sredine proti desnemu oknu.
Dokaz:
Še največja razlika pa je v barvni shemi!!
Kot vidimo na eni strani Ljubljanskega vagona, se zgornja rumena široka črta zaključuje na sredini vagona, med sredinskimi okni, medtem ko se na Mb vagonu zaključuje šele za desnim srednjim oknom. Na istem mestu se pri Lj vagonu že začne spodnja rumena črta, na Mariborskem pa je ustrezno zamaknjena v desno!
Dokaz:
Toliko o zunanji razliki vagonov. Kašna je razporeditev znotraj, ...
Še številki vagonov:
Lj: 51 79 00-80 005-6 P
Post1
Mb: 51 79 00-80 006-4 P
Post1
Pa še prošnja: če kdo opazi še kašno razliko, naj prosim javi!
Vsi ki ste (smo) se odločili za predelavo H0 vagona od podjetja »SCHICHT« oz. »SACHSEN MODELLE«:
Slo poštni vagoni NIMAJO oken nad zaklučnimi lučmi (tudi njihov maloserijski »Slowenische Postwagon« ne ustreza originalu, saj ima na obeh straneh okna),
prav tako ima model tri (3) stranska vstopna vrat, naši originalni vagoni pa samo dvoje.
Ampak o tem več v reportaži o predelavi ...
(Mogoče bi pa kdo od g.Mojstrov odrezal, pa naredimo temo SLO Poštna vagona?)
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2574
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Super primerjava @_Borsig_!
Me pa res čudi in tudi jezi glede prepovedi slikanja .
Me pa res čudi in tudi jezi glede prepovedi slikanja .
Aljaž
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
da so bili vagoni tudi s tremi okni, se da videt na sliki z railfaneurope net-a
http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... owpost.jpg (slika je prevelika za na forum)
drugače pa so tudi Bl-i pobarvani različno (tako kot je Borsig opisal rumeno črto)
pri tem http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... jana04.jpg so v modrem polju 3 okna kupejev;
pri tem http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... -3_Lj1.jpg pa jih je 5
http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... owpost.jpg (slika je prevelika za na forum)
drugače pa so tudi Bl-i pobarvani različno (tako kot je Borsig opisal rumeno črto)
pri tem http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... jana04.jpg so v modrem polju 3 okna kupejev;
pri tem http://www.railfaneurope.net/pix/si/car ... -3_Lj1.jpg pa jih je 5
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Milan, ampak je tudi razlika med obema Bljema, prvi ima 10 oken kupejev, zadnji pa 12... Mogoče od tod tudi razlika za črto?
Goran
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Vagoni bi lahko bili v boljšem stanju
lp
lp
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Se strinjam! Malo barve jim nebi škodilo!Tomaž97 napisal/-a:Vagoni bi lahko bili v boljšem stanju
lp
Po drugi strani smo pa lahko srečni, da so ohranili vsaj ta dva!
Ali mogoče kdo ve, koliko takšnih vagonov je imela Pošta Slovenije?
Tadva sta štev 5 in 6! ali je to zaporedna številka (jih je bilo šest??)
Kaj pa druge republike v Jugoslaviji, so jih tudi imele?
In na katerih relacijah sta (so) sploh vozili??
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Imeli so jih več. En par je vozil z avtovlakom (9600/9601) na relaciji Ljubljana - Beograd. En vagon v kombinaciji s sarajevskim, je šibal na Kozara-ekspresu 740/741 (rekli smo mu Bosanc), Ljubljana - Kardeljevo (Ploće). Eden vagon v kombinaciji z DB pa je vozil na relaciji Ljubljana - Munchen.
Prosim, ne me držati za besedo, saj je vse to že prava zgodovina. Pa tudi spremembe z voznim redom so se ves čas dogajale. In seveda, poleg tega so v nekaterih vlakih vozili tudi službeni (prtljažni) vagoni. Za to je možnost nenatančnosti podatkov še toliko večja. Kako pa so vozili mariborski poštni vagoni, mi pa ni znano.
Prosim, ne me držati za besedo, saj je vse to že prava zgodovina. Pa tudi spremembe z voznim redom so se ves čas dogajale. In seveda, poleg tega so v nekaterih vlakih vozili tudi službeni (prtljažni) vagoni. Za to je možnost nenatančnosti podatkov še toliko večja. Kako pa so vozili mariborski poštni vagoni, mi pa ni znano.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Tudi staro je lahko uporabno...
Borsig, za druge republike bivše SFRJ lahko rečem samo to, da so bili, na Hrvaškem so še do nedavnega vozili iz Zagreba do Splita. Na Srbskem forumu sem bral, da so imeli vagone, ki so bili menda v tesnem sorodstvu z nemškimi poštnimi vagoni, mislim da D... Mičkeno pobrskaj pri južnih sosedih na forumu, ne boš dolgo iskal ("poštanski vagoni")
Goran