Stran 16 od 20

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 27.01.2012, 19:00
Napisal/-a SZ ljubitelj
mkx napisal/-a: =D> Super. Samo škoda, da sirena nima več originalnega zvoka. Tista mi je bila res všeč.
Stara sirena je bla boljša. Tudi zame. :wink:

Po tehničnih podatkih bo zdaj močnejši ali ne? Komaj čakam, da ga vidim in slišim v živo.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 13.03.2012, 13:48
Napisal/-a cokla
732 - 178 ... na poti domov ?

Slika

Slika

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 13.03.2012, 14:39
Napisal/-a mkx
A tisto rdeče nad mašinfirerjevimi rameni je njegova bunda/jopič ali ona grba, ki jo je Jembah dobil po remotorizaciji?

Če je grba, potem si mislim, da je preglednost čez dolgi konec precej slabša kot prej...

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 13.03.2012, 14:49
Napisal/-a AnejTS
Kolk vidim majnkajo tudi rumene črte na njem.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 24.04.2012, 19:12
Napisal/-a Tin€
cokla napisal/-a:732 - 178 ... na poti domov ?
Danes se je vrnil domov
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

z eno besedo, "poskočni konjiček" ima vse kar imajo veliki, tudi računalniško podporo :!:

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 24.04.2012, 19:45
Napisal/-a Dolfe
Superca, Tine! =D>

Imaš na lagerju še kakšno sliko notranjosti kabine? Predvsem komande, .... itd. [-o<

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 24.04.2012, 20:18
Napisal/-a leteči vlak
Še nekaj mojih slik

Slika
Približno eno uro dolg postanek v Grosuplju zaradi zasedenosti proge.

Slika
Bočni...

Slika
... in čelni pogled.

Slika

Slika
Tudi rumeno črto je dobil.

Slika
Popolnoma svež datum revizije.

Slika
Očitno so v Ljubljani imeli neko slovesnost ob predaji v redni promet?

Slika
:mrgreen: =D> =D>

Meni zelo všečna lokomotiva =D>

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 24.04.2012, 20:57
Napisal/-a Dolfe
Lepe slike, fajne slike, še slike ... [-o<

Tine mi je preko ZS pokazal notranjost tega lepotca. Šalabajzerji nesposobni niso spremenili ama nič. Na staro armaturno ploščo so naflikali nekaj novih stikal in števcev in zadeva je za njih rešena. #-o

Kljub temu, da ima ta Jenbach povsem nov, sodoben motor, s svojim krmiljem, so uporabili kar staro kolo "za gas". Obdržali so sila nerodno ročico za smer vožnje, in ventil za sprostitev menjalnika "zob na zob" so pustili še naprej na težko dosegljivi sredini pulta.



Takole pa to znajo narediti Hrvati. Enaka lokomotiva, enak motor, le glave inženirjev so drugačne. Ne vem, kje so eni in drugi "kupovali" svoja šolska spričevala. Ampak, razlika je očitna. =D>

1.Slika


2.Slika


MMG, slike so zaradi programske obdelave nekoliko popačene. Vendar, kar je bistveno, se lepo vidi.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 13:05
Napisal/-a bikec
A se ljubljanski Jembah uporablja še za kej druzga, kot premikanje potniških vagonov. K mam občutek, da se še s temi hudo matra.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 14:41
Napisal/-a Dolfe
bikec napisal/-a:A se ljubljanski Jembah uporablja še za kej druzga, kot premikanje potniških vagonov. K mam občutek, da se še s temi hudo matra.
Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. ..... Toliko o matranju. :wink:

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 14:50
Napisal/-a mkx
Dolfe napisal/-a:Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. .....
Ko smo že pri tem vlečnemu ... konju :wink: Koliko pa je (bila) dovoljena maksimalna teža vlaka za relacijo Črnuče - Ljubljana ? In koliko, če komu še spomin nese do tja, je bila maksimalna teža za 731 (ta malega Jembaha)? Ko sem bil še otrok sem dostikrat gledal in sam s sabo stavil, ali bo speljal ali ne. Če je zlezel mimo sedanjega predsignala (malo od postajališča Ježica proti Črnučam), potem je speljal, če pa ne, pa ne.

Če ni speljal, potem so bile tri možnosti:
  • najpogosteje se je spustil do Save, ponovno vzel zalet in potem morda speljal (ker je prvič posušil in spucal šine)
  • dočakal priprego še enega Jembaha iz Šiške
  • pol vlaka pustil na klancu, druge pol pa odpeljal v Šiško. Nato se vrnil nazaj po drugo polovico. Ampak to sem videl samo nekajkrat v obdobju kakšnih 10 let.
V vsakem primeru pa je bilo vse skupaj pospremljeno s celim koncertom trobljenja.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 15:10
Napisal/-a Dolfe
Za malega Jenbacha 731 ne bi vedel obremenitve. Po letu 1985 je pa morala biti hudičeva sila, da so ga spustili tja. Če sploh so ga kdaj?
Za 732 je bila nekdaj največja obremenitev med Črnučami in Ljubljano 450 ton.
Za Đuro 642/643 - 500 ton in 630 ton za Španko 644.

Nasploh je tisti črnuški dvojni "S" požiral hitrost in dirigiral tonažo. Načeloma bi bila dovoljena teža vlaka za Jenbacha 732 kar 1100 ton.
Vendar, odsek Kamnik - Jarše je določal 700 ton. In kot rečeno, Črnuče - Ljubljana - 450 ton.

Praviloma so, kadar je bila preteža - in ta je bila vedno, poslali Šišenskega Jenbacha na pomoč za doprego, v Črnuče.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 15:25
Napisal/-a bikec
Dolfe napisal/-a:
bikec napisal/-a:A se ljubljanski Jembah uporablja še za kej druzga, kot premikanje potniških vagonov. K mam občutek, da se še s temi hudo matra.
Ljubljanski Jenbach brez težav prestavi 1600 ton težak vlak. ..... Toliko o matranju. :wink:
Oho, to si pa nisem predstavljal :) Bi pa rad vidu, kako se šele pol matra :wink:

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 15:48
Napisal/-a Dolfe
bikec napisal/-a:
Oho, to si pa nisem predstavljal :) Bi pa rad vidu, kako se šele pol matra :wink:
Matra se tako, da je pri polnem gasu zavrt na kakšnih 1,5 bara. Sicer bi zbezljal in na 6. mestih naenkrat prežagal tirnice. Pač toliko časa, da pregura kritično hitrost, ki je pri 9 km/h. :wink:


MMG, obremenitve med postajama Črnuče in Ljubljano, ki so bile navedene v prejšnem sporočilu, so veljale do leta 2000. @mkx se pač spominja antičnih časov.
Po tistem obdobju so obremenitev zvišali za 60, oz. 65 ton za Đure 642/643 in dodelili Jenbachu penzionistično delo na postaji Ljubljana.

Re: jembahi = Jenbachi

Objavljeno: 25.04.2012, 16:00
Napisal/-a kvak
jaz se spomnim da je včasih jemah pomagal potiskati vagone proti Avstriji na Jesenicah...