661-032

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

ccc fantje...pa nc ne poveste da je 164 nazaj :)
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Jupi, danes sem res videl, slišal in vohal 164-tko, ko je peljala plinske cisterne skozi Ljubljano. Očitno je res nazaj. =D> =D> =D>
I'll be back.... 8)
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Dve uri nazaj me je presenetil na postaji v Ljubljani, žal sem bil prepozen za sliko s prižganimi lučmi:

Slika
na svoji običajni lokaciji

Slika
z novo obutvijo
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1289
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

Odgovor Napisal/-a bart »

LJ363

Super!

Dobro si ga ujel.

Pa da bi mašina še veliko tirov "videla".


Bart


Je tak kot da bi iz OI Peking srebrne kolajne prinesel. :wink:
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

bart napisal/-a:LJ363

Super!

Dobro si ga ujel.

Pa da bi mašina še veliko tirov "videla".


Bart


Je tak kot da bi iz OI Peking srebrne kolajne prinesel. :wink:
Al je tud na železnici v veljavi pravilnik o opremi vozil v zimskem času? Morda pa nova vlada to zahteva? No, to je malo v šali!
Pri pregledu vozila pred nastopom službe sem bil takih kolesnih obročev vesel, posebno pri Pohorcu in Savi. Pa spet v mojem slogu, da od dobre obutve glava ne boli.
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Lepo pozdravljeni!
Tole naj bi bilo moje prvo poročilo na forumu, repost mojga posta z foruma željeznice.net, postano 10. sptembra tega leta. Gre za tabelo, na kateri se nahajajo podatki o usodi vsih Kennedyjih, kateri so grmeli na hrvaških progah. Žal je tekst v hrvaščini, pa mi prosim ne zamerit.

"Odlučio sam napraviti točan prikaz numeracije i renumeracije svih hrvatskih Kennedyja. Svaki je ispravak dobrodošao!

661_001 25505 1960 ŽTPZg HŽ 2061_024 izrezana 15. 10. 2003.
661_002 25506 1960 ŽTPZg HŽ 2061_025 oštećena 1991-95 u okolici Drniša, kasirana (?)
661_003 25507 1960 ŽTPZg HŽ (2061_001) nije renumerirana, u TŽV Vukomerec od ranih 90tih za dijelove, kasirana (?) ili u TŽV
661_004 25508 1960 ŽTPZg HŽ 2061_031 izrezana (kada?)
661_005 25509 1960 ŽTPZg HŽ 2061_002 izvan prometa od 1985., službeno kasirana 10. 2. 1995.
661_006 25510 1960 ŽTPZg HŽ 2061_003 prodana NRECu 2. 2005., isporučena u Gvineju 1. 2008. kao ACG CC03
661_007 25511 1960 ŽTPZg HŽ 2061_004 HŽ 2043_005 Depo Varaždin
661_008 25512 1960 ŽTPZg HŽ 2061_005 kasirana
661_009 25513 1960 ŽTPZg HŽ 2061_006 teško oštećena u nesreći 17. 10. 1964., popravljena, kasirana
661_010 25514 1960 ŽTPZg (646_003) nije nosila taj broj, HŽ 2043_003 prodana NRECu 12. 2004.
661_011 25515 1960 ŽTPZg HŽ 2061_007 prodana NRECu 2004.
661_012 25516 1960 ŽTPZg HŽ 2061_032 HŽM, renumerirana HŽ 2061_023
661_013 25517 1960 ŽTPZg HŽ 2061_033 prodana NRECu 2. 2005., isporučena u Gvineju 1. 2008. kao ACG CC04
661_014 25518 1960 ŽTPZg HŽ 2061_034 izrezana (kada?)
661_015 25519 1960 ŽTPZg HŽ 2061_035 izvan prometa od 9. 1985., službeno kasirana 10. 2. 1995.
661_016 25520 1960 ŽTPZg HŽ 2061_036 izvan prometa od 9. 1988., kasirana (?)
661_017 25521 1960 ŽTPZg HŽ 2061_026 prodana NRECu 2. 2005., isporučena u Gvineju 1. 2008. kao ACG CC02
661_018 25522 1960 ŽTPZg HŽ 2061_008 HŽ 2043_006 neaktivna ZgRK
661_019 25523 1960 ŽTPZg HŽ 2061_009 izvan prometa od 2. 1985., službeno kasirana 10. 2. 1995.
661_020 25524 1960 ŽTPZg HŽ 2061_010 izrezana 22. 11. 2002.

661_021 26214 1960 ŽTPZg 646_002 HŽ 2043_002
661_022 26215 1960 ŽTPZg HŽ 2061_011 do 2007. u prometu, 2008. službeno ponuđena na prodaju
661_023 26216 1960 ŽTPZg HŽ 2061_037 izrezana (kada?)
661_024 26217 1960 ŽTPZg HŽ 2061_038 izvan prometa od 1. 1988., izrezana 22. 11. 2002.
661_025 26218 1960 ŽTPZg HŽ 2061_027 prodana NRECu 2. 2005.
661_026 26219 1960 ŽTPZg HŽ 2061_039 izrezana (kada?)
661_027 26220 1960 ŽTPZg HŽ 2043_004 neaktivna Depo Varaždin
661_028 26221 1960 ŽGLj HŽ 2061_012 prodana NRECu 2. 2005.
661_029 26222 1960 ŽGLj HŽ 2061_013 izrezana 4. 7. 2003.
661_030 26223 1960 ŽGLj HŽ 2061_014 izvan prometa od 1995., izrezana 22. 11. 2002.

661_034 26227 1960 ŽGLj HŽ 2061_015 do 2007. u prometu, 2008. službeno ponuđena na prodaju

661_101 26228 1960 ŽTPZg 646_001 HŽ 2043_001 prodana NRECu (kada?)
661_102 26229 1960 ŽTPZg HŽ 2061_040 izrezana (kada?)
661_103 26230 1960 ŽTPZg HŽ 2061_016 kasirana 10. 2. 1995.
661_104 26231 1960 ŽTPZg HŽ 2061_017 kasirana
661_105 26232 1960 ŽTPZg HŽ 2061_041 prodana NRECu (kada?)
661_106 26233 1960 ŽTPZg HŽ 2061_028 kasirana 10. 2. 1995.

661_120 26247 1960 ŽTPBg HŽ 2061_101 zamijenjena sa ŽS ex ŽTO NS za lokomotivu serije 664, neaktivna Depo Knin

661_208 31812 1966 ŽTPSa HŽ 2061_042 prodana NRECu (kada?)
661_209 31813 1966 ŽTPSa HŽ 2061_018 kasirana 10. 2. 1995.
661_210 31814 1966 ŽTPSa HŽ 2061_029 prodana NRECu (kada?), isporučena u Gvineju 2007. kao ACG CC01
661_211 31815 1966 ŽTPZg HŽ 2061_019 prodana NRECu (kada?)
661_212 31816 1966 ŽTPZg HŽ 2061_020 kasirana (kada?)
661_213 31817 1966 ŽTPZg HŽ 2061_043 kasirana (kada?)
661_214 31818 1966 ŽTPZg HŽ 2061_021 prodana NRECu (kada?)
661_215 31819 1966 ŽTPZg HŽ 2061_030 kasirana (kada?)
661_216 31810 1966 ŽTPZg HŽ 2061_022 HŽM Zagreb, vidi slike na strani 14. ove teme
661_217 31811 1966 ŽTPZg HŽ 2061_023 HŽM Zagreb (prema Renatu, prema Erraseru: ako je 032 u HŽM onda je 023 u TŽV i obratno), prodana NRECu (Prema Tomi, kada?)

Primjedba: za prvu, drugu i treću podseriju podaci ispravljeni i dopunjeni prema usmenom navodu Tome Bačića.
izrezana = lokomotiva sigurno više ne postoji
kasirana = lokomotiva vjerojatno više ne postoji, ali nije sigurno

Legenda:
Prva kolona: serijski broj JŽ
Druga kolona: tvornički broj EMD
Treća kolona: godina proizvodnje
Četvrta kolona: izvorni vlasnik lokomotive
Peta kolona: vlasnik lokomotive poslije raspada SFRJ
Šesta kolona: serijski broj HŽ
Sedma kolona: posljednji vlasnik lokomotive, sudbina

Izvori: Milanova strana o vlakih
The unofficial EMD homepage
Željeznice.net: Lokomotive: G26CUnm, 2061 na 2063, 661 120, Stanje i raspored vucnih vozila, VHuljev Stanje vucnih vozila"

Lep pozdrav.
Uporabniški avatar
Urban
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 171
Pridružen: 28.01.2006, 8:46
Kraj: Trebnje

Odgovor Napisal/-a Urban »

darko06 napisal/-a:
661_001 25505 1960 ŽTPZg HŽ 2061_024 izrezana 15. 10. 2003.
Zavedam se, da nekatere lokomotive, ki so odslužile svoje morajo v kasacijo. Še posebej če so bile udeležene v izrednih dogodkih in se njihovo popravilo ne izplača, nekaj sredstev pa se lahko pridobi od prodaje starega železa. Ali pa so za rezervne dele...

Ampak zakaj so med razrezanimi lokomotivami tudi zaporedne številke 001??
Prva lokomotiva v seriji. Lokomotiva, ki je začela z novo dobo vleke. Prva na seznamu!

Potreba po finančnih sredstvih je večja od simbolike in varovanja naše dediščine za naše zanamce.

Primer je poljska gomulka EN 57 001 o kateri je bil članek v Novi progi. Imajo jo za nekaj posebnega.

Pri nas (na Balkanu) pa....

Starega ne rabimo več! Imamo novo!

Tale moj prispevek se sicer ne navezuje na 661-032, vendar me je pretreslo ko sem videl da je 661-001 uničena.

Kje so naše lokomotuve z zaporedno številko 001 (brižita in moped vozita)?

Lep pozdrav in brez zamere

Urban
Uporabniški avatar
darko06
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 116
Pridružen: 03.12.2008, 16:20

Odgovor Napisal/-a darko06 »

Lep pozdrav, Urban.
Popolnoma se strinjam z vami. Kot železniškem fanu, kateremu so najbolj obljubljene EMD lokomotive, posebej pa tiste na progah negdanje države, mi je tudi neumno, da so Hrvaške Železnice uničile prvo lokomotivo Kennedy, katera je prišla v negdanjo državo. Čeprav na hrvaškem forumu (če se dobro spomnim) obstaja podatek, da je prvi vlak vlekla 661-003 (ta je verjetno tudi uničena).
Ne spomnim se časa uničenja, ko v tem času nisem bil na železniških forumih. Nekatere od tistih, katerim je sedanji lastnik NREC, so bile reševane od uničenja v zadnji čas. Žal pa 001 hrvaški forumaši niso uspeli reševati.
Paradoksalno, da je za hrvaški železniški muzej (HŽM) v Zagrebu ohranjena lokomotiva, katera je sodelovala v nesreči na zagrebškem Glavnem kolodvorju leta 1974 (menim, da je to 661-216).
Pozdrav, Darko
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

Danes, ko sem hodil po ljubljanski postaji in gledal najegovo veličanstvo 661-032 sem opazil, da ima na plugu eno udrtino na obeh straneh, medtem ko pri 661 - 164 tega ne opazim. Pa me zanima, če je to v zvezi parnega gretja ali bi bilo kaj drugega.

Hvala za odgovor.
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Pravilno sklepaš, ta "udrtina" je zaradi cevi parnega ogrevanja.
Tine
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a kvak »

pozdravljeni

mene pa zanima, kakšni so občutki md vožnjo: hrup, zračenje, gretje, sedež, preglednost in podobne zadeve

lp
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a cokla »

kvak napisal/-a:pozdravljeni

mene pa zanima, kakšni so občutki md vožnjo: hrup, zračenje, gretje, sedež, preglednost in podobne zadeve

lp
Ne sprašuj...predstavljaj si yuga v teh letih. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a: Ne sprašuj...predstavljaj si yuga v teh letih. :wink:
Ni glih tako. :wink:
Hrupa je v njem bistveno manj, kot bi človek pričakoval. Marsikatera Brižita z zlajhanimi reduktorji je precej bolj glasna.
Teče pa lepše kot Gošin pulman. Dobesedno plava preko kretnic in neravnin.
Preglednost pa je v resnici zelo slaba, če imaš "ta dolgi" konec pred seboj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dolfe napisal/-a:
Ni glih tako. :wink:
Kdaj pa nazadnje sedel nanj ? :wink:

MMG- ravno v zadnji nočni , po pripovedovanju "krožnega" majstra ; medtem ko druge lokomotive stojijo 661-164 matra svoje drobovje od Borovnice do Postojne v osmem položaju ; 1000+ ton z 20 km/h.... :(
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: 661-032

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a: Kdaj pa nazadnje sedel nanj ? :wink:
Priprava na Moji memoari. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori