20-80 066
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Glede na moje informacije in v kolikor me spomin ne vara, so pri SŽ zadnje vagone naročili na tovornem prometu serije H, v spominu imam da so naročili dve različni podseriji nebi pa zdejle vedu kere, bi mogu mal pobrskat, kod sem zasledil ta podatek. Je pa res da so naročeni pri Siemensu, TVT Nova Maribor pa je izvajalec za njih, prav tako kot so sestavljali Desiroje.
Najdu kar sem iskal, objavljeno je blo v Novi progi (marec 2005) ogled na spodnjem linku.
Izvleček besedila
Najdu kar sem iskal, objavljeno je blo v Novi progi (marec 2005) ogled na spodnjem linku.
Izvleček besedila
Zadnjič spremenil Mojster_Strojevodja, dne 09.01.2006, 12:45, skupaj popravljeno 1 krat.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Mislim in upam, da ne! Ni ga čez dobre stare Pullmane So bistveno bolj udobni, kot obnovljeni (A)Beelm, na katerih se niti oken ne da odpreti541 napisal/-a:Pa menda ja ne bodo spet obnavljali starih vagonov. Govorice so bile o nabavi novih vagonov, katerih pa, pa bi seveda bila stvar izbora na javnem razpisu.
IC-Pohorje503 omenja serijo Beelt - ne vem, če ima to kakšen smisel, "t" v oznaki vagona pomeni, da je brez kupejev, takih vagonov pa razen Aeelmt in Baat na SŽ nimamo. Dvomim, da bodo vagone s kupeji predelovali v take brez kupejev ...
Zal Baat vagonov v originalni verziji na SZ ni vec, ostala sta le dva za avtovlak na bohinjki, ostale pa so zal zrezali-ocitno se ni splacalo niti en primerek ohraniti za muzej-recimo 661 164, ki je tudi ze muzejski primerek in nekaj Baat-ov bi bil prav licen muzejski vlak-zalgomulka014 napisal/-a:Mislim in upam, da ne! Ni ga čez dobre stare Pullmane So bistveno bolj udobni, kot obnovljeni (A)Beelm, na katerih se niti oken ne da odpreti541 napisal/-a:Pa menda ja ne bodo spet obnavljali starih vagonov. Govorice so bile o nabavi novih vagonov, katerih pa, pa bi seveda bila stvar izbora na javnem razpisu.
IC-Pohorje503 omenja serijo Beelt - ne vem, če ima to kakšen smisel, "t" v oznaki vagona pomeni, da je brez kupejev, takih vagonov pa razen Aeelmt in Baat na SŽ nimamo. Dvomim, da bodo vagone s kupeji predelovali v take brez kupejev ...
SZ so poleg 50 dvoosnih vagonov serije Hbbi(l)ns narocili se 100 novih Habbi(l)ns vagonov pri TVT Nova oz.Siemensu, o novih potniskih vagonih pa ni ne duha ne sluha...ali pa navadni drzavljani ne vemo vsega, kaj se dogovarjajo nekateri na SZMojster_Strojevodja napisal/-a:Glede na moje informacije in v kolikor me spomin ne vara, so pri SŽ zadnje vagone naročili na tovornem prometu serije H, v spominu imam da so naročili dve različni podseriji nebi pa zdejle vedu kere, bi mogu mal pobrskat, kod sem zasledil ta podatek. Je pa res da so naročeni pri Siemensu, TVT Nova Maribor pa je izvajalec za njih, prav tako kot so sestavljali Desiroje.
Najdu kar sem iskal, objavljeno je blo v Novi progi (marec 2005) ogled na spodnjem linku.
Izvleček besedila
jaffa - o novih potniških vagonih se govori točno od tedaj naprej, ko so v TVTju obnovili 7 vagonov. In navsezadje se verjetno ne začne govoriti o novostih šele potem, ko je izdan javni razpis, ne.
Gomulka014 - ne mislim, da so stari pulmani oh in ah, ampak osebno bi želel videti nove vagone, kot jih imajo recimo avstrijci. Da se ne da odpret oken je pa normalno, saj so vagoni klimatizirani - sploh pa, a si že kdaj pri 160 km/h gledal skozi okno? No jaz sem na poti v Beograd - nič kaj prijeten občutek.
O Pullmanih - teh je le nekaj primerkov, imajo pa v kupeju 8 mest. Goše niso pulmani.
Gomulka014 - ne mislim, da so stari pulmani oh in ah, ampak osebno bi želel videti nove vagone, kot jih imajo recimo avstrijci. Da se ne da odpret oken je pa normalno, saj so vagoni klimatizirani - sploh pa, a si že kdaj pri 160 km/h gledal skozi okno? No jaz sem na poti v Beograd - nič kaj prijeten občutek.
O Pullmanih - teh je le nekaj primerkov, imajo pa v kupeju 8 mest. Goše niso pulmani.
Zadnjič spremenil 541, dne 09.01.2006, 13:16, skupaj popravljeno 1 krat.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Sej mislm da sem to hotel povedat, da o potniških vagonih ni ne duha in sluha, da kar se pa dobavlja iz TVT Nova Maribor so pa tovorni vagoni.jaffa napisal/-a: SZ so poleg 50 dvoosnih vagonov serije Hbbi(l)ns narocili se 100 novih Habbi(l)ns vagonov pri TVT Nova oz.Siemensu, o novih potniskih vagonih pa ni ne duha ne sluha...ali pa navadni drzavljani ne vemo vsega, kaj se dogovarjajo nekateri na SZ
In da bi recimo znalo biti to tisto kar se govori da so 'kao' potniški vagoni.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
To je lahko res ali pa ne: ker v kolikor nebi v pretekolsti izgradili parnih generatorjev iz serije 661 bi lahko imel parno gretje.541 napisal/-a:Hmm, muzejc brez ogrevanja vagonov.661 164, ki je tudi ze muzejski primerek in nekaj Baat-ov bi bil prav licen muzejski vlak-zal
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Sam sebe sem citiral in objavil.jaffa napisal/-a:Kaj si hotel s tem povedati?541 napisal/-a:Pomota.
Ce bi se nadaljevalo z prenovo vagonov, bi o tem prav gotovo kje kaj pisalo-7 vagonov so res predelali za vec pa je najbrz zmanjkalo denarja, ce se ne motim je bilo takrat govora o 20 vagoni???
In mimogrede s temi sedmimi vagoni je bilo ogromno težav, vsaj z električnim delom.
To je bilo misljeno za poleti, ko velja pozarna ogrozenost in vcasih ne smejo voziti parne lokomotive...upam, da potnikov takrat ne zebe preveč.Mojster_Strojevodja napisal/-a:To je lahko res ali pa ne: ker v kolikor nebi v pretekolsti izgradili parnih generatorjev iz serije 661 bi lahko imel parno gretje.541 napisal/-a:Hmm, muzejc brez ogrevanja vagonov.661 164, ki je tudi ze muzejski primerek in nekaj Baat-ov bi bil prav licen muzejski vlak-zal
... ter jih seveda vzdrževali. Pa tudi z Baatov je bilo parno gretje odstranjeno in zamenjano z električnim.Mojster_Strojevodja napisal/-a:To je lahko res ali pa ne: ker v kolikor nebi v pretekolsti izgradili parnih generatorjev iz serije 661 bi lahko imel parno gretje.541 napisal/-a:Hmm, muzejc brez ogrevanja vagonov.661 164, ki je tudi ze muzejski primerek in nekaj Baat-ov bi bil prav licen muzejski vlak-zal
Aja , no jaz imam muzejca v spominu po Miklavžu, Božičku in Dedku Mrazu, ki so jih včasih prevažali s temi vlaki. Takrat je pa gretje prišlo zelo prav.jaffa napisal/-a:To je bilo misljeno za poleti, ko velja pozarna ogrozenost in vcasih ne smejo voziti parne lokomotive...upam, da potnikov takrat ne zebe preveč.Mojster_Strojevodja napisal/-a:To je lahko res ali pa ne: ker v kolikor nebi v pretekolsti izgradili parnih generatorjev iz serije 661 bi lahko imel parno gretje.541 napisal/-a: Hmm, muzejc brez ogrevanja vagonov.
Ce on govori to, potem pa naj pojasni tiste stevilke in slikce vagonov541 napisal/-a:Nikjer ne govorim o obnovi potniških vagonov ali že naročenih le-teh. To govori "IC503-Pohorje".
Bo pa potrebno prej ali slej nekaj na področju potniških vagonov napravit, ker te Goše počasi ne bodo več primerne za drugam, kot na jug ali Madžarsko ter seveda za lokalni notranji promet.
Kar pa se tice sestave vlakov ze tako primanjkuje vagonov in so nekateri popolnoma degradirani -recimo EC Emona ima v sestavi tudi 'mimara vagon' 1.razreda, ki pa vozi kot 2.razred /to pise na vratih vagona/.
Da ne govorimo o tem kaksni vagoni se vozijo v notranjem prometu, pa so namenjeni za vlake EC in IC.