Čišo napisal/-a:Daretu ne gre zameriti, ker ne pozna ozadja in je zlahka zamešal vzroke in posledice. Eden od vzrokov za mojo prognozo je namreč ta, da imamo že več kot dve leti za vleko muzejca na razpolago samo eno lokomotivo. Vemo, da do okvar prihaja, pa ne bi s tem rad spet odprl prerekanja o plusih in minusih posamezne serije. Če hočemo neko zanesljivost, moramo pač imeti na razpolago vsaj dva stroja. Zanesljivost pa je eden osnovnih pogojev za trženje voženj muzejskega vlaka. Iz leta v leto se organizatorji izletov s SŽ pogajajo, ali bo vlak sploh na razpolago, kakšna bo cena njegovega najema itd. Pred začetkom vsake turistične sezone plavamo v kalnem morju negotovosti. Projekt oblikovanja turističnih produktov z muzejskim vlakom in njegovo sistematično trženje bi morali zastaviti za obdobje vsaj petih, še bolje desetih let, in pri tem bi morale SŽ zagotavljati razpoložljivost voznih sredstev, tras in osebja ter razumne in stabilne cene, naročniki pa neko minimalno letno število voženj. Le tako bi prišli do neke ekonomije obsega za obe strani.
Aktivacija lok 33-037 je nujno dejanje, a začeto pol leta, če ne že poldrugo leto prepozno.
O muzejskem vlaku in parnih lokomotivah vem to kar izvem tu na forumu in na srečanjih DLŽ-ja v muzeju.
Ker je pisalo, da se muzejcu slabo piše, sem -glede na trend upadanja števila voženj in vsega kar se je okrog pare dogajalo v zadnjih dveh letih- logično sklepal, da je reaktivacija še ene parne lokomotive morda nepotrebna, seveda so bile to le moje domneve, za katere sem kot ljubitelj železnice upal in še upam

, da so napačne. Izhajal sem namreč iz dejstva da se veliko informacij tukaj napiše le delno ali pa zelo dvoumno in iz nepopolnih informacij dobiš popačeno in nepopolno sliko in če sem zato vprašal kakšno neumnost se opravičujem

. Glede nujnosti dveh aktivnih parnih lokomotiv za normalno izvajanje voženj je bilo pa že več kot dovolj napisanega.