33-037

Debata okoli voznega parka
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Dare napisal/-a: V temi "Muzejski vlak2014" je @Čišo med drugim napisal:" ... - če hočete malo realne prognoze iz prve roke, vam lahko povem, da se našemu muzejcu nič dobrega ne piše..." ; zdaj pa naj bi spravili v promet še 33-ko, :?: :?: :?: :?: :?: Saj ne da imam kaj proti, ampak, če je verjeti "prognozi", za kaj takega trenutno ni potrebe, ali pa se motim :oops: .
Potreba je vedno. Pustimo se presenetiti...
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Stvari se postavljajo na svoje mesto.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Dare napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Nekaj dni je že, odkar je novica prišla na dan, a je nihče še ni objavil na forumu. Torej:
33-037 se že čez slab mesec, če bo šlo vse po planu, vrača na slovenske tire!
V temi "Muzejski vlak2014" je @Čišo med drugim napisal:" ... - če hočete malo realne prognoze iz prve roke, vam lahko povem, da se našemu muzejcu nič dobrega ne piše..." ; zdaj pa naj bi spravili v promet še 33-ko, :?: :?: :?: :?: :?: Saj ne da imam kaj proti, ampak, če je verjeti "prognozi", za kaj takega trenutno ni potrebe, ali pa se motim :oops: .
Daretu ne gre zameriti, ker ne pozna ozadja in je zlahka zamešal vzroke in posledice. Eden od vzrokov za mojo prognozo je namreč ta, da imamo že več kot dve leti za vleko muzejca na razpolago samo eno lokomotivo. Vemo, da do okvar prihaja, pa ne bi s tem rad spet odprl prerekanja o plusih in minusih posamezne serije. Če hočemo neko zanesljivost, moramo pač imeti na razpolago vsaj dva stroja. Zanesljivost pa je eden osnovnih pogojev za trženje voženj muzejskega vlaka. Iz leta v leto se organizatorji izletov s SŽ pogajajo, ali bo vlak sploh na razpolago, kakšna bo cena njegovega najema itd. Pred začetkom vsake turistične sezone plavamo v kalnem morju negotovosti. Projekt oblikovanja turističnih produktov z muzejskim vlakom in njegovo sistematično trženje bi morali zastaviti za obdobje vsaj petih, še bolje desetih let, in pri tem bi morale SŽ zagotavljati razpoložljivost voznih sredstev, tras in osebja ter razumne in stabilne cene, naročniki pa neko minimalno letno število voženj. Le tako bi prišli do neke ekonomije obsega za obe strani.

Aktivacija lok 33-037 je nujno dejanje, a začeto pol leta, če ne že poldrugo leto prepozno.
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 316
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Dare »

Čišo napisal/-a: Daretu ne gre zameriti, ker ne pozna ozadja in je zlahka zamešal vzroke in posledice. Eden od vzrokov za mojo prognozo je namreč ta, da imamo že več kot dve leti za vleko muzejca na razpolago samo eno lokomotivo. Vemo, da do okvar prihaja, pa ne bi s tem rad spet odprl prerekanja o plusih in minusih posamezne serije. Če hočemo neko zanesljivost, moramo pač imeti na razpolago vsaj dva stroja. Zanesljivost pa je eden osnovnih pogojev za trženje voženj muzejskega vlaka. Iz leta v leto se organizatorji izletov s SŽ pogajajo, ali bo vlak sploh na razpolago, kakšna bo cena njegovega najema itd. Pred začetkom vsake turistične sezone plavamo v kalnem morju negotovosti. Projekt oblikovanja turističnih produktov z muzejskim vlakom in njegovo sistematično trženje bi morali zastaviti za obdobje vsaj petih, še bolje desetih let, in pri tem bi morale SŽ zagotavljati razpoložljivost voznih sredstev, tras in osebja ter razumne in stabilne cene, naročniki pa neko minimalno letno število voženj. Le tako bi prišli do neke ekonomije obsega za obe strani.

Aktivacija lok 33-037 je nujno dejanje, a začeto pol leta, če ne že poldrugo leto prepozno.
O muzejskem vlaku in parnih lokomotivah vem to kar izvem tu na forumu in na srečanjih DLŽ-ja v muzeju.
Ker je pisalo, da se muzejcu slabo piše, sem -glede na trend upadanja števila voženj in vsega kar se je okrog pare dogajalo v zadnjih dveh letih- logično sklepal, da je reaktivacija še ene parne lokomotive morda nepotrebna, seveda so bile to le moje domneve, za katere sem kot ljubitelj železnice upal in še upam [-o< , da so napačne. Izhajal sem namreč iz dejstva da se veliko informacij tukaj napiše le delno ali pa zelo dvoumno in iz nepopolnih informacij dobiš popačeno in nepopolno sliko in če sem zato vprašal kakšno neumnost se opravičujem :oops: . Glede nujnosti dveh aktivnih parnih lokomotiv za normalno izvajanje voženj je bilo pa že več kot dovolj napisanega.
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Dare, ni panike, se razumemo! :wink: Zato pa sem začutil dolžnost, da zadevo vsaj z organizacijsko-ekonomskega vidika malce obrazložim. Zdaj pa upam, da je na vrsti tehnika, to bo bolj zanimivo :wink:
Tako počasi se prebujamo ...
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Tono »

Pozdravljeni,

po mojem je bistveno večji problem od problema morebitnih okvar edine aktivne parne lokomotive, problem požarne ogroženosti in s tem prepovedi voženj lokomotiv "z odprtim kuriščem". Da muzejca nato vleče do neprepoznavnosti usran regan, je živ obup in primer slabe organizacije. V juliju in avgustu je skoraj nesmiselno iti na izlet z muzejcem, ker nikoli ne veš, ali bo vlekla parna lokomotiva. Z revizijo 661-032 se nekoliko nakazujejo boljše možnosti, in srčno upam, da bo zadeva stekla tako, kot je bilo zamišljeno.

O požarni ogroženosti pa še to: pred kakšnima dvema letoma so potekale diskusije, kako zadevo urediti, da bi muzejski vlak vseeno deloval nemoteno. Sam sem iz tujine priskrbel precej uradne dokumentacije in navodil za vožnjo parnih lokomotiv v primeru požarne ogroženosti. Iz vsega ni bilo nič, ker se drugačna praksa od te, ki jo poznamo, ni dovolj dobro zagovarjala in argumentirala. Breme muzejskega vlaka pa se začne že z "gasilsko" drezino, ki vozi za ritjo in baje stane kup denarja. Vse skupaj bi se dalo urediti drugače, potnikom prijazneje in nenazadnje cenovno ugodneje, vendar nič od tega.

Z revizijo 33-037 se nam, če ne drugega, obeta obremenilna vožnja skupaj z borsigom.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

S popravilom 33 se vrača para v normalne vode.Brez evforičnega metanja denarja v neustrezne lokomotive za Bohinjski dril.Naslednji korak je umaknitev vseh ljubiteljev in raznih jebiveter DLŽ-jev iz odločanja o eksploataciji lokomotiv.Edine strokovnjake za to ima Vleka.Zato je tam Boštjan,zato je tam Radež,.... ne pa razni germanisti in ostali samooklicani strokovnjaki in bleferji. Ostale organizacijske stvari me ne zanimajo.Kar se pa eklsploatacije lokomotiv tiče,pa drži kot pribito.In tega mnenja so vsi,ki vozijo in kurijo na muzejcu.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 366
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a odbijac »

Pozdravljen, kar se tiče DLŽ-jev lahko zagotovim, da kar se našega ljubljanskega tiče nimamo niti najmanjšega vpliva niti poskusa lobiranja v zvezi z voznim parkom muzejca. Smo amaterji in se v delovanje organizacije ne vmešavamo. Imamo le željo, da muzejc funkcionira.
LP, odbijac
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

http://www.bibaleze.si/clanek/dnevi_slo ... udite.html

:shock: :shock: :shock: :roll: :roll: :roll: #-o #-o #-o

Zdaj je menda vsem jasno, zakaj je potrebna tako hitra obnova 33...
Pa tudi to, da lahko na obremenilno vožnjo z 2 lokomotivama na Bohinjki kar pozabimo... 33 bo lepo imela obremenilno do Celja.

@Nurmi, ljubitelj jodlarjev, ne provociraj z germanisti, da ti ne pokažem kakšne "lepe Avstrijke"... :D :D :D
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:P
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 388
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a miloš »

Pravkar v Kranju.Je že šla okoli za nazaj,če jo bo kdo čakal.
LP Miloš
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Tono »

Vse je vredi :)
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 316
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Dare »

miloš napisal/-a:Pravkar v Kranju.Je že šla okoli za nazaj,če jo bo kdo čakal.
LP Miloš
Mogoče kakšna fotka [-o< [-o<
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a Tono »

Žal :(
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: 33-037

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ali je že znano, kdaj se 33-037 odpravi proti Jesenicam? V četrtek naj bi imela obremenilno.
Odgovori