Zakaj pa ne bi kar JG opravil predelave, če imajo znanje, ne vidim potrebe po odkrivanju tople vode.....v Zagrebu to redno delajo (Bee, Bcee, WLee, Btee vagoni)... ....
LPL
Zakaj pa ne bi kar JG opravil predelave, če imajo znanje, ne vidim potrebe po odkrivanju tople vode.....v Zagrebu to redno delajo (Bee, Bcee, WLee, Btee vagoni)... ....
Nedvomno da so sposobni, ampak so žal v Sloveniji, kjer ti vzamejo voljo do dela preden sploh kaj začneš, kjer se ti jih en kup prisesa zraven, preden prvič stroj upališ, kjer te birokracija, razpisi, dajatve pokopajo že pred štartom, kjer blablabla; pa naj bo to bilokatera zvrst gospodarstva.....Gorchi napisal/-a: Jaz verjamem v CD Ptuj, da so sposobni take predelave in dodelave.......
Če imajo CD delavnice vse potrebno znanje, zakaj pa so 813 predelani tako neuspešno? Če primerjam s češkimi Regio Nova (približno iste starosti) ni primerjave.Zakaj pa bi to delali tujci namesto nas? Vagoni se vzdržujejo pri nas, ne na Hrvaškem, Avstriji...
Jaz verjamem v CD Ptuj, da so sposobni take predelave in dodelave, če so kje luknje v znanju pa jih tako uspešno zamašijo, dopolnijo znanje in pridobljeno znanje lahko uporabijo tudi pri servisih taistih vagonov.
Ker so tisti birokrati, ki odločajo o tem, gledajo samo na ceno in ne na kvaliteto, pa še kaj. Večinoma vsepovsod ljudje z "strokovno" izobrazbo, kjer tisti, ki vedo kaj pomeni cena/kvaliteta morajo biti tiho...Ljubitelj napisal/-a: Če imajo CD delavnice vse potrebno znanje, zakaj pa so 813 predelani tako neuspešno?