Potrebno novo Vagon "73 79"
Potrebno novo Vagon "73 79"
Potrebno nujno novo vagon za SŽ za 1.razred (5x); 2.razred (16x) 2.razred+službeni (4x); 1/2 razred (7x); 2.razred+mini bistro (3x); Wrleelmt (3x); Dlseemt (5x); Wlamb (5x) = 50 novo vagon SŽ je rabim nujno ker ima mnogo staro 51/50 79 39-80 (39-00) 000-0 !
novo to je
73 79 19-94 000-0 Aeelmt1 (5x)
73 79 20-94 000-0 Beelmt1 (17x)
73 79 31-94 000-0 BDlseelmt (4x)
73 79 31-94 000-0 ABeelmt (7x)
73 79 81-94 000-0 BWReelmt (3x)
73 79 87-94 000-0 WReelmt (3x)
73 79 85-94 000-0 DSleemt (5x)
73 79 71-94 000-0 WLampz (5x)
res boljši in model vagon enako kot OBB 73 79 20-94 000-0 Bmpz,Firma je od SIEMENS SGP-Graz. vse 200 ric,uic.....
Lp
glej slika!
novo to je
73 79 19-94 000-0 Aeelmt1 (5x)
73 79 20-94 000-0 Beelmt1 (17x)
73 79 31-94 000-0 BDlseelmt (4x)
73 79 31-94 000-0 ABeelmt (7x)
73 79 81-94 000-0 BWReelmt (3x)
73 79 87-94 000-0 WReelmt (3x)
73 79 85-94 000-0 DSleemt (5x)
73 79 71-94 000-0 WLampz (5x)
res boljši in model vagon enako kot OBB 73 79 20-94 000-0 Bmpz,Firma je od SIEMENS SGP-Graz. vse 200 ric,uic.....
Lp
glej slika!
Veliko staro vagon
Seveda to 5x aeelmt,1x wreelmt in 7x abeelm in beelm da res premalno kr ima veliko staro vagon za to 51 79 39-80 000-0 , 50 79 39-00 000-0, 50 79 20-10 000-0 , 51 79 20-80 000-0 (Bl,Abl,Wrl) je staro od leta 1975-1980. nujno novo model vagon za 73 79 19-91 000-0 ........
Lp
Lp
Glede na napisane vagone po mojem to ne drži. Predvsem je po mojem osebnem mnenju preveč službenih vagonov - serija D, restavracij, tudi 5 spalnikov ne vem kam bi dali ...
Je pa res, da se resno govori (žal že od obnove Beelt v TVTju) o novih vagonih, vendar po mojem bo šlo predvsem za sedežne vagone.
Je pa res, da se resno govori (žal že od obnove Beelt v TVTju) o novih vagonih, vendar po mojem bo šlo predvsem za sedežne vagone.
541 napisal/-a:Glede na napisane vagone po mojem to ne drži. Predvsem je po mojem osebnem mnenju preveč službenih vagonov - serija D, restavracij, tudi 5 spalnikov ne vem kam bi dali ...
Je pa res, da se resno govori (žal že od obnove Beelt v TVTju) o novih vagonih, vendar po mojem bo šlo predvsem za sedežne vagone.
TvT je navada enako kot HŽ Beelt je slabo in ni dobro, boljši model SIEMENS SGP-Graz za "73 79" res full,cool in super tudi do 200 km/h. Res Žalosten SŽ je navada in nima ponosi model vagom sž mora model vagon Beelmt,Abeelmt....... "73"
druagče jaz delal pri ŠEF pri SŽ že naročnik za SIEMENS SGP-GRAZ 1000000000%, zdaj SŽ gen.direktor je nima nič pameni o pomeni vlaki SŽ... nikoli. pa prej gen.direktor Marjan REKAR drugače že naročnik SIEMENS SGP-Graz. marjan rekar je ima zelo pameni pomeni o vlaki in zelo dobro promet in bogai sž.........!
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Ali je že kaj novega o novih vagonih za SŽ
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
lepo pozdravljen!nejko077 napisal/-a:Ali je že kaj novega o novih vagonih za SŽ
letos bo razpis za novo 30 ali 35 vagon za SŽ!
73 79 20-94 000-0 za 2.razred (Beelmt) 12x + 3x?
73 79 38-94 000-0 za 1/2.razred (ABeelmt) 7x
73 79 24-94 000-0 za Službena za Kolesa +2. R (BDeelmt) 6x + 2x?
73 79 84-94 000-0 za Mini Bistro + 2.Razred (WRbeelmt) 4x
73 79 10-94 000-0 za 1.Razred (Aeelmt) 2x
za IC 502/503 in IC 509/508 za Koper-Maribor-Koper tudi ostalo Mednaroni promet vlak. max 230 km/h , firma Siemens-SGP v Avstriji .
2016 ali 2017 že prvi vozni park v SŽ in Evropi..
bo razpis je mogoče oktober ali november ali december 2014 tudi zraven EMG 313/318 (14x) , mislim da bo CAF iz Španiji je poceni ceni, tudi tam Črna Gora Železnice že ima 3x .
pa DMG še nevem
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Nobenega govora o vagonih! Sedaj se pripravlja papirologija za garniture.....nejko077 napisal/-a:Ali je že kaj novega o novih vagonih za SŽ
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Katerih dmg ali emgRegan 664 napisal/-a: Sedaj se pripravlja papirologija za garniture.....
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1431
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
EMG3 ali EMG4 za 313/318 , tudi vagon - kmalu razpis => Boš vidiRe 4/4 napisal/-a:Katerih dmg ali emgRegan 664 napisal/-a: Sedaj se pripravlja papirologija za garniture.....
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Ja ziher
Daj ne barvat folka tule
Daj ne barvat folka tule
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Ja, kako pa že sedaj vedo da bodo vagoni Siemens, če razpisa še ni na svetlem.
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Eno vprašanje okoli nabave teh vagonov. Zakaj pa ne bi kake "odslužene" vagone obnovili? Pred leti se je prenove lotil TVT (A(B)eelm vagoni), v Gredlju v Zagrebu to redno delajo (Bee, Bcee, WLee, Btee vagoni)... Zakaj pa ne? Pleh je pleh in lahko komot služi svojemu delu še leta in leta, Wegman podstavni vozički so čisto v redu ne samo za naše proge temveč tudi za po Avstriji in bivši Jugi, notranjo opremo vagonov pa menim da bi tudi znali sami skup spravit. Lahko se uporabi naše znanje, zaposli nekaj ljudi (ne nujno iz sklopa SŽ ViT, torej pogodbeno), osvoji se eventuelno kako novo znanje, mogoče se lahko celo kaka vagon pripravi za Push-Pull sisteme in s tem mogče pripravi temelje za kakšne "garniture", ki bi jih morali kupovati. Namesto da se vagoni režejo zaradi dotrajane notranjosti, se jih oguli do "kosti" in poštima notranjost. Ne verjamem, da bi prenova bila dražja od nabave novih. Hkrati pa bi pri predelavi ljudje vedeli, kaj se je delalo, kako kaj zgleda, kako je kaj skup sestavljeno in s tem ne bi bilo potrebno imeti uvajanja v popravila teh vagonov, kar pa tudi ni nezanemarljivo.
In mimogrede, o tem sem danes debatiral z nekom, ki je zaposlen na SŽ kot je kasneje povedal... (pa ni pomembno kdo je, ni pa med visokimi).
In mimogrede, o tem sem danes debatiral z nekom, ki je zaposlen na SŽ kot je kasneje povedal... (pa ni pomembno kdo je, ni pa med visokimi).
Goran
Re: Potrebno novo Vagon "73 79"
Če šraufa kakašna revna domača firma ni mastne provizije. Takšne stvari je včasih rutinsko delal TVT, danes pa to izgleda kot da bi se lotili izdelave spejsšatla.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!