MaK LK2
MaK LK2
Danes zjutraj okoli 8 ure je bila na Jesenice pripeljana dizel lokomotiva MaK (ne vem oznake naprej), ki je po napisih sodeč last Luke Koper in je bila na reviziji na Češkem, dežurni fotograf je bil spet Stane
... in potem se svizec zavije v folijo in si misli, da je čokolada .....
Do sedaj so imeli le eno 642 LK1, katero so od SŽ (po opravljeni reviziji) kupili okoli 1999/2000.Se pravi da so jo uničili bistveno hitreje kot gre to pri nas in to pri veliko manj kilometrih.
Nakup nove lok je aktualen že vsaj eno leto in končno je to rešeno.Stare baje ne bojo popravljali in je bila/je naprodaj...tako da če jo hoče kdo za na vrt je sedaj prilika.
Drugače imajo v Luki le loktrake, take ki vozijo po cesti in tirih
Nakup nove lok je aktualen že vsaj eno leto in končno je to rešeno.Stare baje ne bojo popravljali in je bila/je naprodaj...tako da če jo hoče kdo za na vrt je sedaj prilika.
Drugače imajo v Luki le loktrake, take ki vozijo po cesti in tirih
LEP DAN
Igor
Igor
Nasploh imajo lokomotive privatnih železnic bistveno krajšo življensko dobo. Kar poglejte primer Taurusov pri GySEV firmi. Siemens jih skoraj ne more sproti delat za njih.igor72 napisal/-a:.........Se pravi da so jo uničili bistveno hitreje kot gre to pri nas in to pri veliko manj kilometrih.
Pri nas ni veliko drugače. Toplarna je imela Jenbacha 732, ki je bil praktično nov, kar se dela tiče. Pa je bil močno sheblan. Enako je z krškimi lokomotivami 641. Ob neki priliki sem bil za "pilota" jeseniškemu strojevodji iz železarne -ACRONI - . Kakor koli, Đura je bila zelo uboga ........
Razlog? Šparanje in stiskanje na celi fronti. Pa naj stane kolikor hoče. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
na moj prvi post moram napisat popravek ....
lokomotivo LK2 je Luka Koper kupila v Nemčiji, kjer so na njej naredili revizijo in so jo potem prepeljali v Koper,
hkrati pa iamm tudi nekatere tehnične podatke, v kolikor to koga zanima:
lokomotiva je bila narejena v letu 1975 s tovarniško oznako G 700 C in tovarniško številko 500067, proizvajalec je Mak - Maschinenbau Gmbh, Kiel-Friedrichsort, Nemčija,
njene pot pa je bila taka:
19.07.1975 predana Krupp Stahl AG, Bochum,
leta 2003 jo kupi Railimpex GmbH, Mannheim
in 07.05.2007 predana Luki Koper kot lokomotiva LK2
lp M.
lokomotivo LK2 je Luka Koper kupila v Nemčiji, kjer so na njej naredili revizijo in so jo potem prepeljali v Koper,
hkrati pa iamm tudi nekatere tehnične podatke, v kolikor to koga zanima:
lokomotiva je bila narejena v letu 1975 s tovarniško oznako G 700 C in tovarniško številko 500067, proizvajalec je Mak - Maschinenbau Gmbh, Kiel-Friedrichsort, Nemčija,
njene pot pa je bila taka:
19.07.1975 predana Krupp Stahl AG, Bochum,
leta 2003 jo kupi Railimpex GmbH, Mannheim
in 07.05.2007 predana Luki Koper kot lokomotiva LK2
lp M.