Parna lokomotiva na železniški postaji Celje
Parna lokomotiva na železniški postaji Celje
Mogoče kot zanimivost, kar sem zasledil, da je nekdo napisal na naš Celjski Servis48.
Pozdravljeni!
zanima me kaj bo z staro lokomotivo 25 002 ki stoji na celjski železniški postaji. Lokomotiva je v dokaj slabem stanju (priložene fotografije) LEpo bi bilo če bi se vsaj pobarvala ter da bi se preprečilo nadaljno propadanje naše kulturne dediščine
http://shrani.si/files/hpim487611n9l.jpg
http://shrani.si/files/hpim488211n9m.jpg
http://shrani.si/files/hpim487811n9n.jpg
http://shrani.si/files/hpim488411n9o.jpg
http://shrani.si/files/hpim487211n9p.jpg
lep pozdrav
M.H
Komentarji (1)
07. junij 2007 ob 14:37
Ker občinske službe ne razpolagamo s podatki o ohranjanju in urejanju starodobnih lokomotiv, smo za informacijo poprosili na Železniški postaji Celje. Odgovorili so nam, da za staro lokomotivo, ki stoji na delu železniške postaje skrbi skupina zanesenjakov zaposlenih "na železnici". Ta skupina si je zadala cilj, da bi v letošnjem letu lokomotivo ponovno prebarvali, ter jo tako zaščitili pred nadaljnim propadanjem. Sedaj iščejo sponzorje in zbirajo prispevke za nakup potrebnega materiala.
Še link do orginala: http://www.servis48.si/view?id=2333
Pozdravljeni!
zanima me kaj bo z staro lokomotivo 25 002 ki stoji na celjski železniški postaji. Lokomotiva je v dokaj slabem stanju (priložene fotografije) LEpo bi bilo če bi se vsaj pobarvala ter da bi se preprečilo nadaljno propadanje naše kulturne dediščine
http://shrani.si/files/hpim487611n9l.jpg
http://shrani.si/files/hpim488211n9m.jpg
http://shrani.si/files/hpim487811n9n.jpg
http://shrani.si/files/hpim488411n9o.jpg
http://shrani.si/files/hpim487211n9p.jpg
lep pozdrav
M.H
Komentarji (1)
07. junij 2007 ob 14:37
Ker občinske službe ne razpolagamo s podatki o ohranjanju in urejanju starodobnih lokomotiv, smo za informacijo poprosili na Železniški postaji Celje. Odgovorili so nam, da za staro lokomotivo, ki stoji na delu železniške postaje skrbi skupina zanesenjakov zaposlenih "na železnici". Ta skupina si je zadala cilj, da bi v letošnjem letu lokomotivo ponovno prebarvali, ter jo tako zaščitili pred nadaljnim propadanjem. Sedaj iščejo sponzorje in zbirajo prispevke za nakup potrebnega materiala.
Še link do orginala: http://www.servis48.si/view?id=2333
- marklinfan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 571
- Pridružen: 01.08.2006, 19:47
- Kraj: Stari grad Celje
- Kontakt:
Se strinjam, pa ne samo v Celju, ampak po vsej Sloveniji kjer so take lokomotive razstavljene, ker jih je škoda, da tako pod milim nebom propadajo.marklinfan napisal/-a:sej ko bo obnova stekla misli da bi blo pametno tut kak nadstrešek narest... sploh če se bo zbiralo donatroska sredstva
Pa še kaka ograja s 3kV z vozne mreže okoli ne bi škodila
Žal je na železnici tako, da ko se naredi en dogodek, kjer so povabljenci "nad nivojem" se vse blešči, ko odidejo pa se na marsikaj pozabi ! Upam, da bodo čimprej zbrali dovolj sredstev in sanirali zadevo...Mimogrede, a železniški muzej nima nič pri tem ohranjanju svojih "artiklov"???
A karte so?!? Pa tačke s sedežev......prosim!
Tudi v Črnomlju 25-018 počasi propada...pa toliko dobrega je naredila za mesto...žal se dobra dela prehitro pozabljajo...RisPo napisal/-a:Se strinjam, pa ne samo v Celju, ampak po vsej Sloveniji kjer so take lokomotive razstavljene, ker jih je škoda, da tako pod milim nebom propadajo.marklinfan napisal/-a:sej ko bo obnova stekla misli da bi blo pametno tut kak nadstrešek narest... sploh če se bo zbiralo donatroska sredstva
Pa še kaka ograja s 3kV z vozne mreže okoli ne bi škodila
Lepo pa so poskrbeli za svoji lokomotivi v Trebnjem in Grosuplju !!!!
Tisto o ograji je pa zelo na mestu !!!
Vsaj dokler se ne spremeni odnos do naše tehnične dediščine !!!!!!
Strojevodja za vedno !!!!!
S52R - Tone
S52R - Tone
Tone, če dodam k Tvojim dvem lokomotivam, lepo je poskrbljeno tudi za lokomotivo (vlak?) v Izoli, je v "terariju" in verjetno ni kakih posebnih vremenskih vplivov...
Sicer pa bi osebno najraje pobral vse parne lokomotive iz takih nezaščitenih zunanjih prostorov in jih raje premestil v spodoben muzej. Ampak ne v kako bodočo Ajdovsko letalsko piramido
Sicer pa bi osebno najraje pobral vse parne lokomotive iz takih nezaščitenih zunanjih prostorov in jih raje premestil v spodoben muzej. Ampak ne v kako bodočo Ajdovsko letalsko piramido
Goran
Ampak, roko na srce ..........
Vremenski vplivi gor ali dol, lokomotiva paše na prosto. Kar zamislite si kako bi izgledale naše postaje, če bi vsaka imela še kozolec zraven.
V muzeju v Šiški so najatraktivnejše lokomotive pod streho, pa kljub temu je potrebno brisati prah iz njih.
lp
Vremenski vplivi gor ali dol, lokomotiva paše na prosto. Kar zamislite si kako bi izgledale naše postaje, če bi vsaka imela še kozolec zraven.
V muzeju v Šiški so najatraktivnejše lokomotive pod streho, pa kljub temu je potrebno brisati prah iz njih.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe, se strinjam, da pašejo lokomotive na prosto. Ampak če se redno ne vzdržuje objektov (=lokomotiv) na prostem, potem se počasi lokomotiva spremeni v kup železja, ki kaj kmalu lahko postane le še hrana za plavž. Tega pa noben izmed nas noče, mar ne? Torej je najbolje nek terarij narest okoli pa upat, da bodo vandali usmiljeni do teh tehniških spomenikov. Sicer pa če ne gre, potem pa v muzej z njimi in to tak, kjer se bo tudi skrbelo za njih.
Če se spomnim onih lokomotiv, ki so v poznih 80-tih stale na ljubljanski železniški postaji in sem jih lani ob tem času videl v Šiški, mi že solz zmanjka, ker so v tako obupnem stanju.
Če se spomnim onih lokomotiv, ki so v poznih 80-tih stale na ljubljanski železniški postaji in sem jih lani ob tem času videl v Šiški, mi že solz zmanjka, ker so v tako obupnem stanju.
Goran
Tudi strehica ne naredi čudeža, če je stvar zanemarjena in nevzdrževana. Edino časovno se malce nategne, končni rezultat pa je isti.
Noben bankrot ne bi bil, če bi se taka lokomotiva enkrat - ne upam napisat "dvakrat" - na leto malce premazala z nekaj malega nafte. Vsakih par let pa bi namazali čez še kakšno kanto barve. Vsekakor precej ceneje, kot pa graditi kakršen koli zaščitni objekt.
Vrednost šefa neke postaje se vidi tudi skozi urejen videz postaje in njene okolice. Vsekakor pa je lepo vzdrževan muzejski eksponat, biser in maskota železniškega poslopja.
Resnica pa je sledeča. Vse skupaj je le rezultat vseh miljavžent reorganizacij, katerih smo bili priča v zadnjih nekaj letih. Vsakdo le še žuli svoj stol in skomiga z rameni češ, saj za to nisem jaz pristojen!
Tisti ki pa je v bistvu zadolžen za to področje pa gode: "Mi tega nismo hoteli ......... naj se s tem ubada kdo drug!!!!"
Začaran trikotnik, ..... kvadrat, ............. samo krog ne!. press
lp
Noben bankrot ne bi bil, če bi se taka lokomotiva enkrat - ne upam napisat "dvakrat" - na leto malce premazala z nekaj malega nafte. Vsakih par let pa bi namazali čez še kakšno kanto barve. Vsekakor precej ceneje, kot pa graditi kakršen koli zaščitni objekt.
Vrednost šefa neke postaje se vidi tudi skozi urejen videz postaje in njene okolice. Vsekakor pa je lepo vzdrževan muzejski eksponat, biser in maskota železniškega poslopja.
Resnica pa je sledeča. Vse skupaj je le rezultat vseh miljavžent reorganizacij, katerih smo bili priča v zadnjih nekaj letih. Vsakdo le še žuli svoj stol in skomiga z rameni češ, saj za to nisem jaz pristojen!
Tisti ki pa je v bistvu zadolžen za to področje pa gode: "Mi tega nismo hoteli ......... naj se s tem ubada kdo drug!!!!"
Začaran trikotnik, ..... kvadrat, ............. samo krog ne!. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!