Stadler ETR 150 v Zidanem Mostu
Stadler ETR 150 v Zidanem Mostu
Stadlerjeva skoraj neslišna vožnja. Siemensov Desiro je Conncorde, kar se zvoka tiče. Tako pri speljavi - kot pri zaviranju.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
LP
Dolfe iz penzije
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
LP
Dolfe iz penzije
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
seveda bo upam kupil za flirt za SŽ ( 313-001/318-001/318-002/313-002) , počaka da bo naročnik od drugoleto s pomladi 2008!RisPo napisal/-a:
A ne paše ta tema bolj pod Fotopis ali pa Fotografija?
Bogi Stadler, danes je bil na vseh koncih kjer je peljal poslikan, ima res močan alibi, kje se je danes potepal Ampak morem rečt, da res zelo zelo lep, čedalje bolj mi je všeč , upam, da ga SŽ kupijo
lp
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Stadler se je razpasel kar v več vogalih foruma, ampak, sem si rekel, bom dodal par fotk k prekrasnim Dolfetovim fotkam pa čeprav jih je poslal iz penzije
Tole je še v Ljubljani:
Notranjost je zelo "zračna", izredno prijetno za potnike:
Par posnetkov iz kabine med vožnjo:
Srečanje švicarko-italijanskega vlaka z avstrijsko lokomotivo sredi Slovenije :
Tole je že v Celju - naš Miro, IC Pohorje:
Ter po povratku v Ljubljani:
Tole je še v Ljubljani:
Notranjost je zelo "zračna", izredno prijetno za potnike:
Par posnetkov iz kabine med vožnjo:
Srečanje švicarko-italijanskega vlaka z avstrijsko lokomotivo sredi Slovenije :
Tole je že v Celju - naš Miro, IC Pohorje:
Ter po povratku v Ljubljani:
Zadnjič spremenil bojan, dne 04.07.2007, 7:34, skupaj popravljeno 1 krat.
LPB
Mmmmm... ene slike lepše od drugih!
Vsekakor pa je impresivno lep vlak!
Če bi Stadler peljal po naših tirih, je to lahko celo slabost - še več bi se jih "metalo" pod vlak in še več bi bilo IDjev...dolfe napisal/-a:Stadlerjeva skoraj neslišna vožnja. Siemensov Desiro je Conncorde, kar se zvoka tiče. Tako pri speljavi - kot pri zaviranju.
Vsekakor pa je impresivno lep vlak!
Goran
Lepe slike, ja.
Ma ko tega Stadlerja gledaš v čelo se ti zdi kot izvenzemaljac, nekako s svojo sprednjo masko ne paše na slo-tire. Kaj niso mogli narediti bolj preprostejše oblike?
Sicer, pa damo funkcionalnost in uporabnost pred estetiko. Z notranjosti je veliko veliko bolj funkcionalen kot pa siemens.
Sicer pa ne pozabimo, nekateri siemensi so stari že 7 let. kako čas beži...
pa naj bo štadler.press
Ma ko tega Stadlerja gledaš v čelo se ti zdi kot izvenzemaljac, nekako s svojo sprednjo masko ne paše na slo-tire. Kaj niso mogli narediti bolj preprostejše oblike?
Sicer, pa damo funkcionalnost in uporabnost pred estetiko. Z notranjosti je veliko veliko bolj funkcionalen kot pa siemens.
Sicer pa ne pozabimo, nekateri siemensi so stari že 7 let. kako čas beži...
pa naj bo štadler.press
Lepa navada, predvsem s stališča varnosti. Počasi bo pač treba priti do tega, da kdorkoli se bo gibal po železniškem območju bo moral imeti na sebi odsevni jopič.Nejc napisal/-a:Zakaj imajo na testni vožnji piloti vedno odsevni jopič? Saj pa se ne peljejo zunaj vlaka. press
BTW - vidim, da strežnik na katerem so slike nekaj štrajka...
LPB