SZ 342
Re: SZ 342
Jeklenih drsalk se ne uporablja več vse od "prihoda" grafita....niti bakrenih. Če se ne motim....vsled bakrenih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SZ 342
Kdaj pa je IC ustavljal na Brezovici?
Lep pozdrav :)
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
http://www.youtube.com/user/Zelenc97
Re: SZ 342
To ni IC. Je skoraj zagotovo čisto navaden lokalni potniški vlak, ki je tokrat vozil v klasični sestavi.zelencek napisal/-a:Kdaj pa je IC ustavljal na Brezovici?
IC-ji imajo ponavadi še vagon ABl (1. in 2. razred). Na posnetku so pa trije Bl (2. razred) vagoni.
Re: SZ 342
Zakaj je sploh toliko mopedov prenehalo voziti pa čeprav so bili še vozni
Re: SZ 342
Definiraj, kaj pomeni biti "vozen".Žiga napisal/-a:Zakaj je sploh toliko mopedov prenehalo voziti pa čeprav so bili še vozni
Avto npr., je po tvojem vozen, čeprav mu je poteklo tehnično in prometno dovoljenje. Pa sme voziti v prometu?
Enako velja za lokomotive. Vsaka, ki bi želela voziti v prometu, mora imeti dovoljenje. In ko to dovoljenje poteče, je pač konec muzike. Simpl, mar ne?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SZ 342
To mi je jasno ampak ali se ne, da tega dovoljenja podaljšati, obnoviti ...
Ne mi zameriti glede mojega železniškega neznanja ampak potem to pomeni, da so bili ti mopedi, ki še vozijo kupljeni kasneje glede na to, da še imajo dovoljenje
Ne mi zameriti glede mojega železniškega neznanja ampak potem to pomeni, da so bili ti mopedi, ki še vozijo kupljeni kasneje glede na to, da še imajo dovoljenje
Re: SZ 342
Žiga,
mopedi, ki so prišli iz Italije (velja tudi za mehe in še kaj) so imeli kot izolacijo nanešen azbest. Zoper elektriko in malce zoper toploto. Na rdečih mopedih so to izolacijo pobrali dol, na rumenih pa je še vedno gor. Vozijo se le rdeči, rumeni pa čakajo ali na denar za odstranitev azbesta, ali na prodajo ali na razkosanje. To je vse...
mopedi, ki so prišli iz Italije (velja tudi za mehe in še kaj) so imeli kot izolacijo nanešen azbest. Zoper elektriko in malce zoper toploto. Na rdečih mopedih so to izolacijo pobrali dol, na rumenih pa je še vedno gor. Vozijo se le rdeči, rumeni pa čakajo ali na denar za odstranitev azbesta, ali na prodajo ali na razkosanje. To je vse...
Goran
Re: SZ 342
Gorchi, hvala za obrazložitev
Re: SZ 342
Ti Mopedi, ki še vozijo ( kot je Gorchi omenil ) so deazbestirani . Vsi pa imajo opravljeno tudi revizijo....zato tudi še vozijo.Žiga napisal/-a: Ne mi zameriti glede mojega železniškega neznanja ampak potem to pomeni, da so bili ti mopedi, ki še vozijo kupljeni kasneje glede na to, da še imajo dovoljenje
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: SZ 342
Revizija je nekaj podobnega kot tehnični pregled pri avtomobilih, le da je interval malo daljši (glede na tip revizije) - tudi avto brez opravljenega tehničnega pregleda načeloma ne sme na cesto. Je pa revizija bistveno dražja kot tehnični pregled, saj se ponavadi železniško vozilo (vagone, lokomotive, motorniki) pregleda precej podrobno, obenem pa ponavadi naredi še kakšne (bolj ali manj) obsežne servisne posege. Zato je vse skupaj, kot so že drugi napisali, precej drago in je potem stvar odločitve lastnika železniškega vozila (ena izmed firm SŽ-nekaj) ali tisto vozilo potrebuje in je torej strošek upravičen, ali pa vozila (začasno) ne potrebuje in ga torej lahko pusti nekje stati (in propadati )Žiga napisal/-a:To mi je jasno ampak ali se ne, da tega dovoljenja podaljšati, obnoviti ...
LP, Metod
Re: SZ 342
Nič ti ni jasno in nič ni v zvezi z azbestom.Žiga napisal/-a:To mi je jasno ampak ali se ne, da tega dovoljenja podaljšati, obnoviti ...
Ne mi zameriti glede mojega železniškega neznanja ampak potem to pomeni, da so bili ti mopedi, ki še vozijo kupljeni kasneje glede na to, da še imajo dovoljenje
Evo površne in poenostavljene razlage. Ko lokomotiva pridobi dovoljenje za vožnjo v prometu, to dovoljenje velja za dobo 5. let. Po poteku petih let, je potrebno lokomotivo revizijsko obnoviti. V "reviziji" kot se poenostavljeno reče, se razdre celotna lokomotiva. Pregledajo, obnovijo in zamenjajo se vsi sklopi, kateri so iztrošeni. Lokomotivo se ponovno pripravi tako, da bo vse zdržalo za naslednje 5. letno obdobje. In to ni glih ravno poceni. Če še prav vem, se pri takšni reviziji opravi do 7.000 ur dela, plus materijal in novi sklopi.
Po izteku revizije sta dovoljena dva podaljška, s po eno leto. Se pravi, lastnik lokomotive lahko zaprosi še za eno leto podaljšanja. Posebna komisija pregleda lokomotivo in oceni njeno stanje in iztrošenost, če bo takšna kot je, zdržala še eno letno obdobje dela. Po izteku šestega leta, se na isti način lahko podaljša še za eno leto in potem je konec. Lokomotiva mora brez pogojno v revizijsko popravilo ali pa v koprive.
Torej lahko rečemo, da revizijsko obdobje teoretično velja za 7 let. Oziroma: 5 + 1 + 1, s tem, da ni nujno, da uspe pridobiti 1. oz. 2. podaljšanje.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SZ 342
Ja, hm, dobro... Z vsem dolžnim spoštovanjem, če smem vprašat... zakaj je potem npr. Meh na stara leta postal tako 'star in utrujen'?Dolfe napisal/-a: V "reviziji" kot se poenostavljeno reče, se razdre celotna lokomotiva. Pregledajo, obnovijo in zamenjajo se vsi sklopi, kateri so iztrošeni.
Re: SZ 342
Mogoče zato, ker se je vedelo, da bo počasi konec z njihovo uporabo, uporabilo se je določene materiale, ki so zdržali še nekako predvideno obdobje in to je to.
Goran
Re: SZ 342
Kljub opravljeni reviziji, med delovnem obdobjem prihaja do določenih okvar. Le te se odpravljajo tekoče, z namestitvijo novih elementov (delov).miha30 napisal/-a:
Ja, hm, dobro... Z vsem dolžnim spoštovanjem, če smem vprašat... zakaj je potem npr. Meh na stara leta postal tako 'star in utrujen'?
Pri Mehu pa je bilo tako. Vedelo se je, da so mu ure in kilometri šteti. Zato se v primeru okvare posameznega dela ni zamenjevalo z novim. Temveč so skušali popraviti star istrošen del. Oziroma ga zamenjati s starim - a še dobrim, iz drugega Meha, ki ni bil več v uporabi. Tako rekoč, kot bi na odpadu pobirali še "pogojno" dobre dele in z njimi flikali vozečo lokomotivo.
Nekaj časa tako že gre. Potem pa se ustavi. Flika na fliko - ne drži nič. Niti vode.
Saj v bistvu, kar se zunanjih vitalnih sklopov tiče, ni Mehu falilo nič opaznega. Drobovje pa je bilo hin, s kablovjem vred. Pravzaprav je bilo kablovje še najbolj v malori in posledično je prihajalo do številnih prebojev in požarov.
Skratka, če kakšnemu zadnjemu Mehu, ki je proti koncu še vozil, napravijo VR (velika revizija), bi bil uporaben ravno toliko, kot Mopedi ali Brižite. Vprašanje je le v smiselnosti investicije, glede na ceno in koristnega donosa lokomotive.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!