Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)
A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna, bojda težave s kontrolo motorjev, zdrsevanjem? Jok brate, to odpade, razen če odmontirajo kbale.
Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)
A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna
LPL
...so jo Italijani nazaj montirali.
Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.
Gorchi napisal/-a:
Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.
Bil sem s tandemom Mopedov na obremenilni vožnji...dela v nulo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Gorchi napisal/-a:Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh.
Še po letu 2000. sem zasledil mopede ki so imeli povezave, vendar samo na eni strani, na drugi pa so bili odstranjeni. Le zakaj je bilo tako? Mimogrede, pred dnevi sem ogledal ex-Yu film "Zadah telesa" ki je ok. l. 1983. sneman v Ljubljani - v enem kadru se lahko opazi moped, ki je že takrat imel povezavo (konektor?) na eni čelni strani odstranjen, medtem ko je na drugi še obstajal.
Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.
Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.
In zakaj se tandemi niso uporabljali, saj to bi takrat bila najmočnejša lokomotiva?
Zdravo!
V Švici se je heterogena združba "Re 10/10" ( = štiriosna Re 4/4 II + šestosna Re 6/6 ) odlično obnesla , zlasti na (poslavljajoči se) gotthardski progi.
Pozdrav - Peter
Ne znam italijansko, ampak glede na dokument+google translate niso ravno v idealnem stanju, poškodovani motorji... Sicer pa ima SŽ še nekaj primerkov na zalogi, ki čakajo in so precej verjetno v boljšem stanju, priključke za tandem pa se najbrž tudi še da namontirat.
Danes sem izvedel, da ima Moped novo barvno shemo, zato tudi obujam tole temo (pa brez zamere, prosim). Saj bi z veseljem objavil sliko, pa je žal ne morem . Če kdo ve kaj več o tem, naj prosim napiše. Hvala in lep pozdrav.