SZ 342

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)
A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna, bojda težave s kontrolo motorjev, zdrsevanjem? Jok brate, to odpade, razen če odmontirajo kbale.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Ljubitelj napisal/-a:
Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)
A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna
LPL
...so jo Italijani nazaj montirali.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)
A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna
LPL
...so jo Italijani nazaj montirali.
Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a: Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.

Bil sem s tandemom Mopedov na obremenilni vožnji...dela v nulo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 221
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a jž 363 »

Gorchi napisal/-a:Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh.
Še po letu 2000. sem zasledil mopede ki so imeli povezave, vendar samo na eni strani, na drugi pa so bili odstranjeni. Le zakaj je bilo tako? Mimogrede, pred dnevi sem ogledal ex-Yu film "Zadah telesa" ki je ok. l. 1983. sneman v Ljubljani - v enem kadru se lahko opazi moped, ki je že takrat imel povezavo (konektor?) na eni čelni strani odstranjen, medtem ko je na drugi še obstajal.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.
In zakaj se tandemi niso uporabljali, saj to bi takrat bila najmočnejša lokomotiva?

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Zdravo!
V Švici se je heterogena združba "Re 10/10" ( = štiriosna Re 4/4 II + šestosna Re 6/6 ) odlično obnesla , zlasti na (poslavljajoči se) gotthardski progi.
Pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4292
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Peter 5 napisal/-a: ...(poslavljajoči se)...
[-X
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Ne znam italijansko, ampak glede na dokument+google translate niso ravno v idealnem stanju, poškodovani motorji... Sicer pa ima SŽ še nekaj primerkov na zalogi, ki čakajo in so precej verjetno v boljšem stanju, priključke za tandem pa se najbrž tudi še da namontirat.
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Danes sem izvedel, da ima Moped novo barvno shemo, zato tudi obujam tole temo (pa brez zamere, prosim). Saj bi z veseljem objavil sliko, pa je žal ne morem :oops: . Če kdo ve kaj več o tem, naj prosim napiše. Hvala in lep pozdrav.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a mkx »

Kakšna pa naj bi bila?

Bi pa bilo čudno, da kdo od tistih, ki so bolj pri informacijah, ni še nič omenil.
LP, Metod
vidkrt
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 804
Pridružen: 05.08.2020, 20:33
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a vidkrt »

Črna.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a mkx »

vidkrt napisal/-a:Črna.
#-o
LP, Metod
Kanarček715
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 107
Pridružen: 27.01.2014, 19:34

Re: SZ 342

Odgovor Napisal/-a Kanarček715 »

Mogoče pa modra glede na to da so taki Stadlerji. In vsi vozijo v potniškem prometu.
Odgovori