SZ 342
Moja angleščina sicer ni najboljša, pa vendar nekako tako gre:
matxfer:
Pozdrav vsem! To je moje prvo sporočilo na tem forumu.
Sem italijanski ljubitelj železnic, bil sem v Sloveniji junija 2005, železnice v Sloveniji me zelo zanimajo. Žal, razumem le nekaj slovenskih besed, upam, da razumete mojo angleščino. Ta tema mi je zelo zanimiva in če sem pravilno razumel, je preštevilčenje med SŽ 342 in FER 640 enostavno: samo številka slovenske lokomotive 342 + 100. Verjetno pa ni enako za lokomotive 342, ki so bile prodane FNM in so postale FM640. Ve kdo, katere lokomotive so bile prodane in kakšno je razmerje med starim in novim številčenjem? Na Railfaneurope.net sem našel sledeče (iz fotografije gospoda Milana Hribarja):
342-009 ustreza FM 640-04
342-016 ustreza FM 640-05
Drugi govorijo: 342-016 ustreza FM 640-01
FNM ima sedaj 8 lokomotiv 640 ...
Seznam vseh lokomotiv 342 z njihovimi državami (kot za lokomotive 362) in njihovimi današnjimi lastniki bi bil zelo uporaben! :D:D
jaffa:
Pozdravljen italijanski ljubitelj železnic.
Dobrodošel na našem železniškem forumu.
Menim, da gospod Hribar pozna odgovore na ta vprašanja.
On je na tekočem z vsemi novicami o dejavnosti delavnic in kaj se dogaja z lokomotivami, DMV ali EMV, kateri so v reviziji ali so prodani drugemu podjetju.
Upam, da bo ti dal odgovore.
Ciao v Italijo!
P.S.: Če imaš kakšne slike bivših slovenskih lokomotiv SŽ 342 od FNM ali FER, jih prosim naloži v našo galerijo.
matxfer:
Najlepša hvala za odgovor, jaffa!
Slik lokomotiv FM 640 nimam mnogo, obstajajo pa italijanske strani, ki jih imajo več.
V nekaj dneh bom objavil svoje fotografije lokomotiv na tej strani in objavil bom tudi povezave do italijanskih strani.
Ciao!
Ne me držat za vsako besedo
matxfer:
Pozdrav vsem! To je moje prvo sporočilo na tem forumu.
Sem italijanski ljubitelj železnic, bil sem v Sloveniji junija 2005, železnice v Sloveniji me zelo zanimajo. Žal, razumem le nekaj slovenskih besed, upam, da razumete mojo angleščino. Ta tema mi je zelo zanimiva in če sem pravilno razumel, je preštevilčenje med SŽ 342 in FER 640 enostavno: samo številka slovenske lokomotive 342 + 100. Verjetno pa ni enako za lokomotive 342, ki so bile prodane FNM in so postale FM640. Ve kdo, katere lokomotive so bile prodane in kakšno je razmerje med starim in novim številčenjem? Na Railfaneurope.net sem našel sledeče (iz fotografije gospoda Milana Hribarja):
342-009 ustreza FM 640-04
342-016 ustreza FM 640-05
Drugi govorijo: 342-016 ustreza FM 640-01
FNM ima sedaj 8 lokomotiv 640 ...
Seznam vseh lokomotiv 342 z njihovimi državami (kot za lokomotive 362) in njihovimi današnjimi lastniki bi bil zelo uporaben! :D:D
jaffa:
Pozdravljen italijanski ljubitelj železnic.
Dobrodošel na našem železniškem forumu.
Menim, da gospod Hribar pozna odgovore na ta vprašanja.
On je na tekočem z vsemi novicami o dejavnosti delavnic in kaj se dogaja z lokomotivami, DMV ali EMV, kateri so v reviziji ali so prodani drugemu podjetju.
Upam, da bo ti dal odgovore.
Ciao v Italijo!
P.S.: Če imaš kakšne slike bivših slovenskih lokomotiv SŽ 342 od FNM ali FER, jih prosim naloži v našo galerijo.
matxfer:
Najlepša hvala za odgovor, jaffa!
Slik lokomotiv FM 640 nimam mnogo, obstajajo pa italijanske strani, ki jih imajo več.
V nekaj dneh bom objavil svoje fotografije lokomotiv na tej strani in objavil bom tudi povezave do italijanskih strani.
Ciao!
Ne me držat za vsako besedo
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
541, hvala ker si se potrudil z prevodom, ki mu mislim da nič ne fali, pove vse kar je bilo rečeno.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Slike, o katerih je govora so bile potrjene tako da si jih lahko ogledate v galeriji ali preko teh povezav:
(Pictures are now available in the gallery or on the links below)
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-878
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-877
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-876
(Pictures are now available in the gallery or on the links below)
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-878
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-877
http://www.vlaki.info/galerija/displayi ... p?pos=-876
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Fotke mopedov v Italiji, si lahko tud ogledate na http://www.vlaki.net/elektro-sz.html , slike mopedov vItaliji mi je poslal kolega iz Milana
M.
M.
Milchy,milchy napisal/-a:Fotke mopedov v Italiji, si lahko tud ogledate na http://www.vlaki.net/elektro-sz.html , slike mopedov vItaliji mi je poslal kolega iz Milana
M.
gospoda iz Italije in verjetno tudi ostale pa zanima katere lokomotive in njihovo preoštevličenje je bilo izvedeno v CD-ju za potrebe FNM oz.FER?
Če imaš slučajno omenjene podatke bi te prosil, da nam jih posreduješ oz.nam posreduješ morebitno kontaktno osebo v CD-ju, ki bi imela željene informacije.
Druge fotke mopedov v Italij:
http://www.trainzitaliafoto.com/showgal ... 1&ppuser=0
Fotke hrvaških meharkov v Italij:
http://www.trainzitaliafoto.com/showgal ... 3&ppuser=0
Druge fotke mopedov & hrvaških meharkov v Italij:
http://www.treni-dintorni.com/trenidint ... ttrico.htm
Hrvaški mehi v Italij:
JŽ 362-030 (1.serija) -> HŽ 1061-021 -> FNM Cargo E660-01
JŽ 362-013 (1.serija) -> HŽ 1061-013 -> FNM Cargo E660-02
JŽ 362-105 (2.serija) -> HŽ 1061-105 -> FNM Cargo E660-51
(Sorry for all mistakes: I'm trying to write in Slovenian in order to be understood by all members)
http://www.trainzitaliafoto.com/showgal ... 1&ppuser=0
Fotke hrvaških meharkov v Italij:
http://www.trainzitaliafoto.com/showgal ... 3&ppuser=0
Druge fotke mopedov & hrvaških meharkov v Italij:
http://www.treni-dintorni.com/trenidint ... ttrico.htm
Hrvaški mehi v Italij:
JŽ 362-030 (1.serija) -> HŽ 1061-021 -> FNM Cargo E660-01
JŽ 362-013 (1.serija) -> HŽ 1061-013 -> FNM Cargo E660-02
JŽ 362-105 (2.serija) -> HŽ 1061-105 -> FNM Cargo E660-51
(Sorry for all mistakes: I'm trying to write in Slovenian in order to be understood by all members)
Re: SZ 342
Na žalost ne .Gorchi napisal/-a:
Hvala!!!!
P.S: Mogoče veš letnico in številko prve lokomotive?
Re: SZ 342
342-005?
Vir:25 let samoupravljanja na Jugoslovanskih železnicah
Vir:25 let samoupravljanja na Jugoslovanskih železnicah
Re: SZ 342
Ha, že dolgo nismo imeli nič poučnega o lokomotivah. Pa ker je ravno čas počitnic in da jih malo zagrenimo, voila - evo teme.
V resnici je bil Gorči tisti, ki je le zase hotel poizvedeti, kako deluje peskanje na lokomotivah serije 342 Mopedu in na Mehu 362.
Pripravil sem dve skici. Prva je čisti plonk s pomočjo skenerja, druga pa je vrhunsko umetniško delo umetnika, ki se od sedaj dalje podpisuje z imenom © Van de Dolfe.
.........................
Torej, Moped ima 10 peskovnikov. Po pet na vsaki strani lokomotive. Za vsako smer vožnje je v uporabli po pet peskovnikov .
V posamezen peskovnik gre 20 kg suhega granuliranega peska. Strojevodja krmili peskanje s pomočjo elektro-pnevmatskih ventilov.
Delovanje: Ko strojevodja vključi peskanje, pride stisnjen zrak v dno peskovnika (modro). Zrak vzvalovi pesek (rumeno) in ga pomeša z zrakom ter dvigne v zgornji del posode. Del tega sprašenega peska (rjavo) ujame lijak in pesek se nato z zrakom vred usiplje pod kolesa.
Peskovniki, kot tudi sama naprava, so enaki za obe seriji; 342 in 362.
Vse ostale lokomotive, dizel 732, 642/643, 644, 661, .... Brižita 363, ter motorniki 711,713, in Desiro 312 pa imajo to izvršeno injektorsko.
Svetla izjema je Pendolino 310, ki pa ima predviden indijski način peskanja. Vendar se je pri nakupu preveč šparalo, tako da so se odgovorni na SŽ odločili kar za ETR verzijo brez tega "indijskega" dodatka.
lp
©Van de Dolfe
V resnici je bil Gorči tisti, ki je le zase hotel poizvedeti, kako deluje peskanje na lokomotivah serije 342 Mopedu in na Mehu 362.
Pripravil sem dve skici. Prva je čisti plonk s pomočjo skenerja, druga pa je vrhunsko umetniško delo umetnika, ki se od sedaj dalje podpisuje z imenom © Van de Dolfe.
.........................
Torej, Moped ima 10 peskovnikov. Po pet na vsaki strani lokomotive. Za vsako smer vožnje je v uporabli po pet peskovnikov .
V posamezen peskovnik gre 20 kg suhega granuliranega peska. Strojevodja krmili peskanje s pomočjo elektro-pnevmatskih ventilov.
Delovanje: Ko strojevodja vključi peskanje, pride stisnjen zrak v dno peskovnika (modro). Zrak vzvalovi pesek (rumeno) in ga pomeša z zrakom ter dvigne v zgornji del posode. Del tega sprašenega peska (rjavo) ujame lijak in pesek se nato z zrakom vred usiplje pod kolesa.
Peskovniki, kot tudi sama naprava, so enaki za obe seriji; 342 in 362.
Vse ostale lokomotive, dizel 732, 642/643, 644, 661, .... Brižita 363, ter motorniki 711,713, in Desiro 312 pa imajo to izvršeno injektorsko.
Svetla izjema je Pendolino 310, ki pa ima predviden indijski način peskanja. Vendar se je pri nakupu preveč šparalo, tako da so se odgovorni na SŽ odločili kar za ETR verzijo brez tega "indijskega" dodatka.
lp
©Van de Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: SZ 342
He he Dolfe Glede na včerajšnjimi odziv sem si kar mislil, da boš nekaj zanimivega skupaj spravil. Pri primerjavi Meha z Mopedom pa je zanimivo naslednje:
- prvi mehi so prišli s škatlastimi gravitacijskimi peskovniki, bilo jih je cel kup, 10 na vsaki strani plus 2 za puferji
- kasneje so jih zamenjali s prisilno praznilnimi okroglimi peskovniki, ki pa jih je zanimivo manj
- mopedi pa so prišli že s temi novimi, prisilno praznjenimi.
V glavnem Dolfe, kot vedno hvala za pomoč in informacije
- prvi mehi so prišli s škatlastimi gravitacijskimi peskovniki, bilo jih je cel kup, 10 na vsaki strani plus 2 za puferji
- kasneje so jih zamenjali s prisilno praznilnimi okroglimi peskovniki, ki pa jih je zanimivo manj
- mopedi pa so prišli že s temi novimi, prisilno praznjenimi.
V glavnem Dolfe, kot vedno hvala za pomoč in informacije
Goran
Re: SZ 342
Dolfe je itak car in obvlada sceno v nulo.
Škoda ker njegovi mehi ne vozijo več.
Bi jih blo prav lepo spet videt v akciji.
Škoda ker njegovi mehi ne vozijo več.
Bi jih blo prav lepo spet videt v akciji.
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Re: SZ 342
jaz jih sploh ne pogrešamIzidor napisal/-a:
Bi jih blo prav lepo spet videt v akciji.
...vedno ko sem ga dobo me je zaj****** ko pes.....
Naj kar bo v pokoju....si je zaslužo mehec to
LP, Klemen
Re: SZ 342
Po dolgem času sem našel dve zanimivi sliki:
Datuma žal nevem. Tudi številki mopedov ne. So jih pa prestavljali iz lope.
Slikal pa je moj stric.
Če kdo kar koli o tem ve, naj napiše
Datuma žal nevem. Tudi številki mopedov ne. So jih pa prestavljali iz lope.
Slikal pa je moj stric.
Če kdo kar koli o tem ve, naj napiše