SZ 342

Debata okoli voznega parka
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 12.02.2016, 8:18

Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)


A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna, bojda težave s kontrolo motorjev, zdrsevanjem? Jok brate, to odpade, razen če odmontirajo kbale.

LPL
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1569
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a TGV Lyria » 12.02.2016, 9:05

Ljubitelj napisal/-a:
Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)


A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna
LPL


...so jo Italijani nazaj montirali.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 12.02.2016, 12:26

TGV Lyria napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Lahko bi jih kupil SŽ Tovorni promet. Idealne so za na Štajersko (tri lokomotive po 3,9 MW na 8 oseh)


A ti bi po 40 letih vozil dvojnike 342. Ali niso povezavo nekoč odstranili, ker je neuporabna
LPL


...so jo Italijani nazaj montirali.

Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11322
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a cokla » 12.02.2016, 13:11

Gorchi napisal/-a:Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh. Italijani so ob dobavi med drugim (poleg drugačnih šip, škarjastih pantografov in še česa) zahtevali dvojnike in so jih usposobili za te lokomotive ter tudi uspešno vozili tandeme. Pravzaprav so na FER lokomotive praviloma vozile v tandemih. Je pa res, da je sistem še bolj analogen in je zato kabel ne recimo 5 žilni ampak cca 40 žilni (na pamet govorim), rabijo pa dva.



Bil sem s tandemom Mopedov na obremenilni vožnji...dela v nulo.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 12.02.2016, 22:14

Gorchi napisal/-a:Resda so v 90-tih letih na SŽ na nekaterih lokomotivah odstranili povezave, ne pa na vseh.


Še po letu 2000. sem zasledil mopede ki so imeli povezave, vendar samo na eni strani, na drugi pa so bili odstranjeni. Le zakaj je bilo tako? Mimogrede, pred dnevi sem ogledal ex-Yu film "Zadah telesa" ki je ok. l. 1983. sneman v Ljubljani - v enem kadru se lahko opazi moped, ki je že takrat imel povezavo (konektor?) na eni čelni strani odstranjen, medtem ko je na drugi še obstajal.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 630
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Florjan » 13.02.2016, 13:16

Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4264
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 13.02.2016, 14:55

Kot je meni znano, so pri popravilu lokomotive po trčenju opustili montažo večpolnih priključnic na čelu lokomotive, ker se niso več uporabljale za tandem vleko.


In zakaj se tandemi niso uporabljali, saj to bi takrat bila najmočnejša lokomotiva?

LPL
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Peter 5 » 13.02.2016, 17:18

Zdravo!
V Švici se je heterogena združba "Re 10/10" ( = štiriosna Re 4/4 II + šestosna Re 6/6 ) odlično obnesla , zlasti na (poslavljajoči se) gotthardski progi.
Pozdrav - Peter
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3182
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 13.02.2016, 18:27

Peter 5 napisal/-a: ...(poslavljajoči se)...


[-X
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: SZ 342

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 16.02.2016, 20:00

Ne znam italijansko, ampak glede na dokument+google translate niso ravno v idealnem stanju, poškodovani motorji... Sicer pa ima SŽ še nekaj primerkov na zalogi, ki čakajo in so precej verjetno v boljšem stanju, priključke za tandem pa se najbrž tudi še da namontirat.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov