http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... trojevodjaSZ312 napisal/-a:Kam ciljaš s koprsko progo??541 napisal/-a: (čeprav, hmmm, spomni se 363-010 na koprski progi).
Vzrok je torej, da bi naj strojevodja zaspal - kljub budniku.
http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... trojevodjaSZ312 napisal/-a:Kam ciljaš s koprsko progo??541 napisal/-a: (čeprav, hmmm, spomni se 363-010 na koprski progi).
Točno, zdaj sem se spomnil, ko sem malo bolj dobro pogledal, kateri vlak si omenil. Od tega še niti pol leta ni, mislim da. Tam nekje julija, avgusta lani je to bilo. Toda ne grem mi v račun, če je strojevodja zaspal že pri predsignalom postaje Rižana, je do glavnega signala bilo še koliko, 1000 metrov mislim da, pomeni, da si je vlak hitrost pridobil ne? No, kaj hočem reči, ne gre mi v račun, zakaj se lokomotiva ni iztirila na kretnicah? Strojevodja je moral zaspati bog ve kdaj, pomeni da ni reagiral na hitrosti. Na koliko časa pa deluje budnik?541 napisal/-a:http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod ... trojevodjaSZ312 napisal/-a:Kam ciljaš s koprsko progo??541 napisal/-a: (čeprav, hmmm, spomni se 363-010 na koprski progi).
Vzrok je torej, da bi naj strojevodja zaspal - kljub budniku.
Mojster_Strojevodja napisal/-a:V tem primeru bi se vagon samo dobro držal proge, kakšnega pravega učinka zavore pa nebi bilo. Sama zadeva se prilepi na samo tirnico in z trenjem zaustavlja vozilo. Elektromagnetne zavore delujejo samo nad hitrostjo 50 km/h, se pravi ko se vlak zaustavlja in se pribljižuje hitrosti 50 km/h se elektromagnetna zavora izklopi.541 napisal/-a: Saj to "železje", ki ga vidiš, ne drsi po tirnici, se ji le nekoliko približa in ustvari EMG polje, ki vlak zavira.
Signal napisal/-a:
Mojster_Strojevodja, nekoč so imele goše (812) tirne el.-magnetne zavore, ki so jih kasneje, še v času eksploatacije motornikov, odstranili?
Lahko poveš, kaj je bi vzrok odstranitve (motnje števcev osi)?
Lp Mirko
....ena zavorna cokla nudi za pritisk (težo) osi, največ pa 10 ton resnično zavrte mase.....(dvoosni prazen ploščnik tehta 12 ton, ena os 6 ton, podložena z zavorno coklo = max 6 ton RZMa,........naložen vagon, 20 ton/os = max 10 ton RZMa)....Dirigent napisal/-a:Na srbskem forumu sem že zastavil podobno vprašanje...
Ali je možno, da v primeru, če sta dve cokli pravilno podloženi pod sprednji kolesi prvega podstavnega vozička elektromotorne garniture, ki stoji na 25 promilskem padcu proge, začne ta garnitura sama od sebe lesti naprej in pridobi hitrost 100 km/h in še več?
Kaj se v tem primeru zgodi s coklama? Ali se stopita zaradi trenja, ali jih vlak izrine s tira?
Kakšen je teoretičen odgovor?