Odsluženi vagoni
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Odsluženi vagoni
Na nekaterih postajah se jih je možno nagledat, še tisti z oznakami JŽ. Baje jih je potrebno vsake toliko časa premikat. Zakaj?
Re: Odsluženi vagoni
Zaradi kolesov,da ne zagrabi vse skupaj.Brižitka 363 napisal/-a:Baje jih je potrebno vsake toliko časa premikat. Zakaj?
Re: Odsluženi vagoni
SIMY napisal/-a:Zaradi kolesov,da ne zagrabi vse skupaj.Brižitka 363 napisal/-a:Baje jih je potrebno vsake toliko časa premikat. Zakaj?
Malce bolj natančno: Zato da se podmažejo ležaji.
MMG, ti vagoni niso last ŠŽ in jih bo treba, ko bo sklenjen sporazum, vrniti. In da bi ostali kolikor toliko sposobni za vožnjo, je potrebno enkrat mesečno opraviti en premik, v dolžini par sto metrov.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Re: Odsluženi vagoni
hm, čigavi pa so oz. naj bi bili? A to so še od l. 91 tukej?Dolfe napisal/-a:
Malce bolj natančno: Zato da se podmažejo ležaji.
MMG, ti vagoni niso last ŠŽ in jih bo treba, ko bo sklenjen sporazum, vrniti. In da bi ostali kolikor toliko sposobni za vožnjo, je potrebno enkrat mesečno opraviti en premik, v dolžini par sto metrov.
lp
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
heh, pol je pa res kriza - se prav bodo najbrž pripadli Srbiji? Pa kako je to sploh ostalo tukaj? Katere dom. postaje pa majo označene gor?Dolfe napisal/-a:Jap. Od 1991. Vsi se jih otepajo, nihče jih ne mara. Niti cigani ne. press
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
Ob razpadu Jugoslavije smo imeli to smolo, da je bilo veliko (dobrih!) vagonov v srbiji oz. po celi Jugi, ki so več ali manj ostali tam doli. Nekaj smo jih dobili, veliko pa ne. Zato nam sedaj med drugim primanjkuje tudi tovornih vagonov.
Ti vagoni kolikor jih je še po postajah (jih je veliko veliko manj, kot v devedesetih) pa tako ne vozijo že 15 let in samo vprašanje časa je, kdaj in kje jih bodo razrezali.
Ti vagoni kolikor jih je še po postajah (jih je veliko veliko manj, kot v devedesetih) pa tako ne vozijo že 15 let in samo vprašanje časa je, kdaj in kje jih bodo razrezali.
Re: Odsluženi vagoni
Kaj se je zgodilo z omenjenimi vagoni
Ni jih več videti na lokacijah (Pragersko tir 15, Mb_Studenci, Ruše ...), kjer so nekaj let čakali na ...
Ni jih več videti na lokacijah (Pragersko tir 15, Mb_Studenci, Ruše ...), kjer so nekaj let čakali na ...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Odsluženi vagoni
No, ko je ze govora o odsluzenih vagonih. V Hodosu stoji nkeje okoli 20 nekih italijanskih Intercity klimatiziranih vagonov. Ve kdo kam so namenjeni?
Re: Odsluženi vagoni
Italjani jih pošiljajo na revizijo na Madžarsko,ker je cenejše.Jembah napisal/-a:No, ko je ze govora o odsluzenih vagonih. V Hodosu stoji nkeje okoli 20 nekih italijanskih Intercity klimatiziranih vagonov. Ve kdo kam so namenjeni?
Re: Odsluženi vagoni
Hmm, zanimivo.Mirče napisal/-a:Italjani jih pošiljajo na revizijo na Madžarsko,ker je cenejše.Jembah napisal/-a:No, ko je ze govora o odsluzenih vagonih. V Hodosu stoji nkeje okoli 20 nekih italijanskih Intercity klimatiziranih vagonov. Ve kdo kam so namenjeni?
Znanec iz CD mi je zaupal, da se pri njih borijo za pridobivanje poslov.
Očitno z napačnim 'orožjem', previsoko ceno
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Odsluženi vagoni
Tisti, ki so bili v Mostah so šli nekako v domovino. Vem za Goša Y vagon, mislim, da je oznaka 51 72 20-80 569 v papagajasti izvedbi, ki sedaj gnije v Beogradu. Potem bili so neki bosanski Goša X vagoni, ki so ali v Doboju ali v Banja Luki sedaj.Signal napisal/-a:Kaj se je zgodilo z omenjenimi vagoni
Ni jih več videti na lokacijah (Pragersko tir 15, Mb_Studenci, Ruše ...), kjer so nekaj let čakali na ...
Na Teznem so bili spalniki, ki so bili vsi po vrsti razrezani 2008, ravno tako so bili na Mariborski postaji še eni vagoni vključno z Adria Kombi vagoni Ac in Bc. Ac vagon se je dalo zaslediti še lani junija, menda so vsi skasirani. Tako v Sloveniji od 26 spalnikov sedaj nimamo več niti enega (bili so pa v grobem trije tipi). Podobna usoda je doletela Dls (prtljažne) vagone, mislim, da jih je bilo nekoč 7, sedaj je le še eden na Pohorcu.
Od bogvekoliko Baat vagonov (UIC številke so šle čez 50) imamo le še dva živa, trije so v zelo razpadlem stanju v Srbiji (Jabučki Rit, tu je še kak stari Goša Y vagon), Daa vagoni, ki so bili v sestavu z Baat-i so tudi zaključili svojo življenjsko pot.
Ta trenutek se spomnim le še enega JŽ Gbs vagona, ki je pri ŽIPu in je bolj skladišče odpadkov pa morebiti še kak JŽ Laess vagon čepi v Lazah.
Goran
Re: Odsluženi vagoni
Ali so tisti Gbs-zji, Hrrs-zji, Hbis-zji v Vižmarjih vsi SŽ ali je tudi kakšen JŽ? Pa so sploh še vozni?
Re: Odsluženi vagoni
En Daa ždi v bližini mariborske Qlandije. Pred kratkim so ga prestavili, ker na mestu stare lokacije nekaj gradijo. Vagon ima v uporabi neko versko društvo, drugače pa dobro izgleda. Če bom imel čas ti ga bom danes pofotkal.Gorchi napisal/-a:[Daa vagoni, ki so bili v sestavu z Baat-i so tudi zaključili svojo življenjsko pot.
Lp,
T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!