Ex DMU - vprašanje
OM-a sta bila dva vezana v enoto z prehodom kot so sedanji 711. Vendar jih jaz v tej sestavi po letu 1965 nisem videl, ampak tako kot sem opisal. Verjetno je bil že en izločen iz obratovanja. Na beograjskem forumu Railfan Belgrade je v temi FS u JDŽ nekaj o tem opisano in tudi slike kjer je lepo vidnen v popolni postavi.
Tale je precej podoben onemu o katerem govorimo. Le prehod ni imel kot 711, ampak čisto navaden z mehom, kot včasih vagoni. Oba dela, pa sta imela nekakšen aerodinamični oklep, podobno, kot so bili leta izvedeni 4-osni vagoni iz Madžarske.
Vlak je tipično vozil še, ko sem bil študent, se pravi 1969 leta. Vlak je peljal iz Mb okrog 6h, vračal se je pa okroh 16h. Vozil je 3 ure. Konec 60 let je bil pogosto v kombinaciji z onimi motornimi Fiat vagoni, ali pa so ga kar zamenjali za lokomotivo serije 18 plus 2 do 3 4-osnimi vagoni.
LPL
Vlak je tipično vozil še, ko sem bil študent, se pravi 1969 leta. Vlak je peljal iz Mb okrog 6h, vračal se je pa okroh 16h. Vozil je 3 ure. Konec 60 let je bil pogosto v kombinaciji z onimi motornimi Fiat vagoni, ali pa so ga kar zamenjali za lokomotivo serije 18 plus 2 do 3 4-osnimi vagoni.
LPL
Žalosten pogled na nekoč lepega OM-a na Poljskem, tam so imeli oznako SD 80 in SD 70. Avtor slik Pawel Malinowski.
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:K ... 1_SD80.JPG
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:N ... y_SD80.JPG
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:W ... u_SD80.JPG
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:K ... 1_SD80.JPG
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:N ... y_SD80.JPG
http://it.wikipedia.org/wiki/Immagine:W ... u_SD80.JPG
Sliko, ki jo je Ljubitelj nalimal mičkeno nazaj sem srečal pred nedavnim v reviji Tutto Treno, spet. 2008. Slika je barvan in spodaj piše, da gre za motornik Dmot 280-001 in 280-002, slikan v Ljubljani v 50-tih letih. V osnovi gre za Aln772, vendar ne vedo točno, katera številka je bila v originalu.
Upam, da mi ne zamerite, če sliko ponovim še enkrat v barvah:
Upam, da mi ne zamerite, če sliko ponovim še enkrat v barvah:
Goran
1962 - 29. novembra je dokončana elektrifikacija proge Postojna - Ljubljana.
1964 - 27. novembra je dokončana elektrifikacija proge Ljubljana - Jesenice.
1967 - 27. novembra je dokončana elektrifikacija proge Zalog - Zidani Most.
1968 - 5. novembra je dokončana elektrifikacija proge Zidani Most - Rimske Toplice.
1969 - 14. decembra je dokončana elektrifikacija proge Zidani Most - Dobova.
1971 - 21. maja je dokončana elektrifikacija proge Rimske Toplice - Celje.
1973 - Junija je dokončana elektrifikacija proge Celje - Poljčane.
1974 - Decembra je dokončana elektrifikacija proge Poljčane - Maribor.
1975 - 27. decembra je dokončana elektrifikacija proge Divača – Koper.
1977 - 27. maja je dokončana elektrifikacija proge Maribor - Špilje.
Vir: http://www.slo-zeleznice.si/sl/o_nas/zgodovina_sz/
Lp
1964 - 27. novembra je dokončana elektrifikacija proge Ljubljana - Jesenice.
1967 - 27. novembra je dokončana elektrifikacija proge Zalog - Zidani Most.
1968 - 5. novembra je dokončana elektrifikacija proge Zidani Most - Rimske Toplice.
1969 - 14. decembra je dokončana elektrifikacija proge Zidani Most - Dobova.
1971 - 21. maja je dokončana elektrifikacija proge Rimske Toplice - Celje.
1973 - Junija je dokončana elektrifikacija proge Celje - Poljčane.
1974 - Decembra je dokončana elektrifikacija proge Poljčane - Maribor.
1975 - 27. decembra je dokončana elektrifikacija proge Divača – Koper.
1977 - 27. maja je dokončana elektrifikacija proge Maribor - Špilje.
Vir: http://www.slo-zeleznice.si/sl/o_nas/zgodovina_sz/
Lp
Še eno vprašanje, je ta na fotki vozil v zgodnjih 60-letih na štajerskem koncu, menda na relaciji Reka - Dunaj?
Lep pozdrav Signal
Lep pozdrav Signal
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
V zgodnjih šestedesetih letih je na relaciji Dunaj-Benetke vozil naslednji DMU:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_5145
LP
Jože
V zgodnjih šestedesetih letih je na relaciji Dunaj-Benetke vozil naslednji DMU:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_5145
LP
Jože
Verjetno ne čez Slovenijo.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
V zgodnjih šestedesetih letih je na relaciji Dunaj-Benetke vozil naslednji DMU:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_5145
LP
Jože
Florjan napisal/-a:Verjetno ne čez Slovenijo.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
V zgodnjih šestedesetih letih je na relaciji Dunaj-Benetke vozil naslednji DMU:
http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%96BB_5145
LP
Jože
občasno po Transalpini (se pravi čez Jesenice)