Ex DMU - vprašanje

Debata okoli voznega parka
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 630
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Florjan » 14.03.2013, 9:33

Tono napisal/-a:Ali ni v tej nesreči umrl strojevodja?
preglednik napisal/-a:In kje se je ta nesreča zgodila? Še nekaj, kakšne barve so bile te garniture: modro bele ali rjave, kot so vsi stari italjanski EMU.

Kot je že bilo napisano se je nesreča zgodila na postaji Polzela. Strojevodja je preživel. Če se prav spomnim, je bil v Novi progi takrat objavljen članek z sliko.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 14.03.2013, 12:47

preglednik napisal/-a:In kje se je ta nesreča zgodila? Še nekaj, kakšne barve so bile te garniture: modro bele ali rjave, kot so vsi stari italjanski EMU.

Na tretji strani te teme imaš podobnega 713 slikanega. Obstaja še ena sorodna tema, kjer je slika dotičnega dizelmotornika slikana v barvah, slika pa je mislim da skenirana iz revije Tutto Treno.
Po tej sliki (katero sem mimogrede jaz skeniral) pa domnevam, da je nekako v teh barvah:
- podvozje v temno modri barvi, recimo nekaj kot je RAL 5005
- osrednji del pod okni svetlo modre barve, podoben RAL-u 5015 ali 5014
- črta iz zlete/medeninaste barve
- zgornji del iz umazano bele barve, morebiti nekaj kot RAL 9002
Je pa seveda odvisno od obdobja, bolj ko je šlo z eksploatacijo h koncu, manj barv se je uporabljalo.
Goran
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8946
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 16.03.2013, 22:39

Vem, da smo že imeli fotografijo iz Zidanega mosta.

Tale fotka je iz knjige: G.M.Dienes: Die Südbahn, Graz 1987

Slika

Na žalost sken kopije...
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3978
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Tono » 16.03.2013, 22:55

Florjan napisal/-a:
Tono napisal/-a:Ali ni v tej nesreči umrl strojevodja?
preglednik napisal/-a:In kje se je ta nesreča zgodila? Še nekaj, kakšne barve so bile te garniture: modro bele ali rjave, kot so vsi stari italjanski EMU.

Kot je že bilo napisano se je nesreča zgodila na postaji Polzela. Strojevodja je preživel. Če se prav spomnim, je bil v Novi progi takrat objavljen članek z sliko.


Pozdravljeni,

danes sem bil skupaj z Rudijem, ki poseduje originane fotografije te nesreče. Baje je v nesreči strojevodja umrl, in če dobro pogledate, je zraven kabine na tleh bela rjuha, s katero je revež pokrit. Ta strojevodja naj bi bil edini preživeli iz nesreče v Zidanem Mostu, ko sta trčila vlak z borsigom 06-018 in še en vlak. Ob naslednji priliki bom objavil Rudijeve fotografije.

Lp,

Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
miloš
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 357
Pridružen: 26.11.2008, 10:12

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a miloš » 17.03.2013, 18:02

Zdravo
Imam tudi sken kratkega opisa nesreče pri Polzeli z imenom in krajem od kod je strojevodja,zato z Goranom nisva dala gor.Če na kratko povzamem:nesreča je nastala zaradi nepravilne lege kretnice,lahki del ni pretrgal ključavnice,iztirjenje.Nato pa še o strojevodji,da je bil kurjač na 06,ko je bil nalet v Zidanem mostu na 03.Kurjač na 03 ni preživel-bila pa mu je to zadnja služba pred upokojitvijo.
LP Miloš
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8946
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Re:

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 18.03.2013, 21:34

Popravek....

železocestnik napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:Slika

NE VEČ na FORUM!

ne zadovoljeno FORUM!

Odstop od moj forum, KONEC!
LP :)


Tale Aln 556 naj bi bil posnet v Ajdovščini...

Slika


glej: http://www.ferrovie.it/forum/viewtopic. ... &start=345



Čišo nam je nalil čistega vina...

Čišo napisal/-a:
Tu pej gvišnu nej u Wajdušni ...


Zagonetka pa je ostala....do danes :-k


Naš forumaš @stadt_haag, velik ljubitelj železnic in posebej špecializiran za vozove/vagone mi je po dopisovanju poslal rešitev problema...



"Motornik je bil fotografiran v Mariboru na koroški progi, v neposredni
bližini stavbe Sokolska ul. 17, v ozadju pa se še malo vidi streha
nekdanjega doma telovadnega društva Partizan, med domačini včasih bolj
znanega kot Sokolski dom. Seveda je situacija danes že popolnoma drugačna,
od stavb stoji samo še Sokolska 17, pa tudi te skoraj ni več za spoznati,
saj je bila kakšnih deset let nazaj nadzidana za eno nadstropje. V prilogi
dostavljam aerofoto današnjega stanja, na katerega sem vrisal smer
fotografiranja in približno lego motornika, in že znano fotografijo, na
kateri sem označil omenjene stavbe.

Sicer pa predvidevam, da je fotografija nastala ob priliki kakšne poskusne
vožnje, morda ravno tiste v Ruše, ki jo opisuje članek iz Večera iz l. 1947,
iz članka bi se dalo še sklepati, da takrat motornik še ni bil v lasti JDŽ
in ima zato na bokih velik napis, kjer verjetno piše Železniške delavnice
Maribor, ter da je bil takrat spodnji del motornika rdeče barve."


Sledi fotografija motornika z označbo zgradb...

Slika



Pozicija fotografa in okolice...

Slika


Članek iz Večera...6.6.1947

Slika


povečava...

Slika


Profesionalno, ni kaj =D> =D>
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8946
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 20.03.2013, 23:12

Mali popravek...

Ker sem izrazal članek iz časopisa, je izginil tudi zapis zgoraj:

ja, seveda ni Večer :wink:

Takrat je bil še Vestnik :old

čeprav :-k


Malo zgodovinskega spomina ne škodi...

"Kratka zgodovina Večera
9. maja 1995 je Večer praznoval 50-letnico izhajanja
... Ki je bil na začetku časopis brez imena. Namesto njega je nad Titovim portretom stalo MARIBOR SVOBODEN!

Štejemo torej od dne, ko je osvobodilna vojska vkorakala v mesto, resnični predhodnik Večera Vestnik pa je izšel 24. maja 1945. Kot glasilo okrožnega odbora OF je izhajal nekajkrat na teden; prvi urednik je bil Miroslav Ravber, sledila pa sta mu - tako viri - Jaro Dolar in Franček Majcen. Papirja je primanjkovalo, nagajala je Ljubljana, ki si v Mariboru ni želela dnevnika, a kljub temu je Vestnik leta 1. januarja 1949 postal dnevnik. Še prej je Majcna na položaju odgovornega urednika zamenjal Franc Šrimpf.

Septembra 1951 je po zamisli Branka Ivnika začel izhajati 7D kot priloga Večera, samostojna edicija pa je postal 6. januarja 1972. To je bila novost, saj takrat na slovenskem tržišču ni bilo tednikov.
Ivnik je nekaj časa opravljal tudi dolžnost v. d. glavnega in odgovornega urednika časnika, jeseni 1952. pa je funkcijo prevzel Drago Vresnik. On je bil tisti, ki je časniku tudi spremenil ime v Večer. Prva številka z novim imenom je izšla 10. septembra 1952."

iz spletne strani Večera: http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/d ... do_z&str=7


Datum pa sem pravilno prepisal: \:D/
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8946
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 21.03.2013, 0:58

Ta mariborski motornik z zvezdo je ovekovečil tudi mojster fotografije Vlastja (Vlastja Simončič: 1911-2000).
V Sloveniji je edini prejel najvišje mednarodno priznanje - naziv častna visokost (EH. FIAP).
Njegov oče je bil železničar in je verjetno tudi zato podaril kar nekaj fotografij z železniško tematiko železniškemu muzeju v Ljubljani.

Mojstrov muzej je v Gorenji vasi...

Slika

Foto: Vlastja Simončič
Iz fototeke železniškega muzeja v Ljubljani
Datum: 1949 (v času praznovanja 100-letnice jugoslovanskih železnic)

Slika


Se zahvaljujem prof. Mladenu Bogiću, ravnatelju muzeja, da je dovolil objavo fotografije na forumu.
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Nurmi » 21.03.2013, 7:20

Polno se ti zahvaljuješ.....!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 01.04.2013, 22:04

Še ena fotka iz postaje Maribor.

Fotografija je morala nastati po 2.12.1955! Tega dne je bila otvoritev nove postaje, katero vidimo v ozadju!

Slika

Avtorja fotografije na žalost ne vem, mislim pa da je bila objavljena na Večerovem "podstrešju"!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8946
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 01.04.2013, 22:40

=D> =D>
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a glajz » 03.04.2013, 9:41

Še ena fotografija z večerovega podstrešja (http://www.podstresje.si), avtor je Jože Gal.

Slika

P.s. Kje bi to bilo?
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1635
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 03.04.2013, 17:14

Pozdrav

Tega prehoda pa že dooolgo ni več. Stoji še stavba na levi, stavbe na desni pa so se umaknile stolpnici mariborske bolnišnice. In na desni strani slike gredo tiri v mariborski triangel, levo pa proti postaji Studenci.

LP

Jože
Puhalnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 09.01.2010, 15:10
Kraj: Dobrepule

Re: Ex DMU - vprašanje

OdgovorNapisal/-a Puhalnik » 05.04.2013, 12:43

Ampak, da so imeli tudi biciklisti ločnico pred kretnico (pardon, križiščem) ?? :mrgreen:

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov