Potniški --->" VAGON "

Debata okoli voznega parka
IC-Pohorje503

Potniški --->" VAGON "

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

to novo temni forum za samo potniški vlaki za VAGON za Aeelmt,Abeelmt,Beelmt,...... do Abl!


Danes novo pobarvo in sprembe za novo ABeelmt " 61 79 39-90 000-8, bivši Ex je 61 79 10-90 002-7 je ni več .

zaradi ABeelmt ker bo kmalu prvi prometni vlaki za IC 60/61 Casanova za Ljubljana-Benetke in Ljubljana za ABeelmt+Wreelmt in Beelm!

sliko;

Slika
Slika


lep pozdrav!
Nejc

Re: Potniški --->" VAGON "

Odgovor Napisal/-a Nejc »

IC-Pohorje503 napisal/-a: lep pozdrav!
Enako Miro! :wink: :twisted:
IC-Pohorje503

Re: Potniški --->" VAGON "

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Nejc napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a: lep pozdrav!
Enako Miro! :wink: :twisted:

heh :lol: , boš fotko za VAGON ,potem pokaži tu na forum za primer ABL ali BL drugo.. :)

lp
parni lokomotivček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 230
Pridružen: 14.08.2006, 22:14
Kraj: LJUBLJANA

Odgovor Napisal/-a parni lokomotivček »

zanimivo.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

parni lokomotivček napisal/-a:zanimivo.
ABeelmt je za 60/61 CASANOVA od mesecu decembru naprej po vozni red promet vlak, Ljubljana-Venezia-Ljubljana :)

lp
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Mimogrede, v Italiji Pendolino ni smel voziti z vključeno Mg zavoro zaradi možnih motenj v delovanju italijanskih varnostnih naprav - a potem to velja tudi za vagone?

Drugače pa zanimivo, notranjosti pa verjetno niso kaj prida spreminjali - nekadilski del je verjetno postal 2. razred, kadilski pa ostal prvi razred. Seveda sedaj vse nekadilsko, saj se na vlakih ne sme več kaditi.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

541 napisal/-a:Mimogrede, v Italiji Pendolino ni smel voziti z vključeno Mg zavoro zaradi možnih motenj v delovanju italijanskih varnostnih naprav - a potem to velja tudi za vagone?

Drugače pa zanimivo, notranjosti pa verjetno niso kaj prida spreminjali - nekadilski del je verjetno postal 2. razred, kadilski pa ostal prvi razred. Seveda sedaj vse nekadilsko, saj se na vlakih ne sme več kaditi.
ABeelmt je nima kadi , brez kadi!! :)


ne več Pendolino "310" za v Italijo, FS je mnogo problem in ne razumevanje, potem ne več, za sprembe --> VAGON za IC CASANOVA! :)

lp
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

stari vagon je Abl,Dls in Bl ker ni vež vozni park za SŽ ,kmalu odpade ker preveč staro od leta 1975 !

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika

lp
Uporabniški avatar
BoBi19
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 486
Pridružen: 18.03.2007, 12:37
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a BoBi19 »

Še za brezdomce na ŽP Maribor ni več dober... :oops:
Lp Boštjan
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Kje so garirani tile pulmani? Na centralni v Mariboru? So nam pa res lahko v sramoto. Namesto, da bi jih vsaj minimalno poštimali, da bi vozili.

Sicer pa še kakšno leto, pa bodo že lahko vozili v sestavi muzejskega vlaka po možnosti še z onim modrim Dolančevim vagonom.

V prihodnjih letih se obeta nabava, nisem prepričan, ampak mislim da 30 novih vagonov za mednarodni promet.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Regan 664 napisal/-a:Kje so garirani tile pulmani? Na centralni v Mariboru? So nam pa res lahko v sramoto. Namesto, da bi jih vsaj minimalno poštimali, da bi vozili.....

Ej Klemen, tako pa to ne gre. Če je pretečena revizija, potem vagon ne sme biti v prometu, kljub temu, da mu na oko nič ne fali. To je enako kot tehnični pregled in izstavljeno dovoljenje za avto.

Očitno so presodili, da ni več primeren za revizijo. Notranja oprema ima tu še najmanjšo vlogo. Najpomembnejši je koš vagona. Če je ta preveč načet, potem revizija ni več mogoča, oz. preseže vse smiselne stroške.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dolfe to je sicer res, ma zagotovo bi se kakšnega še dalo vtakniti v kakšno kompozicijo, saj še niso vsi v tako obupnem stanju. Ali dejansko res ne rabimo več teh vagonov in gredo v razrez, ali pa ni denarja za revizijo oz. za kakšna bolj obsežnejša dela.

Kje pa se delajo revizije potniških vagonov? Samo na Ptuju?
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Klemen, ti vagoni so stari kot zemlja. Bili so že najmanj dvakrat temeljito predelani in obnovljeni. Glavni nosilci so preveč zarjaveli, da bi jih bilo še smiselno koristit. Ravno tako je dotrajan celoten koš vagona, ki ima samonosilno konstrukcijo. Torej, barva in kit sta premalo za varno vožnjo takega vagona.

EMŠO vse drži v šahu. press :old

lp
Dolfe :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3445
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Dolfe napisal/-a:Klemen, ti vagoni so stari kot zemlja. Bili so že najmanj dvakrat temeljito predelani in obnovljeni.
Se pravi ni več možnosti, da bi še kdaj vozili....

skoda.press :cry:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Kaj bo škoda. [-X

Naslednje leto pride 30 sodobnih, klimatiziranih vagonov, z anatomsko oblikovanimi plastičnimi sedeži........... :lol:


Vse za udobje, pa naj kosti rečejo kar koli. press

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori