Pendolino 160 km/h
Drugače so brezzveze metali vstran denar za nove table za spremembo progovne hitrosti... Sicer niso vse nove, tiste za 100/100/100 (pričakuj spremembo prog. hitrosti in sprememba progovne hitrosti) so uporabili samo nove nalepke na stare table, ki so jih nekje odstranili.
Pa ko smo že pri hitrostih za Pendolinota - od Zaloga do Ljubljane se je počasna vožnja 120 km/h spremenila kar v redno hitrost.
Pa ko smo že pri hitrostih za Pendolinota - od Zaloga do Ljubljane se je počasna vožnja 120 km/h spremenila kar v redno hitrost.
Včeraj (19.12.2006) so opravili meritve na odseku Rače - Maribor na levem in desnem tiru z največjo dovoljeno hitrostjo do 160 km/h ( najprej je bila v/max predvidena 176 km/h, kar so tik pred zdajci preklicali) in ustvarili kar nekaj težav v prometu, saj v času meritev na sosednjem tiru ni smelo biti nobene vožnje. Upam, da bo kaj koristi od vsega skupaj!
ICS 22!WORMS napisal/-a:Včeraj (19.12.2006) so opravili meritve na odseku Rače - Maribor na levem in desnem tiru z največjo dovoljeno hitrostjo do 160 km/h ( najprej je bila v/max predvidena 176 km/h, kar so tik pred zdajci preklicali) in ustvarili kar nekaj težav v prometu, saj v času meritev na sosednjem tiru ni smelo biti nobene vožnje. Upam, da bo kaj koristi od vsega skupaj!
Če želijo zvišati hitrost na določenem odseku proge, morajo te meritve narediti prav na tem odseku (Hoče - Tezno). Hitrost pa mora biti višja vsaj za 10% (160 + 10% = 176 km/h) od predvidene voznoredne hitrosti. Enako tesiranje se opravlja tudi za vozila - tako so našo 541 naterali do uradnih 253 km/h ...Glasnik napisal/-a:Zanimivo, da so se spravli merit dinamiko tam, kjer je proga v sami premi. Totalno neprofesionalno. To je pač moje skromno mišlenje.
L.P.: Glasnik
Hitrosti 160 km/h torej niso presegli - če bi jo želeli, bi tako morali imeti vse NPr zavarovane s čuvaji, na garnituri bi morali izklopiti ASN - tako kot so to delali leta 2000, ko smo dobili naše ICSe.
Glej Miro.IC-Pohorje503 napisal/-a:tudi lahko tesnji vlaki za "363", ampak prvo poprav dodati boljši novo motor in novo hitro Kw, potem lahko tesni rekord na progi SŽ, mislim lahko do 250 km/h za 363!
Lp
Ni problem v doseganju visoke hitrosti. Problem je podivjano beštijo pravočasno ustavit.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
hehe, bo projekt in boljši e-lok 363 od 2010, heheDolfe napisal/-a:Glej Miro.IC-Pohorje503 napisal/-a:tudi lahko tesnji vlaki za "363", ampak prvo poprav dodati boljši novo motor in novo hitro Kw, potem lahko tesni rekord na progi SŽ, mislim lahko do 250 km/h za 363!
Lp
Ni problem v doseganju visoke hitrosti. Problem je podivjano beštijo pravočasno ustavit.