Pendolino 160 km/h

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

541, da bi se ti pozlatile besede.
Bojim se da ne, vsaj zaenkrat ne. Te vožnje je opravljala Agencija, za neko testiranje. Pravega vzroka pa res ne vem (ali lahko pa izvem)?!?!?

L.P.: Glasnik
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Drugače so brezzveze metali vstran denar za nove table za spremembo progovne hitrosti... Sicer niso vse nove, tiste za 100/100/100 (pričakuj spremembo prog. hitrosti in sprememba progovne hitrosti) so uporabili samo nove nalepke na stare table, ki so jih nekje odstranili.

Pa ko smo že pri hitrostih za Pendolinota - od Zaloga do Ljubljane se je počasna vožnja 120 km/h spremenila kar v redno hitrost. :roll:
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Glasnik napisal/-a: Te vožnje je opravljala Agencija, za neko testiranje. Pravega vzroka pa res ne vem (ali lahko pa izvem)?!?!?
Prometni inštitut - meritve dinamike. Najvišja hitrost - 160km/h. :wink:
LPB
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Bojan!
Kaj je pravzaprav mišljeno pod pojmom "meritve dinamike"? Kateri parametri so tukaj zajeti in zakaj?

L.P.: Glasnik
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Med parametre dinamičnih meritev spadajo bočne in vertikalne sile med kolesom in tirnico, bočni pospešek na okvir vozička ter pomembno razmerje med vertikalnimi in bočnimi silami med kolesom in tirnico. Zraven gre seveda še točna pozicija, hitrost pa verjetno še kaj...

LPB
LPB
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Včeraj (19.12.2006) so opravili meritve na odseku Rače - Maribor na levem in desnem tiru z največjo dovoljeno hitrostjo do 160 km/h ( najprej je bila v/max predvidena 176 km/h, kar so tik pred zdajci preklicali) in ustvarili kar nekaj težav v prometu, saj v času meritev na sosednjem tiru ni smelo biti nobene vožnje. Upam, da bo kaj koristi od vsega skupaj!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

WORMS napisal/-a:Včeraj (19.12.2006) so opravili meritve na odseku Rače - Maribor na levem in desnem tiru z največjo dovoljeno hitrostjo do 160 km/h ( najprej je bila v/max predvidena 176 km/h, kar so tik pred zdajci preklicali) in ustvarili kar nekaj težav v prometu, saj v času meritev na sosednjem tiru ni smelo biti nobene vožnje. Upam, da bo kaj koristi od vsega skupaj!
:!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!:
ICS 22! :)
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Zanimivo, da so se spravli merit dinamiko tam, kjer je proga v sami premi. Totalno neprofesionalno. To je pač moje skromno mišlenje.

L.P.: Glasnik
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Glasnik napisal/-a:Zanimivo, da so se spravli merit dinamiko tam, kjer je proga v sami premi. Totalno neprofesionalno. To je pač moje skromno mišlenje.

L.P.: Glasnik
Če želijo zvišati hitrost na določenem odseku proge, morajo te meritve narediti prav na tem odseku (Hoče - Tezno). Hitrost pa mora biti višja vsaj za 10% (160 + 10% = 176 km/h) od predvidene voznoredne hitrosti. Enako tesiranje se opravlja tudi za vozila - tako so našo 541 naterali do uradnih 253 km/h ...

Hitrosti 160 km/h torej niso presegli - če bi jo želeli, bi tako morali imeti vse NPr zavarovane s čuvaji, na garnituri bi morali izklopiti ASN - tako kot so to delali leta 2000, ko smo dobili naše ICSe. :roll:
Uporabniški avatar
Glasnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 155
Pridružen: 03.11.2006, 6:55

Odgovor Napisal/-a Glasnik »

Se strinjam z 541, vendar kolikor mi je znano, je šlo za meritve dinamike vozila, kar mora biti po pravilniku opravljeno. Upam pa, da se motim, ampak v tem primeru ni šlo za dvigovanje NDPH.

L.P.: Glasnik
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Šlo je za meritve Hoče-Maribor. Ni čista prema, tam je otok med tiroma, kolikor vem. Rače so bile samo zaradi "zaleta".
LPB
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

tudi lahko tesnji vlaki za "363", ampak prvo poprav dodati boljši novo motor in novo hitro Kw, potem lahko tesni rekord na progi SŽ, mislim lahko do 250 km/h za 363! :)

Lp :) :train2
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

IC-Pohorje503 napisal/-a:tudi lahko tesnji vlaki za "363", ampak prvo poprav dodati boljši novo motor in novo hitro Kw, potem lahko tesni rekord na progi SŽ, mislim lahko do 250 km/h za 363! :)

Lp :) :train2
Glej Miro.
Ni problem v doseganju visoke hitrosti. Problem je podivjano beštijo pravočasno ustavit.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Dolfe napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:tudi lahko tesnji vlaki za "363", ampak prvo poprav dodati boljši novo motor in novo hitro Kw, potem lahko tesni rekord na progi SŽ, mislim lahko do 250 km/h za 363! :)

Lp :) :train2
Glej Miro.
Ni problem v doseganju visoke hitrosti. Problem je podivjano beštijo pravočasno ustavit.
hehe, bo projekt in boljši e-lok 363 od 2010, hehe :)

:train2
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ce bi s Brizito prizgal 250 iz smeri Mb v Pragersko bi verjetno postajo spravil iz loka v premo :lol: :lol: :lol: .
Odgovori