Pendolino 160 km/h
Malce bom osvežil že pozabljeno temo. Saj bi odprl novo, ampak kanec gorenjske krvi mi pravi - šparat!
Če morda koga zanima, tu je par sličic o podstavnem vozičku našega Pendolina - Fiat ETR-460.
1.
Takole izgleda, ko ni na njem one "kible", ki se gunca al' pa ne.
2.
3.
Ni kaj. Ko človek gleda vse te roke, ročice, bolcne, ušesa, cilindre, cevi, ...... se mu zastavi vprašanje:
"Kako za hudirja so lahko vse to stisnili skupaj? V kvader, z 10.000 tonsko prešo?"
4.
Prosta os ima kar tri zavorne kolute. Naš @zbowe je pred kratkim omenjal neki zaščitni koš, ki naj bi varoval morebitno zlomljeno os. Ni ga.
5.
Nenavadne zavorne obloge. Točkovne, zaradi morebitnega pregrevanja in učinkovitejšega hlajenja zavornih oblog.
lp
Dolfe
Če morda koga zanima, tu je par sličic o podstavnem vozičku našega Pendolina - Fiat ETR-460.
1.
Takole izgleda, ko ni na njem one "kible", ki se gunca al' pa ne.
2.
3.
Ni kaj. Ko človek gleda vse te roke, ročice, bolcne, ušesa, cilindre, cevi, ...... se mu zastavi vprašanje:
"Kako za hudirja so lahko vse to stisnili skupaj? V kvader, z 10.000 tonsko prešo?"
4.
Prosta os ima kar tri zavorne kolute. Naš @zbowe je pred kratkim omenjal neki zaščitni koš, ki naj bi varoval morebitno zlomljeno os. Ni ga.
5.
Nenavadne zavorne obloge. Točkovne, zaradi morebitnega pregrevanja in učinkovitejšega hlajenja zavornih oblog.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
zdej k delam u CDju avgusta prek studenca, smo dubl u tretji obrat te vozicke na revizijo neki u zvezi z nagibno tehniko, u popolno revizijo bojo pa sli baje sele cez 200.000 km . zdej smo dubl prešo k stisne vozick za cca 15 cm da sploh lahko amortizerje dobimo dol, olje nagibne tehnike pa smrdi k eno prezgano vezje drgac mi je pa zakon dol delat, zdele smo dokoncal revizijo brizitke (363-010) je sla ze prejsnji teden na tekalno probo, ta tedn gre pa baje tut že na obremenilno. vso sreco brizita
Siti nismo bili, žejni pa!
Ja. Brižita 363-010 je imela včeraj obremenilno vožnjo, v Koper in nazaj. Do Kopra je prišla v redu. Za nazaj pa mi še ni znano.Andrejc napisal/-a:....... drgac mi je pa zakon dol delat, zdele smo dokoncal revizijo brizitke (363-010) je sla ze prejsnji teden na tekalno probo, ta tedn gre pa baje tut že na obremenilno. vso sreco brizita
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Nič ni posebnega. Na tekalno vožnjo se poda lokomotiva s prisotnostjo vseh ključnih predstavnikov (mojstrov) posameznih vitalnih sklopov, ki so vgrajeni v lokomotivi. Tako spremljajo strojno vožnjo mojstri elektrikarji, mehaniki, zavornega sistema, .......... Poleg je še kontrolni prevzemni organ in strojevodja inštruktor. Sama lokomotiva (strojni vlak) prepelje določeno relacijo, kjer se pokažejo določene napake, ki jih je potrebno potlej še odpraviti. Ko se te napake odpravijo, se izvrši še vožnja z obremenitvijo. Ta je že bolj enostavna. Na njej je poleg strojevodje, ki vozi še, kontrolno prevzemni organ, predstavnik CD-ja in strojevodja inštruktor. Lokomotiva praviloma pelje v eno smer potniški vlak, v drugo pa tovornega.
Če se pojavijo pomankljivosti, gre lokomotiva v delavnico, kje se te odpravijo, če pa je vse OK, potem pa sledi likof.
Lokomotiva pa v promet .......
In še .....
1.
Takole smo jo rezali iz Divače proti Kopru, z vlakom IC-Pohorje 503.
2.
Ker je prvi del preizkušnje bil uspešen, je 363-010 odšla na TPK (Koper-tovorno) po tovorni vlak.
lp
Dolfe
Če se pojavijo pomankljivosti, gre lokomotiva v delavnico, kje se te odpravijo, če pa je vse OK, potem pa sledi likof.
Lokomotiva pa v promet .......
In še .....
1.
Takole smo jo rezali iz Divače proti Kopru, z vlakom IC-Pohorje 503.
2.
Ker je prvi del preizkušnje bil uspešen, je 363-010 odšla na TPK (Koper-tovorno) po tovorni vlak.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
edin to me mal moti k sm zadnc gledu u CD-ju u kabini v špegu (363-010) pa u pol spegla vids sam tiste reze zadi, sicer ne vem a se da se kej nastelat nism nc stiku tm da nebi se kej zjebu ampak ce tko ostane, je pomoje za strojevodjo kr mal motece, pendolinotovi vozicki nam pa stalo delajo dol, skor vse kar se da snet, (razne puse, distancni obroci ...) snemamo dol s pomocjo hidravlike k je tok zarustano, kar pa je seveda zelo zamudno... pr nagibni tehniki je pa skor vsak var počen (pritrdilni var ovalne ploščice, ki je privarjena na negibljivi del vozicka, po katerem drajsa nagibni del vozicka) na zgornji sliki je vidna taka ploscica ( slika 4) u levem kotu zgori nad fedri, k je postran privarjena kot neko uho PS ce me pa kdo zdej steka po pa tut vsaka cast
Siti nismo bili, žejni pa!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
železocestnik velja!
zdej smo tut dobil še ene par vozičkov od gomulke isto za revizijo, sam mormo najprej narest še siemensove ( trem vozičkom manjkajo samo še osovine) pa pohitet mormo za pendolinotove vozičke, zdej bomo končal prvi voziček ( razderat smo ga začel prejšn tedn) ostane nam jih še 5 ( če se ne motim jih ima pendolino 6) pa vse mašine morjo bit še letos opremljene z vzvratnimi ogledali (362, 342 363 ..) pa zdej u petk sm se smeju k norc, lih u garderobo grem ko sodelavec stopi z viličarja na klančku in premalo zategne ročno zavoro, le ta pa mu pobegne direktno u kanal in se obrne na streho
zdej smo tut dobil še ene par vozičkov od gomulke isto za revizijo, sam mormo najprej narest še siemensove ( trem vozičkom manjkajo samo še osovine) pa pohitet mormo za pendolinotove vozičke, zdej bomo končal prvi voziček ( razderat smo ga začel prejšn tedn) ostane nam jih še 5 ( če se ne motim jih ima pendolino 6) pa vse mašine morjo bit še letos opremljene z vzvratnimi ogledali (362, 342 363 ..) pa zdej u petk sm se smeju k norc, lih u garderobo grem ko sodelavec stopi z viličarja na klančku in premalo zategne ročno zavoro, le ta pa mu pobegne direktno u kanal in se obrne na streho
Siti nismo bili, žejni pa!
Andrejc napisal/-a:zdej k delam u CDju avgusta prek studenca, smo dubl u tretji obrat te vozicke na revizijo neki u zvezi z nagibno tehniko, u popolno revizijo bojo pa sli baje sele cez 200.000 km . zdej smo dubl prešo k stisne vozick za cca 15 cm da sploh lahko amortizerje dobimo dol, olje nagibne tehnike pa smrdi k eno prezgano vezje
O tejle preši govori Andrejc:
1.
2.
3.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!