bugear napisal/-a:
Od kod izvira ta informacija? Ker o tem na Češkem nič ne vemo.
Forum zeljeznice.net.
Jedna upravljacka kola sa vlaka ETR470 003 su prodana Alstomu, koji ce ih koristiti kao zamjenska za ona unistena u sudaru CD-ovog Pendolina ranije ove godine.
Če vas zanima odprite: ČD Želežničar-uvodni stranka. Objavljeno 06.01.2016. V nadaljevanju boste našli videoposnetek trčenja Pendolina z tovornjakom pri 142 km/h, katerega so posnele kamere na postaji Studence. Prevod ni problem saj smo Slovani.
Še zadnji hitri vlak ICS, ki trenutno obratuje, bo s slovenskih tirov zapeljal 13. januarja. Vlaki z omenjeno oznako se nato na voznem sporedu na relaciji Ljubljana – Maribor ponovno pojavijo šele 11. junija 2017.
Slovenske železnice imajo v lasti tri potniške garniture, ki so jih kupile leta 2000. Poleg omenjenega še delujočega vlaka je po navedbah predstavnika Slovenskih železnic Janeza Krivca druga potniška garnitura na tehnični reviziji oziroma velikem popravilu, ki bo trajalo še nekaj mesecev, tretja pa je bila poškodovana v izrednem dogodku na progi in je za zdaj še v popravilu.
Na vprašanje, ali ne bi bilo mogoče velikih tehničnih pregledov 15 let starih vlakov načrtovati tako, da se ti ne bi prekrivali, smo ostali brez odgovora.
Najhitrejši vlaki pri nas so sicer večinoma vozili le na relaciji Ljubljana – Maribor, poleti občasno še do Kopra. Za pot iz prestolnice do Maribora so potrebovali približno uro in petdeset minut, kar je približno deset minut manj kot najhitrejši IC vlak. Cena vozovnice za vlak ICS iz Ljubljane v Maribor pa je v primerjavi z IC stala 4,78 evra več oziroma za prvi razred 8,07 evra več.
Že zdaj pa so vse najdražje karte za drugi razred na Slovenskih železnicah znižali na enotnih 11.36 evra. Vlake so slovenske železnice leta 2000 kupile za 18,7 milijona evrov (iz tolarjev preračunano v evre). Nagib do osem stopinj v vsako stran, ki je v celoti računalniško voden, vlaku ICS omogoča, da na ovinkih poveča hitrost tudi do 30 odstotkov v primerjavi s klasičnimi vlaki.
oCTANE95 napisal/-a:Še zadnji hitri vlak ICS, ki trenutno obratuje, bo s slovenskih tirov zapeljal 13. januarja. Vlaki z omenjeno oznako se nato na voznem sporedu na relaciji Ljubljana – Maribor ponovno pojavijo šele 11. junija 2017.
Ja tudi iz Murske Sobote bo vozil ICS v Ljubljano z 11. junijem namesto IC513 če nebo kakšne spremembe.
oCTANE95 napisal/-a:Še zadnji hitri vlak ICS, ki trenutno obratuje, bo s slovenskih tirov zapeljal 13. januarja. Vlaki z omenjeno oznako se nato na voznem sporedu na relaciji Ljubljana – Maribor ponovno pojavijo šele 11. junija 2017.
Slovenske železnice imajo v lasti tri potniške garniture, ki so jih kupile leta 2000. Poleg omenjenega še delujočega vlaka je po navedbah predstavnika Slovenskih železnic Janeza Krivca druga potniška garnitura na tehnični reviziji oziroma velikem popravilu, ki bo trajalo še nekaj mesecev, tretja pa je bila poškodovana v izrednem dogodku na progi in je za zdaj še v popravilu.
Na vprašanje, ali ne bi bilo mogoče velikih tehničnih pregledov 15 let starih vlakov načrtovati tako, da se ti ne bi prekrivali, smo ostali brez odgovora.
Najhitrejši vlaki pri nas so sicer večinoma vozili le na relaciji Ljubljana – Maribor, poleti občasno še do Kopra. Za pot iz prestolnice do Maribora so potrebovali približno uro in petdeset minut, kar je približno deset minut manj kot najhitrejši IC vlak. Cena vozovnice za vlak ICS iz Ljubljane v Maribor pa je v primerjavi z IC stala 4,78 evra več oziroma za prvi razred 8,07 evra več.
Že zdaj pa so vse najdražje karte za drugi razred na Slovenskih železnicah znižali na enotnih 11.36 evra. Vlake so slovenske železnice leta 2000 kupile za 18,7 milijona evrov (iz tolarjev preračunano v evre). Nagib do osem stopinj v vsako stran, ki je v celoti računalniško voden, vlaku ICS omogoča, da na ovinkih poveča hitrost tudi do 30 odstotkov v primerjavi s klasičnimi vlaki.
Zurnal24, 16.12.2016
Se pravi še zadnji ICS vozi vlake 11, 14, 19, 20, 21 in 26, kot zgoraj omenjeno, do 13.1.2017? To drži ali ne...?