Če smem navezati dve vprašanji na to temo. Zakaj danes pendolino vozi na relaciji MB-LJ več časa, kot je vozil ob uvedbi okoli leta 2000? Če me spomin ne vara, je vlak pred 12 leti potreboval najmanj 1 uro in 41 minut od LJ do MB, največ pa 1 uro in 49 minut oz. nekaj takega. V povprečju pa je na začetku vozil eno uro in 45 minut, če se prav spomnim. Zakaj se je do danes čas vožnje pendolina v povprečju podaljšal za skoraj 10 minut glede na leto 2000? Je proga res že toliko v 'buli', da je bilo potrebno hitrost na nekaterih odsekih še dodatno znižati? Kdaj je realno možno pričakovati rekonstrukcijo proge, da bo vlak spet vozil največ dobro uro in pol in ne več slabi dve uri kot zdaj? Seveda je odveč spraševati kdaj bo proga omogočala hitrosti, da bi pendolino prišel maksimalno do izraza, tj. da bo njegova povprečna potovalna hitrost vsaj 140 km/h vključno s postanki, se pravi realno vožnja po celotni progi 120-160 km/h...
Pa še nekaj me zanima, leta 2000 se spomnim, da je bilo v medijih, da naj bi bile te tri pendolino garniture šele začetek, do leta 2010 bi jih bile morale SŽ kupiti še cca. 6 ali celo 9, tako da naj bi jih bilo končno število na naših železnih cestah do danes že 9-12?
Kaj je zdaj s tem? Smo mar res vložili ves denar v ceste, na naše železnice pa povsem pozabili oz. jih popolnoma zanemarili, da so danes še v slabšem stanju v povprečju kot v prejšnjem stoletju??