tovorna lokomotiva v papirnici Goričane
tovorna lokomotiva v papirnici Goričane
Enkrat se je tu že govorilo o tem kakšne lokomotive imajo v papirnici Goričane, danes pa sem imel neke opravke v Ljubljani in sem imel super priložnost to videti in tudi poslikati. Vse je teklo kot po maslu. Imel sem čas in polne baterije, ni bilo pa vremena, ampak potem bi bilo že preveč vse popolno. Še vratar katerega sem prosil če lahko grem pogledat je bil zelo dobrovoljen.
Najbolj me je presenetilo to, da imajo kar dve lokomotivi, saj sem mislil da imajo samo eno.
Tale ta prva je v zelo slabem stanju. Nikjer nisem videl tehnične ploščice in nobenih podatkov. Lokomotiva verjetno ni registrirana, narejena pa je po mojem občutku najverjetneje v Đakovcu. Kljub temu sem se motal okoli nje kot mačka okoli vrele kaše.
Zadaj je videti kot kaka strojanova baraka.
Tudi notri je prava podrtija in zelo siromašna.
Tale je pa sestra od đurice. Rojena leta 1988 v Đakovcu. Preprosta kvadratna lokomotiva. Vsaj na zunaj zmerno ohranjena.
Tole je vse kar piše na njej.
Komandni pult...
... in oguljen zic.
Ravno ko sem poslikal ti dve lokomotivi so z đurico 033 prišli po tovorne vagone. Ker je bila svetloba zelo slaba, fleš mi pa ne nese 40 metrov so slike bolj temne. Nekaj sem jih tudi posvetlil da se vsaj kolikortoliko normalno vidi.
Tu je lokomotiva porivala vagon, čeprav je videti kot da je peljala proti meni.
Najbolj me je presenetilo to, da imajo kar dve lokomotivi, saj sem mislil da imajo samo eno.
Tale ta prva je v zelo slabem stanju. Nikjer nisem videl tehnične ploščice in nobenih podatkov. Lokomotiva verjetno ni registrirana, narejena pa je po mojem občutku najverjetneje v Đakovcu. Kljub temu sem se motal okoli nje kot mačka okoli vrele kaše.
Zadaj je videti kot kaka strojanova baraka.
Tudi notri je prava podrtija in zelo siromašna.
Tale je pa sestra od đurice. Rojena leta 1988 v Đakovcu. Preprosta kvadratna lokomotiva. Vsaj na zunaj zmerno ohranjena.
Tole je vse kar piše na njej.
Komandni pult...
... in oguljen zic.
Ravno ko sem poslikal ti dve lokomotivi so z đurico 033 prišli po tovorne vagone. Ker je bila svetloba zelo slaba, fleš mi pa ne nese 40 metrov so slike bolj temne. Nekaj sem jih tudi posvetlil da se vsaj kolikortoliko normalno vidi.
Tu je lokomotiva porivala vagon, čeprav je videti kot da je peljala proti meni.
Res je. Đuro Đakovič - Slavonski brod. Na hrvaškem.
Grif, Đura nima sestre. Oziroma, sestri sta seriji 642 in 643, ki pa sta francoski lokomotivi, Brisseneau et Loc.
Firma Đuro Đakovič je bila najprej le posrednik pri uvozu teh lokomotiv, kasneje pa so te lokomotive deloma tudi sestavljali in dodali kakšen domači kos opreme zraven. Razen glavnega generatorja in vlečnih motorjev, nič bistvenega. Vse je narejeno licenčno. Isto velja za Jenbacha 731/732 in Regana 664.
Tista druga premikalka s številko 1291 pa je očitno res njihova pogruntavščina, čeprav ima po moje kar nekaj sklopov od Jenbacha. Nisem 100% prepričan, ker jo od blizu še nisem videl, vendar mi tako deluje.
Skoraj pozabil, pohvala za trud in uspele slike. Tista prva premikalka deluje res srčkano.
lp
Dolfe
Grif, Đura nima sestre. Oziroma, sestri sta seriji 642 in 643, ki pa sta francoski lokomotivi, Brisseneau et Loc.
Firma Đuro Đakovič je bila najprej le posrednik pri uvozu teh lokomotiv, kasneje pa so te lokomotive deloma tudi sestavljali in dodali kakšen domači kos opreme zraven. Razen glavnega generatorja in vlečnih motorjev, nič bistvenega. Vse je narejeno licenčno. Isto velja za Jenbacha 731/732 in Regana 664.
Tista druga premikalka s številko 1291 pa je očitno res njihova pogruntavščina, čeprav ima po moje kar nekaj sklopov od Jenbacha. Nisem 100% prepričan, ker jo od blizu še nisem videl, vendar mi tako deluje.
Skoraj pozabil, pohvala za trud in uspele slike. Tista prva premikalka deluje res srčkano.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Sem mislu da firme Đuro Đaković ni več, pa vidm na netu, da še vedno obstaja, čeprav verjetno ne sestavljajo več lokomotiv, drugače pa je to zelo velika firma, za železnice proizvajajo tovorne vagone. Je pa to ena od firm, ki so ohranile nekdanje ime, Đuro Đaković je bil namreč komunist (podobno kot Josip Kraš, Rade Končar...).
LP
Izidor
Izidor
gapi_1 napisal/-a:Mmg, kako je z vzdrževanjem in servisiranjem takšnih privatnih tirnih vozil? Je to prepuščeno izključno lastnikom ali ponavadi obstajajo kakšni dogovori z zunanjim izvajalcem kot so CD. (Če se prav spomnim naj bi bila lokomotiva 1291 pred časom na kontrolnem pregledu v CD moste)
Za nezahtevno vzdrževanje poskrbijo kar sami. Za zahtevnejše obsege pa sklenejo posel z usposobljenim izvajalcem tovrstnih opravil. Pri nas so v igri še CD-Moste, Divača in CD-Maribor. Teoretično jih lahko peljejo tudi čez mejo, na Hrvaško, v Avstrijo, ........ tam pač kjer jim je ugodnejše.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
He he, si pa bil v zmoti Slišal sem, da je Đurica nekako proizvod projekta Eurofima, menda je bil to poskus naresti neko splošno premikalno lokomotivo. Podobno lokomotivo te sorte srečaš tudi v Italiji kot D141, v Franciji pa je sestra pod serijo BB63000/BB64000.Griffith napisal/-a:A, tko je vse to skupi. Jaz sem pa mislil da je Đurica naš nekdanji "domači" proizvod.
Goran
Videl sem jo tudi na švicarskih tirih. Bila pa je tudi filmska diva. Nekje leta 1992 so Nemci posneli akcijski film "Death train" (Vlak smrti), ki je bil sneman na slovenskih tirih.Gorchi napisal/-a:......... Podobno lokomotivo te sorte srečaš tudi v Italiji kot D141, v Franciji pa je sestra pod serijo BB63000/BB64000.
Odlična lokomotiva, s svojevrstnim dizel motorjem.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
No če malo pogledamo okoli sebe, vidimo, da je tista škatlasta ĐĐ najnovejša dizelska lokomotiva pri nas , tako da bo z malo vzdrževanja lahko še kar nekaj let v uporabi.Griffith napisal/-a:Ne vem pa, kaj mislijo v prihodnosti. Tile dve lokomotivi, še posebej ta mala (meni jo lahko šenkajo za na vrt) ne bosta več zdržali prav dolgo.
Have a nice day!
Ta "pacient" je bil pred leti podarjen SŽ-ju od bivšega TAM-a v Mariboru. Lok je stala dolgo časa v njihovi remizi, saj jo niso več uporabljali za premik, ker je šla tovarna takorekoč "zugrund". Je novejša lok izdelana v začetku 80-ih letih v ĐĐ Slavonski Brod z oznako DHL 300E.Mirče napisal/-a:Pred 4-imi leti sem bil v CD Moste in takrat so nam rekli da naj bi Divaškega pacienta usposobili in ga rabili za premik v CD namesto tiste zelene 821.