tovorna lokomotiva v papirnici Goričane

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

tovorna lokomotiva v papirnici Goričane

Odgovor Napisal/-a Griffith »

Enkrat se je tu že govorilo o tem kakšne lokomotive imajo v papirnici Goričane, danes pa sem imel neke opravke v Ljubljani in sem imel super priložnost to videti in tudi poslikati. Vse je teklo kot po maslu. Imel sem čas in polne baterije, ni bilo pa vremena, ampak potem bi bilo že preveč vse popolno. Še vratar katerega sem prosil če lahko grem pogledat je bil zelo dobrovoljen. :)
Najbolj me je presenetilo to, da imajo kar dve lokomotivi, saj sem mislil da imajo samo eno.


Tale ta prva je v zelo slabem stanju. Nikjer nisem videl tehnične ploščice in nobenih podatkov. Lokomotiva verjetno ni registrirana, narejena pa je po mojem občutku najverjetneje v Đakovcu. Kljub temu sem se motal okoli nje kot mačka okoli vrele kaše. :D

Slika

Slika

Zadaj je videti kot kaka strojanova baraka.

Slika

Tudi notri je prava podrtija in zelo siromašna.

Slika

Slika


Tale je pa sestra od đurice. Rojena leta 1988 v Đakovcu. Preprosta kvadratna lokomotiva. Vsaj na zunaj zmerno ohranjena.

Slika

Slika

Slika

Tole je vse kar piše na njej.

Slika

Slika

Komandni pult...

Slika

... in oguljen zic.

Slika

Ravno ko sem poslikal ti dve lokomotivi so z đurico 033 prišli po tovorne vagone. Ker je bila svetloba zelo slaba, fleš mi pa ne nese 40 metrov so slike bolj temne. Nekaj sem jih tudi posvetlil da se vsaj kolikortoliko normalno vidi.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Tu je lokomotiva porivala vagon, čeprav je videti kot da je peljala proti meni.

Slika

Slika

Slika
Slika
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

fajn ti je ratalo :) edino kaj si mislil z Đakovcem mi ni uspelo uganiti ? lokomotiva (ali obe) je bila narejena v tovarni Đuro Đakovič , ki pa je v Slavonskem Brodu ....
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Res je. Đuro Đakovič - Slavonski brod. Na hrvaškem.

Grif, Đura nima sestre. Oziroma, sestri sta seriji 642 in 643, ki pa sta francoski lokomotivi, Brisseneau et Loc.
Firma Đuro Đakovič je bila najprej le posrednik pri uvozu teh lokomotiv, kasneje pa so te lokomotive deloma tudi sestavljali in dodali kakšen domači kos opreme zraven. Razen glavnega generatorja in vlečnih motorjev, nič bistvenega. Vse je narejeno licenčno. Isto velja za Jenbacha 731/732 in Regana 664.

Tista druga premikalka s številko 1291 pa je očitno res njihova pogruntavščina, čeprav ima po moje kar nekaj sklopov od Jenbacha. Nisem 100% prepričan, ker jo od blizu še nisem videl, vendar mi tako deluje.

Skoraj pozabil, pohvala za trud in uspele slike. Tista prva premikalka deluje res srčkano. Slika

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
jure80
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1120
Pridružen: 08.06.2006, 20:59
Kraj: Ljubljana - Žalec

Odgovor Napisal/-a jure80 »

Sem mislu da firme Đuro Đaković ni več, pa vidm na netu, da še vedno obstaja, čeprav verjetno ne sestavljajo več lokomotiv, drugače pa je to zelo velika firma, za železnice proizvajajo tovorne vagone. Je pa to ena od firm, ki so ohranile nekdanje ime, Đuro Đaković je bil namreč komunist (podobno kot Josip Kraš, Rade Končar...).
LP
Izidor
Uporabniški avatar
gapi_1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 475
Pridružen: 25.09.2005, 12:17

Odgovor Napisal/-a gapi_1 »

Mmg, kako je z vzdrževanjem in servisiranjem takšnih privatnih tirnih vozil? Je to prepuščeno izključno lastnikom ali ponavadi obstajajo kakšni dogovori z zunanjim izvajalcem kot so CD. (Če se prav spomnim naj bi bila lokomotiva 1291 pred časom na kontrolnem pregledu v CD moste)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

gapi_1 napisal/-a:Mmg, kako je z vzdrževanjem in servisiranjem takšnih privatnih tirnih vozil? Je to prepuščeno izključno lastnikom ali ponavadi obstajajo kakšni dogovori z zunanjim izvajalcem kot so CD. (Če se prav spomnim naj bi bila lokomotiva 1291 pred časom na kontrolnem pregledu v CD moste)

Za nezahtevno vzdrževanje poskrbijo kar sami. Za zahtevnejše obsege pa sklenejo posel z usposobljenim izvajalcem tovrstnih opravil. Pri nas so v igri še CD-Moste, Divača in CD-Maribor. Teoretično jih lahko peljejo tudi čez mejo, na Hrvaško, v Avstrijo, ........ tam pač kjer jim je ugodnejše.

lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
regan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 122
Pridružen: 19.12.2005, 15:15
Kraj: Postojna

Odgovor Napisal/-a regan »

Lepe in zanimive slike.

Mislim, da je bilo tam enkrat lani spomladi, ko sem videl to drugo lokomotivo v Ljubljani in je skupaj z Đuro odpeljala proti Medvodam.
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Lepe in zanimive slike.


lp
Uporabniški avatar
Griffith
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1140
Pridružen: 03.04.2007, 14:42
Kraj: Škofja Loka
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Griffith »

A, tko je vse to skupi. Jaz sem pa mislil da je Đurica naš nekdanji "domači" proizvod. :)
Ne vem pa, kaj mislijo v prihodnosti. Tile dve lokomotivi, še posebej ta mala (meni jo lahko šenkajo za na vrt) ne bosta več zdržali prav dolgo.
Slika
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Griffith napisal/-a:A, tko je vse to skupi. Jaz sem pa mislil da je Đurica naš nekdanji "domači" proizvod. :)
He he, si pa bil v zmoti :) Slišal sem, da je Đurica nekako proizvod projekta Eurofima, menda je bil to poskus naresti neko splošno premikalno lokomotivo. Podobno lokomotivo te sorte srečaš tudi v Italiji kot D141, v Franciji pa je sestra pod serijo BB63000/BB64000.
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gorchi napisal/-a:......... Podobno lokomotivo te sorte srečaš tudi v Italiji kot D141, v Franciji pa je sestra pod serijo BB63000/BB64000.
Videl sem jo tudi na švicarskih tirih. Bila pa je tudi filmska diva. Nekje leta 1992 so Nemci posneli akcijski film "Death train" (Vlak smrti), ki je bil sneman na slovenskih tirih.

Odlična lokomotiva, s svojevrstnim dizel motorjem. Slika


lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Bravo,lepe slikce,še posebej one prve...če bi malo spolirali feltne bi bi bil kar hud stroj :D

pa še "big brader" 1291-tke
pacient iz Divače :medic
Slika
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
E.L.
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 598
Pridružen: 20.08.2006, 11:47
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a E.L. »

Griffith napisal/-a:Ne vem pa, kaj mislijo v prihodnosti. Tile dve lokomotivi, še posebej ta mala (meni jo lahko šenkajo za na vrt) ne bosta več zdržali prav dolgo.
No če malo pogledamo okoli sebe, vidimo, da je tista škatlasta ĐĐ najnovejša dizelska lokomotiva pri nas :shock: , tako da bo z malo vzdrževanja lahko še kar nekaj let v uporabi.
Have a nice day!
Uporabniški avatar
Mirče
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 337
Pridružen: 19.11.2005, 16:26

Odgovor Napisal/-a Mirče »

Pred 4-imi leti sem bil v CD Moste in takrat so nam rekli da naj bi Divaškega pacienta usposobili in ga rabili za premik v CD namesto tiste zelene 821.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Mirče napisal/-a:Pred 4-imi leti sem bil v CD Moste in takrat so nam rekli da naj bi Divaškega pacienta usposobili in ga rabili za premik v CD namesto tiste zelene 821.
Ta "pacient" je bil pred leti podarjen SŽ-ju od bivšega TAM-a v Mariboru. Lok je stala dolgo časa v njihovi remizi, saj jo niso več uporabljali za premik, ker je šla tovarna takorekoč "zugrund". Je novejša lok izdelana v začetku 80-ih letih v ĐĐ Slavonski Brod z oznako DHL 300E.
Odgovori