HELGE
HELGE
SŽ imajo v najemu 6 Helg in v kolikor jim bo Siemens spustil ceno obstaja možnost da jih SŽ po poteku najema kupi.Ali kdo ve kaj več o tem?
Re: HELGE
Sicer ne vem kako je s tem, sem pa prepričan, da bi to bilo super za SŽ!!Mirče napisal/-a:SŽ imajo v najemu 6 Helg in v kolikor jim bo Siemens spustil ceno obstaja možnost da jih SŽ po poteku najema kupi.Ali kdo ve kaj več o tem?
helge
Helge je res super in cool, tudi ES 64 F4 021/022 oba je dovoljeno za A/D/SBB/SLO (541-921/922 ) bo vozi v Sloveniji,tudi (Es 64 f4 023/024), še DB AG 189-0.. "Railion DB" bo pelje v Ljubljani (mesecu december 2006)
LP
LP
Zanimivo.
Zanima pa me, kako se obnesejo na progi proti Kopru v snegu oziroma dežu? Ker nekateri hrvaški strojevodje so jamrali, da se te lokomotive na progi proti Reki slabo izkažejo, predvsem zaradi drsenja itd., ker so le 4 osne. Zdaj pa ne vem, ali je to samo nostalgija, ker so seveda omenjali, da so Brede (Mehovke) boljše lokomotive, predvsem zaradi šestih osi ... Predvsem me zanima, če je tukaj kak strojevodja, ki ima izkušnje s Helgami.
Zanima pa me, kako se obnesejo na progi proti Kopru v snegu oziroma dežu? Ker nekateri hrvaški strojevodje so jamrali, da se te lokomotive na progi proti Reki slabo izkažejo, predvsem zaradi drsenja itd., ker so le 4 osne. Zdaj pa ne vem, ali je to samo nostalgija, ker so seveda omenjali, da so Brede (Mehovke) boljše lokomotive, predvsem zaradi šestih osi ... Predvsem me zanima, če je tukaj kak strojevodja, ki ima izkušnje s Helgami.
Helge
Tudi sam sem slišal izjave naših strojevodij, da je v primeru slabega vremena vožnja s Helgo precej boj zahtevna, ker zaradi protidrsne naprave lokomotiva vozi z bistveno manjšo vlečno močjo in je zaradi tega nemogoče držati vozne čase....
He he.....
Ne pozabite.....Helge so blondinke....!!!!!
Helga
Helge imajo BAJE pogodno za 16 mesecev, tako da nas bodo jeseni verjetno zacele zapuscati.
Helga je v suhem odlicna lok, ce le ima dovolj stroma.In ravno toliko kot je v suhem dobra je pri mokrih sinah slaba.Pri DALJSEM vzponu pocasi izgublja hitrost in lahko pride do oblezanja, kar se na Koprski progi dogaja.
Sicer pa je voznja z Helgo neprimerljiva z vsako SZ lokomotivo.
Lep dan
Helga je v suhem odlicna lok, ce le ima dovolj stroma.In ravno toliko kot je v suhem dobra je pri mokrih sinah slaba.Pri DALJSEM vzponu pocasi izgublja hitrost in lahko pride do oblezanja, kar se na Koprski progi dogaja.
Sicer pa je voznja z Helgo neprimerljiva z vsako SZ lokomotivo.
Lep dan
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Jaz sem pa slišal da v bistvu je boljš da mašina mal spodrsava, k pol se kolesni obod obrusi in se izbolšajo adhezijski pogoji. To nej bi blo potrebno zato ker pač nima zavornjakov, ki načeloma to počnejo.
No nekej na to vrjanto sem jaz slišal
No nekej na to vrjanto sem jaz slišal
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
No to sicer drži teoretično! največji koeficient trenja se doseže ravno v trenutko, ko kolo rahlo drsi, tik preden prime. To je tako imenovano območje Slip-a. mislim pa da se to v praksi ravno ne prakticira.Mojster_Strojevodja napisal/-a:Jaz sem pa slišal da v bistvu je boljš da mašina mal spodrsava, k pol se kolesni obod obrusi in se izbolšajo adhezijski pogoji. To nej bi blo potrebno zato ker pač nima zavornjakov, ki načeloma to počnejo.
No nekej na to vrjanto sem jaz slišal
zdej pa nekaj drugega lepo število novih lokomotiv za splošno uporabo je štiriosnih. proizvajajo in kupujejo jih v državah, ki imajo proge še bolj strme kot v sloveniji, kako to. Je pa povsem jasno, da štiriosna lokomotiva ne more imeti takega oprijema kot šestosna, čeprav ima večja kolesa. najbrž lahko isto pričakujemo od Živ, saj imajo isto podvozje kot helge, če sem prav informiran.
pozdrav
Gregor
- strojevodja
- Mojster
- Prispevkov: 147
- Pridružen: 05.10.2005, 17:21
- Kraj: sirni slovenski tiri
Drsaaaaaaaaaaaaaa skače žvižga in še kaj pa še nikamor negre če je samo malo vode v zraku541 napisal/-a:Zanimivo.
Zanima pa me, kako se obnesejo na progi proti Kopru v snegu oziroma dežu? Ker nekateri hrvaški strojevodje so jamrali, da se te lokomotive na progi proti Reki slabo izkažejo, predvsem zaradi drsenja itd., ker so le 4 osne. Zdaj pa ne vem, ali je to samo nostalgija, ker so seveda omenjali, da so Brede (Mehovke) boljše lokomotive, predvsem zaradi šestih osi ... Predvsem me zanima, če je tukaj kak strojevodja, ki ima izkušnje s Helgami.
Kako je pa v vlažnem vremenu v primerjavi z Brižitko? Kako pogosto se zgodi, da tovorni vlak na koprski progi z dvema Brižitkama obleži in kako pogosto z dvema Helgama? Torej v mislih imam, katera od teh lokomotiv je večkrat obležala (v času, ko vozijo tudi Helge po naših progah)?
To pomeni, da se ji kolesa vrtijo v prazno?Drsaaaaaaaaaaaaaa skače žvižga
Včeraj zvečer se je s servisa v Beljaku (A) vrnila Helga 997, ob vrnitvi je s postaje Brnca pripeljala na Jesenice tovorni vlak, ki ga je potem odpeljala naprej v Ljubljano. Zanimivo je bilo tudi spremljati gibanej vlakov na avstrijskem računalniku, kjer je grafično prikazano kje je kateri od vlakov. Tako je včeraj od 19 do 21 ure pripeljalo na jeseniško postajo 6 tovornih vlakov, dva med njimi celo vzporedno skozi predor, kar je bilo zelo zanimivo pogledat. Če je uspela kakšna fotka boste pa videli popoldne ali zvečer.
M.
M.