Pa tud jaz vem koliko je star nastal je 6.7.2006, snemal nisem jaz, je pa kljub temu to "hišni" produkt.Aleš664 napisal/-a:Ta posnetek je že star bogve koliko let.
Vsekakor pa upajmo, da jo še tretjič "oživijo".
Pa tud jaz vem koliko je star nastal je 6.7.2006, snemal nisem jaz, je pa kljub temu to "hišni" produkt.Aleš664 napisal/-a:Ta posnetek je že star bogve koliko let.
Aktivni, @ŽC!železocestnik napisal/-a:Torej....
čestitam ....edinemu delujočemu Borsigu
Tono zmeraj kakšno "ustreli"
Izgleda, da so vsi zgoraj omenjeni paroljubci na morjuDolfe napisal/-a:To vprašanje si tudi jaz zastavljam. Se mi zdi, da je to še največ v zvezi z mirnim tékom lokomotive med vožno. Vodilna kolesa itd...Signal napisal/-a:
Zakaj je pri PLok hitrost v vožnji nazaj manjša od hitrosti v vožnji naprej (Izjavil vodič žel. muzeja, študent netehniške stroke.)?
Lp Mirko
Vsekakor, upajva na pojasnilo od ekspertov parnih lokomotiv. Jože -@Barbarpapa1, @Florjan, @Planet 1830, in še kdo ......
lp
Dolfe
Nekaj malega o vožnji lokomotive skozi krivine je tudi v knjigi Verija Švajgarja: Železniška vozila in sicer v poglavju o okviru lokomotive.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Tisti ležaj najverjetneje prirpda sklopu, ki ga imenujemo Krauss-Helmholtz podstavek. In sicer je pri tej izvedbi prva gnana os lokomotive bočno pomična in je hkrati povezana s pomično tekalno (adamsovo) osjo. Povezava med obema osema je vležajena v čepu na fremu lokomotive. Ta izedba zelo izboljša vodenje lokomotive skozi rivine.
In še v praksi:
(slikca je na žalost malo manjša...)
LP
Jože
Boš moral počakati na mojo novo temo o gibanju lokomotive po ravnem tiru in v kriviniTono napisal/-a:
Pri ŽCjevem zapisu o vožnji skozi radije pa se mi poraja vprašanje, koliko "knap" oz. na tesno sploh kolesa "sedijo" na tiru oz. koliko "lufta" ima železniško vozilo, ko se pelje po tirnicah. Kakšna je razdalja med sledilnima vencema pri tirni širini 1.435 mm?
Lp,
T
Florjan,Florjan napisal/-a: Ps.: Ta lok je znana kot vojna lok in v primeru, da bi bilo potrebno s.....t bi morala imeti v rikverc še večjo hitrost.