(Omejeno) vozne parne lokomotive
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Če tako na hitro pogledamo, stanje glede obnavljanja muzejskih lokomotiv pri nas ni tako slabo! V zadnjih treh-štirih letih smo obnovili naslednje (dopolnite tisto, kar sem izpustil):
25-026 revizija (vozna)
33-037 popravilo (vozna)
06-018 obujena (sicer spet K.O., a kljub temu)
06-013 obnovljena in posojena v Augsburg
52-011 obnovljena v Laškem
625-107 obnovljena v Šmartnem ob Paki
29-010 obnovljena
53-019 obnovljena
25-002 Celje - na novo obarvana
Glede na to, kako mala država smo in s kakšnimi težavami se borijo naše železnice, je ta rezultat zgleden, če ne kar odličen! Super bi bilo, če bi lahko nadaljevali s takšnim tempom. Se kar veselim obnovitve 36-ke!
Tine, tebi pa hvala za krasno sliko 53-ke! To obuja spomine! S takšno lokomotivo so bili voženi vlaki od Murske Sobote do Hodoša po stari progi (prekmurska Mariška), do same ukinitve proge. Kdo ve, če je ta lepotica kdaj službovala v MS, mogoče pa me je kdaj peljala
LP
Jože
Če tako na hitro pogledamo, stanje glede obnavljanja muzejskih lokomotiv pri nas ni tako slabo! V zadnjih treh-štirih letih smo obnovili naslednje (dopolnite tisto, kar sem izpustil):
25-026 revizija (vozna)
33-037 popravilo (vozna)
06-018 obujena (sicer spet K.O., a kljub temu)
06-013 obnovljena in posojena v Augsburg
52-011 obnovljena v Laškem
625-107 obnovljena v Šmartnem ob Paki
29-010 obnovljena
53-019 obnovljena
25-002 Celje - na novo obarvana
Glede na to, kako mala država smo in s kakšnimi težavami se borijo naše železnice, je ta rezultat zgleden, če ne kar odličen! Super bi bilo, če bi lahko nadaljevali s takšnim tempom. Se kar veselim obnovitve 36-ke!
Tine, tebi pa hvala za krasno sliko 53-ke! To obuja spomine! S takšno lokomotivo so bili voženi vlaki od Murske Sobote do Hodoša po stari progi (prekmurska Mariška), do same ukinitve proge. Kdo ve, če je ta lepotica kdaj službovala v MS, mogoče pa me je kdaj peljala
LP
Jože
pozabil si tisto, ki jo imaš skor pred nosom...
01-074 v Mostah,
potem pa še:
03-002 v kurilnici,
20-183 v Trebnjem,
153-011 v Ajdovščini,
28-006 v Sežani,
51-156 v Grosupljem,
118-005 v Novi Gorici,
25-019 v Novem mestu,
25-018 v Črnomlju,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
153-006 v Zalogu,
P3 v Izoli,
50-060 v Litiji,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-019 v Mariboru,
62-??? v Zagorju,
33-110 v Novi Gorici,
62-324 v Šentjurju,
18-005 v Dravogradu,
53-017 v Murski soboti,
53-003 v Rogatcu,
O I na Jesenicah,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa sigurno sem še kje kakšno zgrešil
M.
01-074 v Mostah,
potem pa še:
03-002 v kurilnici,
20-183 v Trebnjem,
153-011 v Ajdovščini,
28-006 v Sežani,
51-156 v Grosupljem,
118-005 v Novi Gorici,
25-019 v Novem mestu,
25-018 v Črnomlju,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
153-006 v Zalogu,
P3 v Izoli,
50-060 v Litiji,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-019 v Mariboru,
62-??? v Zagorju,
33-110 v Novi Gorici,
62-324 v Šentjurju,
18-005 v Dravogradu,
53-017 v Murski soboti,
53-003 v Rogatcu,
O I na Jesenicah,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa sigurno sem še kje kakšno zgrešil
M.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Ja, na 01 sem pozabil (no ja, pred nosom je ravno nimam, razen če so Moste v Mariboru . Dejansko te lokomotive še nikoli "v živo" nisem videl). Pa ne rečt, da so vse te lokomotive bile v zadnjih treh, štirih letih obnovljene. Npr mariborska 62-019 (pri železničarski šoli) je že kar močno potrebna peskanja in barve....Jaz sem s svojim spiskom hotel podati lokomotive, ki s(m)o jih vzadnjih treh, štirih na kakršen koli način obnovili oziroma "doterali" v lepo stanje.
LP
Jože
Ja, na 01 sem pozabil (no ja, pred nosom je ravno nimam, razen če so Moste v Mariboru . Dejansko te lokomotive še nikoli "v živo" nisem videl). Pa ne rečt, da so vse te lokomotive bile v zadnjih treh, štirih letih obnovljene. Npr mariborska 62-019 (pri železničarski šoli) je že kar močno potrebna peskanja in barve....Jaz sem s svojim spiskom hotel podati lokomotive, ki s(m)o jih vzadnjih treh, štirih na kakršen koli način obnovili oziroma "doterali" v lepo stanje.
LP
Jože
se opravičujem, za opazko o Mostah, sem spregledal, na nisi iz prestolnice...
v zadnjih 4 letih so bile sigurno obnovljene tele lok :
01-074 v Mostah,
28-006 v Sežani,
118-005 v Novi Gorici,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-324 v Šentjurju,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa še kakšna je kje
M.
v zadnjih 4 letih so bile sigurno obnovljene tele lok :
01-074 v Mostah,
28-006 v Sežani,
118-005 v Novi Gorici,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-324 v Šentjurju,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa še kakšna je kje
M.
milchy napisal/-a:pozabil si tisto, ki jo imaš skor pred nosom...
01-074 v Mostah,
potem pa še:
03-002 v kurilnici,
20-183 v Trebnjem,
153-011 v Ajdovščini,
28-006 v Sežani,
51-156 v Grosupljem,
118-005 v Novi Gorici,
25-019 v Novem mestu,
25-018 v Črnomlju,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
153-006 v Zalogu,
P3 v Izoli,
50-060 v Litiji,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-019 v Mariboru,
62-??? v Zagorju,
33-110 v Novi Gorici,
62-324 v Šentjurju,
18-005 v Dravogradu,
53-017 v Murski soboti,
53-003 v Rogatcu,
O I na Jesenicah,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa sigurno sem še kje kakšno zgrešil
M.
še eno
33-110-----> Nova Gorica!
foto; 29-11-2007
glej sliko!
lp
Jaz bi k temu spisku obnovljenih lokomotiv dal še lokomotivo 11-023, ki stoji v kurilnici Lj-Šiška, če se ne motim.
Miro, 33-110 pa se bojim, da ne paše med obnovljene lokomotive v zadnjih 4-5 letih
Mimogrede, a so kakšni načrti z Jeseniško kurilnico v bodoče ali bo služila le kot pribežališče za bivši vagon modrega vlaka ter onih par lokomotiv, ki so v garaži?
Miro, 33-110 pa se bojim, da ne paše med obnovljene lokomotive v zadnjih 4-5 letih
Mimogrede, a so kakšni načrti z Jeseniško kurilnico v bodoče ali bo služila le kot pribežališče za bivši vagon modrega vlaka ter onih par lokomotiv, ki so v garaži?
Goran
Miro ta pa ni obnovljena.So jo samo umaknili.IC-Pohorje503 napisal/-a:
še eno
33-110-----> Nova Gorica!
foto; 29-11-2007
glej sliko!
lp
Kjer je prej stala bo glih vhod v MEGAHIPERSUPERVELE trgovino in da nebi skozi tender vstopali so jo dali malce stran.....
Še vedno je v Divači......vsaj včeraj je bla.Florjan napisal/-a:Ali so 28 006 preselili iz Divače v Sežano?
LEP DAN
Igor
Igor
škoda 33-110 je najlepši števliki "110"igor72 napisal/-a:Miro ta pa ni obnovljena.So jo samo umaknili.IC-Pohorje503 napisal/-a:
še eno
33-110-----> Nova Gorica!
foto; 29-11-2007
glej sliko!
lp
Kjer je prej stala bo glih vhod v MEGAHIPERSUPERVELE trgovino in da nebi skozi tender vstopali so jo dali malce stran.....
Še vedno je v Divači......vsaj včeraj je bla.Florjan napisal/-a:Ali so 28 006 preselili iz Divače v Sežano?
lp
62-360 Sevnicamilchy napisal/-a:se opravičujem, za opazko o Mostah, sem spregledal, na nisi iz prestolnice...
v zadnjih 4 letih so bile sigurno obnovljene tele lok :
01-074 v Mostah,
28-006 v Sežani,
118-005 v Novi Gorici,
U37 v Kopru,
740-011 v Postojni,
125-037 v Pragerskem,
151-001 v Mariboru,
62-324 v Šentjurju,
po 1 lok serije 62 v Sevnici in Krmelju,
pa še kakšna je kje
M.
62-037 Krmelj
Zanimivo pa je pri lokomotivi 740-121, katera stoji v Postojni, da ima na eni strani JŽ oznake, na drugi strani pa FS oznake. Vsaj pomoje je razlog v tem, da je bila ta lokomotiva pridobljena k nam v okviru izmenjav (muzejskih).
Tine
V soboto sva s prijateljem šla na obisk železniškega muzeja. Glede na to, da je cena karte resnično simbolična (3 EUR), bi praktično vsak vikend lahko šel tja Sicer me je najbolj zanimala 06, pa je žal bila 06-018 zaklenjena in le pogojno vidna (skozi okna), 06-016 je pa v tako žalostnem stanju, da mi je praktično šlo na jok. Če ne bo od te lokomotive v kratkem ostal le še kup železja... Slik se je nabralo ogromno ampak za prvo silo objavljam tile dve slikici spodaj. Kolesna dvojica pripada 06-018, ležaj pa verjetno ravno tako... Upam, da ne bo pri tem ostalo v nedogled in da bo kmalu spet sopihala po naših tirih
Sicer pa poglejte ležaj, kako je znucan. Prevleka brona je čisto pobrana, pa tudi bron je dodobra požrt... Na kolesni dvojici pa si poglejte os pri desnem kolesu...
P.S: Kolesno dvojico sem slikal jaz, ležaj pa oštrooki prijatelj.
Sicer pa poglejte ležaj, kako je znucan. Prevleka brona je čisto pobrana, pa tudi bron je dodobra požrt... Na kolesni dvojici pa si poglejte os pri desnem kolesu...
P.S: Kolesno dvojico sem slikal jaz, ležaj pa oštrooki prijatelj.
Goran
Gorči, lepo si poslikal. Blazinico ležaja ne bo problem na novo odliti in obdelati. Res pa je, da vse to stane. Verjetno se bo tudi os dalo brez večjih težav rešiti. Seveda, če morda ultrazvok ne pravi drugače.
Zanima me pa naslednje. Čemu je namenjen osrednji ležaj na kolesni dvojici?
MMG, a je rezervoarček za olje izdelan kar iz "vagonskega ašenpeharja" (pepelnika) ? .....??!!!
lp
Dolfe
Zanima me pa naslednje. Čemu je namenjen osrednji ležaj na kolesni dvojici?
MMG, a je rezervoarček za olje izdelan kar iz "vagonskega ašenpeharja" (pepelnika) ? .....??!!!
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Tisti ležaj najverjetneje prirpda sklopu, ki ga imenujemo Krauss-Helmholtz podstavek. In sicer je pri tej izvedbi prva gnana os lokomotive bočno pomična in je hkrati povezana s pomično tekalno (adamsovo) osjo. Povezava med obema osema je vležajena v čepu na fremu lokomotive. Ta izedba zelo izboljša vodenje lokomotive skozi rivine.
In še v praksi:
(slikca je na žalost malo manjša...)
LP
Jože
Tisti ležaj najverjetneje prirpda sklopu, ki ga imenujemo Krauss-Helmholtz podstavek. In sicer je pri tej izvedbi prva gnana os lokomotive bočno pomična in je hkrati povezana s pomično tekalno (adamsovo) osjo. Povezava med obema osema je vležajena v čepu na fremu lokomotive. Ta izedba zelo izboljša vodenje lokomotive skozi rivine.
In še v praksi:
(slikca je na žalost malo manjša...)
LP
Jože