Kompliciranje za brez veze. Vprašanje je, če je stroškovno smiselno zamenjevati v starih lokomotivah obstoječi kabelski sistem za brez žičnega, če je le ta že vgrajen in zanesljivo deluje.
MMG anzovc, kaj narediš takrat ko ti mrkne internet, baterija v ključu za odklepanje. Ko ti na GSM napiše: "izberite omrežje", ti pa dobesedno stojiš pod anteno ..... itd?
Drugo kar je, je dejstvo, da Evropa ni Amerika. V Evropi ni 3 km vlakov, z desetimi vpreženimi in po vlaku razporejenimi lokomotivami. Gre za tandem sprege in doprežno lokomotivo, katere pa so spet lahko dve. In doprege (na sklepu vlaka) morajo praviloma biti
vedno zasedene. Čemu? Doprega je pač le doprega in je aktivna ter smiselna le na krajih kjer so vzponi. Na vrhu klanca, oz., ko po nadaljni dopregi ni več potrebe, se le ta odpne in umakne. Bodisi da gre nazaj na prvotno postajo ali pa ostane tam in se umakne na stranski tir. Torej, kakšna korist strojevodji vlaka, ki naprimer pelje svoj vlak z brezžično komando iz Kopra v Maribor, če pa je na Rodiku konec potrebe po dopregi? Naj gre doprežna lokomotiva le zaradi lepšega do konca, čez celo državo? Isto velja naprimer za Semmering in ostale gričke.
O zanesljivosti radijske povezave lahko povedo strojevodje, ki imajo vsakodnevne težave z RDZ zvezami. Če napišem, da RDZ dosega zgolj 80% delovanje, sem zagotovo pretiraval.