ledeni napisal/-a:Nekaj se dogaja na relaciji H - SLO, po mojih info so nekaj vlakov, ki vozijo na Hodoš, vozili preko HR do Dobove. Ne vem, če je to povezano s tandemi na štajerki (+Hodoš), ampak ta proga ima očitno svoje (vsem poznane) probleme.
Mogoče zato kar ni potrebe po dizellokomotivami, do Dobove je štrom 3 kV= in od Dobove do Budimpešte 25 kV 50 Hz.
Na hrvaškem forumu povedajo, da tiste vlake vlečejo trije OeBB lokomotive: Taurus? na Slovenskem, 1063 na Hrvaškem (zdaj so trije tam), in spet Taurus? na Madžarskem. Ne vem zakaj recimo RCH lokomotiva ne vleče od Dobove do Budimpešte.
Edit: na celotni trasi Dobova Zagreb Glavni oz. Ranžirni kolodvor Gyekenyes je osna obremenitev D4 (22,5/8,0) in profil za kombinirani prevoz PC80/410, tudi APB.
Nemška vikipedija pravi, da so lokomotive 1063 v bivstvu ranžirne,
ampak dosegnejo 100 km na uro.
Razen tega, na celi trasi po Hrvaškem ima samo eden lagani vzpon med Križevci in Koprivnico.
Če lahko dodam en resno humorističen offtopic,
na Hrvaškem zdaj štirje tovorni prevozniki imajo uradno dovoljenje: OeBB oz. RCH oz. RCC z tri ranžirne električne lokomotive, potem Rumuni z uradno adreso na Madžarskem (Gruja Stoica - tisti je hotel kupit HŽ Cargo, mar mu Hrvatje tega niso dovolili, paradoksalno je dejstvo, da na Hrvaško pridejo negdanje HŽ ASEE ki so ih prodali na Rumunsko pred dobrimi desetimi leti
), naslednje pa nekakšna firma registrirana na Slovaškem za katero je hrvaški kapital (in kateri bojo vozili z ASEAmi Putniškega Prometa, ko novi motorniki Somi pridejo v promet) in nazadnje HŽ Cargo.
Neuradno so tudi Železnice Federacije BIH hotele obratovat na Hrvaškem, kaj je neverjetno, glede na dejstvo da tisti niso odplačali denar za bosanskega Soma.