holding napisal/-a:TERMINATOR napisal/-a:
Mal mimo;
Vlečni kavelj ne prenese več kot cca 85ton. od tukaj max.obremenitev 45ton(cca) vlečne sile, vse ostalo je hazard.
....
...toda, tudi v "Butale" prihaja "amerika"....
....isti vagoni (vlečni kavlji), le dobrih sedem let starejši, zdržijo od konca marca 2015 kar 1850 ton težke vlake za Jesenice, ki jih vlečejo tandemi 541.....
....
Ha,ha. Infrastruktura ostaja v butalah.
Na hribčku imaš pri ohranjanju hitrosti, še vedno 15ton(po kmečko) rezerve do prve varnostne meje.
In celih 150t do plastične deformacije. Ko pa ti, trije prometniki, ki 12 ur na postaji, eden drugega lovijo za rep, postavijo signal na rdeče, je pa treba še kako tonico dodati. Boh nedaj, da kaj zaniha.
Sicer pa pri 12MW inštalirane moči lokomotive, bi morali vleči vsaj 6000 tonske vlake.
A, kaj praviš
@Ljubitelj, čemu ti bo fft analiza? Saj iščeš samo maximum.
Lp