anzovc napisal/-a:Imam vprašanje okrog tandemov (spreg), ker mi še ni čisto jano vse.
A se da lokomotivo npr. 541, (pa tudi katero drugo) daljinsko, če je na pripeta na koncu vlaka (kao doprega). In kako se potem to imenuje sprega, doprega. Če mi lahko kakšen strojevodja ali pa kakšen poznavalec to pojasni.
In še to: Kako je izvedena komunikacija med lokomotivama (dobro med dvema ena za drugo še že gre kabel), kaj pa če je lokomotiva na sredi ali pa na koncu vlakovne kompozicije ali je komunikacija brezžična?
Torej, kako je s temi stvarmi v Sloveniji?
LP
Če bi bili vagoni opremljeni z UIC kabli bi lahko krmilil tudi doprežno lokomotivo iz vodeče lokomotive...drugače to ni možno in se na sklepu lahko vozi le zasedenea ali hladna ( izven službe ) lokomotiva. Komunikacija med lokomotivama poteka
izključno preko UIC kabla, ki morata biti dva zaradi varnosti. Enak pricip je na garniturah push-pull sistema, ki ima na eni strani navadno lokomotivo, na drugi strani pa krmilni vagon. In krmiljenje je preko uIC kablov.
V Sloveniji je možen tandem le z lokomotivami 541.