Stran 1 od 13

Vozni vod oz. elektrika nad tiri

Objavljeno: 10.03.2006, 15:37
Napisal/-a vlakoljub
Živjo.
Že dalj časa me matra firbec, kako na mejnih postajah (npr. Dobova, Jesenice, Špilje...) uravnavajo med 3 kV (SŽ) in 25 kV (HŽ). Ko slovenska lokomotiva pride v Dobovo, spusti pantograf, jo odklopijo od kompozicije in hrvaška lokomotiva jo odvleče stran, med pantografi obeh lokomotiv pa je le nekaj metrov.

Objavljeno: 10.03.2006, 15:58
Napisal/-a virtualec
Umikam se iz Foruma!

Objavljeno: 10.03.2006, 15:58
Napisal/-a Dolfe
S spuščenim odjemnikom se z zaletom pripelje pod drug el.sistem.

Čist izi. :wink:

lp

Objavljeno: 10.03.2006, 19:56
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
virtualec napisal/-a:Žal ugotavljam, da je na tem forumu kar nekaj članov, ki železnico poznajo zelo površno.
In bi se jim to moralo šteti v slabo :!: :?: :!: :?:

Pač niso so vsi rodili z ajzaponarsko žlico v ustih ali pa obiskovali naprimer 'žekša'.

Ljudje pač ne vemo vsega, in se učimo vsak dan sproti, pač ne veš vprašaš in dobra oseba na drugi strani se potrudi in ti razjasni kako se zadevi streže. Seveda ne da te prej še 'pošle' nekam da kaj za nekej se ga pa greš.

Moje mneje seveda :wink: :wink:

Sploh pa ljudi učiš krive vere, ker pravilnik je pa v uporabi :?: :?:

Objavljeno: 10.03.2006, 20:25
Napisal/-a kit
Zanimiv vprašanje ni kaj.
Mene tudi matra firbec, vendar v neki drugi smeri. Ker se nisem rodili z ajzaponarsko žlico v ustih, bi nekaj vprašal, če mi bo znal kdo odgovort. Nekateri Thalys-i, ki vozijo po Nizozemskih progah imajo vgrajen pantograf z omejenim raztezom, ker nekateri dvižni mostovi na Nizozemskem, čez katere Thalys vozi, sploh nimajo električnega omrežja nad progo :shock: . Ali tudi potem prevozijo most na izi način z zaletom, he he?
:shock:

Objavljeno: 10.03.2006, 20:38
Napisal/-a Dolfe
virtualec napisal/-a:
Vse to je opisano v signalnem pravilniku, katerega najdeš na Milanovi strani http://www.vlaki.net/sp_sz.pdf , v VI poglavju lahko prebereš od 39 člena dalje, kakšen princip ravnanja je na omenjenih postajah.
Signalni pravilnik ki ga ti omenjaš ni v veljavi.
Do nadaljnega še vedno velja stari SIGNALNI PRAVILNIK 1 / JŽ iz leta 1985.

lp

Objavljeno: 10.03.2006, 23:18
Napisal/-a milchy
kit napisal/-a:Zanimiv vprašanje ni kaj.
Mene tudi matra firbec, vendar v neki drugi smeri. Ker se nisem rodili z ajzaponarsko žlico v ustih, bi nekaj vprašal, če mi bo znal kdo odgovort. Nekateri Thalys-i, ki vozijo po Nizozemskih progah imajo vgrajen pantograf z omejenim raztezom, ker nekateri dvižni mostovi na Nizozemskem, čez katere Thalys vozi, sploh nimajo električnega omrežja nad progo :shock: . Ali tudi potem prevozijo most na izi način z zaletom, he he?
:shock:
Mogoče odjemajo tok po tretji tirnici ?
Za Tahlys ne vem, vem pa , da Eurostar po Veliki Britaniji vozi tako, da odjema tok po tretji tirnici v kateri je napetost 600 V,,zato je možno tam videl Eurostarej brez dvignjenih pantografov in kako vozijo po tirih, kejr ni nad njimi voznega voda. Tako so v Franciji že pred 40 leti vozile nekatere električne lokomotive (seveda na nekaterih delih prog...)
M.

Objavljeno: 10.03.2006, 23:39
Napisal/-a 541
Vlakoljub, če si iz Brežic - po mojem najboljše, da ko boš imel čas, greš na izlet v Dobovo na železniško postajo, pa opazuješ vlake, ki vozijo na postajo. Boš še imel zelo nazoren prikaz tega, kar piše v pravilnikih. ;)
Mojster_Strojevodja napisal/-a: Sploh pa ljudi učiš krive vere, ker pravilnik je pa v uporabi :?: :?:
Upam, da ne zahajam preveč s teme - ampak, to je pa že tragično. Pravilnik še sploh ne velja skozi pa doživlja spremembe (in doživel je tudi dopolnitev za UKV naprave).

http://zakonodaja.gov.si/rpsi/r00/predpis_PRAV4040.html

Spremembe so pa seveda začetek veljavnosti - zadnja:
V Signalnem pravilniku (Uradni list RS, št. 32/02, 112/02, 123/03, 140/04 in 87/05) se v 92. členu besedilo »1. januarja 2006« nadomesti z besedilom »1. januarja 2007«.

In tako že od 1. januarja 2003. :roll:

Objavljeno: 11.03.2006, 7:39
Napisal/-a virtualec
Umikam se iz Foruma!

Objavljeno: 11.03.2006, 10:14
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
Ali pa nisi naredil domače naloge in uporabil iskanja po forumu, kajti najdu bi to temo http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=8 in v njej povezavo do pravilnika trenutno v uporabi.

Ok res nima vnešenih zadnjih popravkov, tko da ni čisto s časom.

Objavljeno: 11.03.2006, 10:58
Napisal/-a milchy
Ali mogoče obstaja kakšna krajša verzija ? ker telih 38.8 MB je mukotrpno prenašat .... (nekateri imamo bolj počasne povezave )

Objavljeno: 11.03.2006, 11:06
Napisal/-a Mojster_Strojevodja
To je edina vrjanta, ki jo imam jaz. Lahko pa jo dobiš v kakšni drugi obliki(CD) al pa razdeljeno na več kosov. Sporoči na PM.

Objavljeno: 11.03.2006, 18:26
Napisal/-a Dolfe
@Virtualec

Glej, Mojster strojevodja je reagiral kot tudi jaz izključno zato, ker si oštel uporabnike foruma, ki ne poznajo delovanje železniškega sistema. Vsi pač niso železničarji, jih pa zanima kako deluje zapleten železniški mehanizem. Tu pač lahko, tako rekoč, iz prve roke izvedo marsikaj.

Tvoj protest ni bil najbolj na mestu tudi zato, ker imam občutek, da tudi ti ne poznaš v popolnosti ta sistem.
Sklicuješ se na signalni pravilnik, ki je samo delna osnova za delo na železnici. Sam pravilnik pove zelo malo. Treba je poznati še druge predpise, navodila itd., ki urejajo promet na železnici.

Ne zameri preveč :D

lp

Objavljeno: 12.03.2006, 8:51
Napisal/-a virtualec
Umikam se iz Foruma!

Objavljeno: 12.03.2006, 10:46
Napisal/-a kit
Virtualec, po moji oceni si za moje pojme lepo razložil :wink: , ker nisem bog ve kakšen poznavalec pravega železniškega sistema in se nisem rodili z ajzaponarsko žlico v ustih :shock: . Kar se tiče Helge sem primer, ki si ga opisal doživel sam na postaji na Jesenicah :wink: .
Milchy, tvoja razlaga glede Talys-a sem pa na neki tuji strani prebral, da deluje na istem principu kot Eurostar po Veliki Britaniji in mu ni potreben zalet :D , da prevozi most brez zg. voda :wink: :wink: .
Če je pa kateremu poznana še kaka drugačna razlaga, naj se pa skoraži in kaj napiše.