Konec Casanove z Pendolinom??
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Zakaj pa je to dobro? EN Venezia je menda zelo dobro zaseden vlak. No saj tudi Casanova ni vozil prazen ...
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Dolci parole e tristi fatti ingannano savi e matti
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
ICS-EC Casanova je prej vozi. dosti ljduje polno, sem že devetič v benetke za ICS. dosti ljudje zaradi iz avion (LJ Brnik) potem za vlak do benetke,vedno. (večkrat dsoti ljduje kitjaska vlak casanova) .541 napisal/-a:Zakaj pa je to dobro? EN Venezia je menda zelo dobro zaseden vlak. No saj tudi Casanova ni vozil prazen ...
sliša bo nazaj CASANOVA vozi iz Maribora do benetke in Mb, kmalu. (ICS 50/51 ali pa 60/61)
ICS je bo novo SCMT vse tri, boš vidli .
lp,miro
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Naš Pendolino definitivno ne gre več v Italijo.Italijani zahtevajo neko posebno njihovo varnostno napravo,katere strošek je cel milijon Eur po garnituri (@ press Lipovšek).Pa bi naši še šli v to investicijo če bi jim Italijani garantirali traso in dovoljenje za vsaj 5 let,ampak Tulijo je Tulijo!
"Schiavi" boste že spoznali makaronarje,če ne z lepa pa z grda.
"Schiavi" boste že spoznali makaronarje,če ne z lepa pa z grda.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
varnost napravo = SCMT, cena je 600.000 eur za ena PENDOLINO (primer 310.001/002)Nurmi napisal/-a:Naš Pendolino definitivno ne gre več v Italijo.Italijani zahtevajo neko posebno njihovo varnostno napravo,katere strošek je cel milijon Eur po garnituri (@ press Lipovšek).Pa bi naši še šli v to investicijo če bi jim Italijani garantirali traso in dovoljenje za vsaj 5 let,ampak Tulijo je Tulijo!
"Schiavi" boste že spoznali makaronarje,če ne z lepa pa z grda.
nova privat LINEA za opicina villa do venezia s.l.
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Daj še montažo in provizije zdraven,pa si na ceni,ki jo je povedal kontrolni.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Tudi francoski TGV imajo na relaciji Pariz-Milano težave v Italiji, tako, da se potniki med obmejno postajo na francoski strani Modane in Milanom vozijo z avtobusi skozi cestni predor Mont Cenis.
Ali ni nobena slovenska 541 opremljena z ustreznim italijanskim sistemom? Saj njene avstrijske sestre 1216 vozijo po italijanskih progah.
Lep pozdrav,
Peter
Ali ni nobena slovenska 541 opremljena z ustreznim italijanskim sistemom? Saj njene avstrijske sestre 1216 vozijo po italijanskih progah.
Lep pozdrav,
Peter
Lep pozdrav z Bled,
Peter
Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
541.1xx v italijo je težko, bo lahko vozi za OBB 1216.0xx tudi bo novo privat E.483 od LINEA.Peter napisal/-a:Tudi francoski TGV imajo na relaciji Pariz-Milano težave v Italiji, tako, da se potniki med obmejno postajo na francoski strani Modane in Milanom vozijo z avtobusi skozi cestni predor Mont Cenis.
Ali ni nobena slovenska 541 opremljena z ustreznim italijanskim sistemom? Saj njene avstrijske sestre 1216 vozijo po italijanskih progah.
Lep pozdrav,
Peter
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Ne nobena 541 nima SCMT. Cena približnega milijončka za vsaki SCMT je verjetna.......
V zadnjih letih je Trenitalia dobila 583 novih lokomotiv 464, vse te imajo SCMT, mislite resno, da je TI plačala 583.000.000 Evrov za SCMT teh? Ne verjamem, da je vračunan v ceni lokomotive (vsaka stane 2,3 milijone).
V zadnjih letih je Trenitalia dobila 583 novih lokomotiv 464, vse te imajo SCMT, mislite resno, da je TI plačala 583.000.000 Evrov za SCMT teh? Ne verjamem, da je vračunan v ceni lokomotive (vsaka stane 2,3 milijone).
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
EN 440/441 bo sicer še vozil toda namesto čez Sežano naj bi ga obrnili čez Udine-Tarvisio.
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Svašta..Mirče napisal/-a:EN 440/441 bo sicer še vozil toda namesto čez Sežano naj bi ga obrnili čez Udine-Tarvisio.
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Vem da je tole kar bom zapisal bogokletno za vse SŽ fane. Žal so dejstva taka, da se tudi potniški promet preusmerja na trg, kjer bo pač več pokasiral.
Z novo traso bodo itak obšli Trst (tako je bilo že sedaj), Videm bo pa ena izmed novih destinacij (morda zgolj do Trbiža). Potem pa se odpre avstrijski "trg" od Beljaka naprej ... Žal so pri nas potovalne navade z železnico dokaj na nizkem nivoju vsaj kar se tiče mednarodnih povezav, pač smo ratali komot in v veliki večini koristijo cestni ali zračni promet za dosego svoje željene destinacije.
V Avstriji, deloma tudi Italiji, pa je mednarodno potovanje z železnico na veliko boljšem glasu kot pri nas in posledično temu se bo zgodilo to kar je žal napovedano. Seveda zna biti tukaj v ozadju tudi še kakšna "igra" okoli preusmeritve tovornega prometa na novi koridor mimo Slovenije. Imamo pač takšno stanje kakršno pač žal je (infrastruktura itd...). V ceste se je vlagalo v železnico pač ne. Župani občin so pač hoteli omogočiti svojim volilcem komfort po cesti skoraj do doma, neglede na to kakšne stranske učinke izpolnitev tega komforta prinaša vsem nam.
Z novo traso bodo itak obšli Trst (tako je bilo že sedaj), Videm bo pa ena izmed novih destinacij (morda zgolj do Trbiža). Potem pa se odpre avstrijski "trg" od Beljaka naprej ... Žal so pri nas potovalne navade z železnico dokaj na nizkem nivoju vsaj kar se tiče mednarodnih povezav, pač smo ratali komot in v veliki večini koristijo cestni ali zračni promet za dosego svoje željene destinacije.
V Avstriji, deloma tudi Italiji, pa je mednarodno potovanje z železnico na veliko boljšem glasu kot pri nas in posledično temu se bo zgodilo to kar je žal napovedano. Seveda zna biti tukaj v ozadju tudi še kakšna "igra" okoli preusmeritve tovornega prometa na novi koridor mimo Slovenije. Imamo pač takšno stanje kakršno pač žal je (infrastruktura itd...). V ceste se je vlagalo v železnico pač ne. Župani občin so pač hoteli omogočiti svojim volilcem komfort po cesti skoraj do doma, neglede na to kakšne stranske učinke izpolnitev tega komforta prinaša vsem nam.
Tine
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Do konca VR obdobja bi ga lahko vozili do Sežane, potem pa čez Bohinjko na Trbiž.
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Tole pa nekako ne gre skupaj z obstoječim omrežjem, razen če en misliš an avtobus?!LJ363
Do konca VR obdobja bi ga lahko vozili do Sežane, potem pa čez Bohinjko na Trbiž.
LPL
Re: Konec Casanove z Pendolinom??
Ali pa s spuščenim OT in vpreženim predsednikom.