Kje je sedaj 541-101

Debata okoli voznega parka
Odgovori
IC-Pohorje503

OBB TAURUS 1216 V Slo!

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

Nekaj sem slišam TAURUS 3 OBB 1216-226 (1216-026) BO VOZI V Ljubljani,jesenicu in kopru, kmalu se! (enako kot sž 541)

glej sliko!


Slika
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Umikam se iz Foruma!
Zadnjič spremenil virtualec, dne 10.05.2006, 17:25, skupaj popravljeno 2 krat.
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdravljeni
1. Niti Nemci niso vedeli kaj so pripeljali
2. Neuglašenost posameznih sklopov in posledično blokiranje digitalnega sistema.
3. Konstrukcijsko zgrešeni vlečni motorji. Opravljena zamenjava vseh rotorjev.
4. Požari na strehah,na priključnih segmentih
5. Zatekanje vode po visoko napetostnih vodnikih
6. Preboji izolacije na vodnikih
7. Okvare glavnih pretvornikov
8. Neustrezni (premehki) kolesni obroči
9. Neustrezne glavne avtomatske spenjače
10. Neustrezne, preslabotne pomožne spenjače ( zlom pri vseh)
11. Neuravna klimatska naprava. (isto časno hladi in spodaj greje)
12. Slaba kvaliteta zračnih vzmetnih blazin
13. Potrebna zamenjava vseh stranskih oken
Impozanten spisek, ni kaj. Tega pa od Siemensa res ne bi pričakoval :evil:. Sem pa po tem spisku še bolj radoveden. Ker se "en mau" spoznam na motorje, me zanima, kaj je bilo narobe z rotorji? Če se ne motim, so to v osnovi čisto navadni asinhronci s kratkostično kletko. Zanima me tudi, kaj je z glavnimi spenjačami? In kaj je to pomožna spenjača?

Po tem spisku se mi zdi, da sploh niso naredili testov pri sebi doma, temveč so zadevo sestavili in jo takoj "lifrali". Če so naši to prevzeli, potem so pa tudi dokaj "nesposobni"!

Sedaj pa še k Siemens kavnemu mlinčku. Tipičen primer, kako lahko "halo efekt" negativno vpliva na vse izdelke neke blagovne znamke. Tako, da če boš še take kvasil, bom resno hud :evil: :twisted: (joke). Za info, te mlinčke delamo v "mojem" podjetju. Pa tudi velika večina motorskih malih aparatov z imenom "Siemens" je rezultat razvoja, truda in znanja slovenskih ljudi. In mi znamo, so nam tudi Nemci priznali....

P.S. Kupi Bosch ali Gorenje namesto Siemensa (Je pri malih aparatih itak eno te isto :P )

Pa da se vam (nam) Siemens med vožnjo ne bi pokvaril...

LP

Jože
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Siemens je začel opravljati vse teste s SŽ312 med Mariborom in Pragerskim, ker so pač 3kV in jih v Avstriji niso mogli sprobati (312-001+312-002 in 312-101+317-101+312-102 sta bila v celoti narejena v Avstriji).

Od napak, ki so naštete, je nekatere Siemens odpravljal na lastne stroške. Katere so to in katere so ostale in se čutijo še danes?

Jože, pomožna spenjača pa je spenjača, ki omogoča vleko Siemensa, ki ima avtomatsko spenjačo, z lokomotivo, ki ima "navadno" spenjačo (npr. ob okvari).
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Dolfe mislim, da si z svojim nasplošnim naštevanjem problemov pri Simensovi mašini pomešal hruške in jabolka :shock: :shock: ali drugače povedan mimo usekov :shock: :shock: . Ker si na železnc mislim, da ti ni ta tema tuja in da gotovo veš, da lahko Helga v suhem vremenu vleče tovor, za katerega sta potrebni dve Brižiti. No pa povej koliko je potrebno Špank, ali Đuric za isti tovor, časa in razdalje imaš pa na razpolago ravno toliko kot Helga.
:wink: :wink:
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Zdravo

Jaz pa mislim, da Dolfe ni čisto nič "mimo useku". Kaj pomaga lokomotiva, ki je nevem kako dobra, pa ima slabo razpoložljivost (zaradi slabe zanesljivosti, posledično zaradi slabe kvalitete), ali pa, da ti "crkne" med vleko vlaka.

Sam menim, da v kolikor spisek drži, je to več kot šlamparija, to meji že na nekompetentnost! Tako npr. se motorji morajo vedno preiskušati na testnih pultih (oz testnih zavorah) v laboratoriju, kjer se da odsimulirati vse pogoje dela. Pa tudi vse regulacijske sisteme se da (in se mora) predhodno stestirati, predno se zadeva sploh vgradi...Testi na tirih so zadnja stopnja preiskušanja, kjer poskusiš zajeti še tiste vplive, ki jih v laboratorijskih testih nisi mogel. Pa tudi pred "roll-outom" se da že sestavljeno lokomotivo ali pogonski sklop vlaka postaviti na preiskuševališče s tekalnimi valji, kjer se zadeva preiskusi kot celota. Ko je to zadovoljivo, potem jo postaviš na tire, in izvedeš končne teste. Ko je to O.K., lahko pričneš z izdobavo. Pa prej jaz, kot kupec, tudi ne podpišem prevzema.

Kakorkoli, po tem sklepam, da je bil Siemens v "cajtnotu" in je izdobavil zadevo v stanju, v kakšnem je pač bila...

Aja, sedaj mi je jasno, kaj je pomožna spenjača (sem dal pred časom celo sliko v galerijo), samo nisem bil siguren :oops: .

Kljub temu bi pa rad vedel, kaj je bilo s tisitimi motorji in v kakšnem smislu so bile glavne spenjače neprimerne...

LP

Jože
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Po mojem mišljenju se težave z avtomatskimi spenjačami na seriji 312 šele obetajo. Stvar enostavno ni skonstruirana za tako uporabo. Zaradi nepremišljenega nakupa premajhnih garnitur se spenjače veselo uporabljajo večkrat dnevno kar pa simensovi projektanti verjetno niso predvideli.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

He, he... Barbapapa, kavni mlinček sem omenil le simbolično. Dejstvo je, da sem nad Siemensom totalno razočaran, tako v službenem kot v privatnem življenju. Kar koli smo imeli doma od te blagovne znamke, je bilo vse zanič. Tako od TV, pa do mobitel aparata.
V službi isto, zato tudi taka skepsa nad njihovimi izdelki. Mimogrede, onih 150 v Kaprunu zagotovo ni šlo delat skupinski samomor, kot bi najraje prikazali.

Pri vlečnih motorjih je bila stvar taka:
Kot veste gre za asinhronski motor, ki ima dvojno funkcijo. Prvenstveno deluje kot pogonski agregat, prav tako pa deluje kot generator in s tem elektro-dinamično zavira. Čisto laično povedano, zaradi vrtilnih elektro magnetnih tokov se je motor močno pregreval. Posledica je bila okvara ležajev na gredi.

@kit:
Hruške ali jabolka? :roll:
Nikjer nisem primerjal moči med 642 in 541 serijo. Kje si ti to prebral mi ni jasno. Nekaj povsem drugega je, koliko časa preživi lokomotiva v prometu in koliko v delavnici na popravilih. Kaj lahko narediš s 6 Mega Wattov crknjene moči si odgovori kar sam. :wink:

Na splošno:
Ni toliko pomembno kaj je Siemens odpravil na svoje stroške in kaj ni.
Pomembno je to, vsaj po moji "kmečki logiki", da če jaz eno stvar kupim, mora to služiti svojemu namenu in ne, da nonstop visim na servisu...

Pendolino 310 je bil dan v promet približno pol leta pred Siemensi. Tudi ta je imel kar nekaj težav. Vsi, tudi jaz, smo vihali nosove in postrani gledali ta italijanski izdelek. Na veliko smo kritizirali in vse upe dajali v EMG 312.
Samo, Italijani so zavihali rokave, napake kaj hitro odpravili in neprimerno bolj zapletena tehnologija vozi po tirih brez večji težav.

Iskreno upam, nenazadnje tudi zaradi svoje službe, da bo z našo 541 bolje. Samo, ko te enkrat kača piči,.... :?

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Da se prav zastopimo. Hruške in jabolka - vse je sadje, kot so v tej temi vse navedene lokomotive in garniture prevozna sredstva na železnici. Tema pa mislim, da je: Kje je sedaj 541-101. Mislim, da se zastopimo.
Drugače pa vem koliko težav so imele garniture Deziro. Nekatere od njih sem videl tudi sam na lastne oči. Dolfe zato se nikar ne pritožuj glede testiranj naše 541-101 v tujini, saj ima skoraj vsak prototip porodne krče, z testiranji pa mislim, da se to odpravlja in izbolšuje.
Kar se pa tiče primerjave moči sem ti pa mislil s tem povedat, da ni vse zanič, če se piše Siemens.
Ne vem, če veš kakšne težave je imel Adtranz, kasneje Bombardier z lokomotivo Blue Tiger z podstavnimi vozički. Projekt je bil pred polomom. Pa si poglej kako uspešna dizel-električna lokomotiva je danes. Je pa tako, da se vsi učimo na napakah, saj so skozi zgodovino težave in nadloge pripeljale razvoj tako daleč, kot ga imamo danes.
Želim ti pa da bi ti kačji pik čimpreje šel mimo in bi Siemensa gledal še z drugega brega reke težav.
Lp
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Če se ne motim, so to v osnovi čisto navadni asinhronci s kratkostično kletko.
...oblika palic v kratkostični kletki, kako so dimenzionirani utori... vse to še kako vpliva na delovanje asinhronca :wink:
LPB
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Daber dan

Strinjam se, da smo zašli "off topic". Bi prosil moderatorja ali administratorja, da naredi "fork", se pravi, da temo o težavah Siemensov loči od te in iz nje naredi novo, samostojno temo.

Glede motorjev pa še naslednje. Če gre za asinhronske motorje s kratkostično kletko, ki se izdelujejo z litjem (možno je tudi vlaganje palic), je njihova momentna karakteristika odvisna ne samo od oblike (preseka) palic in obročev kratkostične kletke, temveč tudi od specifične upornosti zlitine kratkostične kletke (uporabljajo se različne eluminijaste zlitine). Postopek je sorazmerno enostaven. Rotorski paket se vtsavi v orodje za tlačno brizganje (na livarskem stroju - se razume), nakar se v utore vbrizga raztaljena alu litina. Pri tem obstaja nevarnost, da zgori zaščitni lak na pločevinastih lamelah rotorja. Ta lak ima nalogo električno izolirati lamele med seboj in tako preprečiti prosto "pretakanje" vrtinčnih tokov skozi "železo" paketa in tako zmanjševati, oz. preprečevati segrevanje le-tega.

LP

Jože
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Barbarpapa1 napisal/-a: Strinjam se, da smo zašli "off topic". Bi prosil moderatorja ali administratorja, da naredi "fork", se pravi, da temo o težavah Siemensov loči od te in iz nje naredi novo, samostojno temo.
Tudi jaz se strinjam, da bi če lahko Moderator ustvaril novo rubriko, na temo na primer Težave, okvare vozil/garnitur/vagonov, ali kaj podobnega.
Sicer bi lahko debata tekla pod rubriko splošno ali izredni dogodki, ampak nebi bilo tako izrazito, kot v posebej nareti rubriki.
Vendar pa mislim, da za ustanovitev nove rubrike potrebujemo še kakšno mnenje, zato, veselo na delo.... :)
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Umikam se iz Foruma!
Zadnjič spremenil virtualec, dne 10.05.2006, 17:27, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Vlak težek 1800t (natančneje do 1750t) ni bil samo na testiranju Žive ampak vozijo trije taki vlaki vsak dan iz Kopra, katere vozita dve Helgi.Njena največja dovoljena obremenitev za vleko iz Kopra je 875t.
Helge so pri nas skoraj leto dni in težav z njimi do sedaj ni bilo, razen se mi zdi 915 je bila nekaj časa v servisu.Druge pa delajo vsak dan brez težav.Če bi to veljalo vsaj za pol naših lok se gotovo ne bi ubadali s pomanjkanjem lok.

Lep dan
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Barbarpapa1 napisal/-a:Strinjam se, da smo zašli "off topic". Bi prosil moderatorja ali administratorja, da naredi "fork", se pravi, da temo o težavah Siemensov loči od te in iz nje naredi novo, samostojno temo.
Res se precej zavija iz teme nastavljene v naslovu, vendar so sporočila preveč prepletena in bi izločena v drugo temo postala prevelik nesmisel. Najbolje je, da sami vrnemo to temo na pravi tir in jo nadaljujemo kot tako.
SŽ 312-001 napisal/-a:Tudi jaz se strinjam, da bi če lahko Moderator ustvaril novo rubriko, na temo na primer Težave, okvare vozil/garnitur/vagonov, ali kaj podobnega. Sicer bi lahko debata tekla pod rubriko splošno ali izredni dogodki, ampak nebi bilo tako izrazito, kot v posebej nareti rubriki.
Sicer načeloma ni noben problem odpreti čisto novo področje, vendar trenurno teče samo debata okoli težav 'siemens-a'. Vse kar pač lahko spada v področje voznega parka ali izrednih dogodkov.


No pa še moje čisto kratko mnenje: Siemens nas je nategnil samo toliko kolikor smo se pustili, mal dnarja mal muske pravjo, saj jaz tko slišm. V kolikor bi že ob nabavi poskrbel za ustrezne zadeve bi bla zadeva tok bolj enostavna, tako pa nam je Siemens dobavil tisto kar smo si želeli, garancijska popravila pa izvedel v skladu z pogodbo, ki so jo pač sklenili, tisti ko so jo pač sklenili.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Odgovori