Kje je sedaj 541-101

Debata okoli voznega parka
Odgovori
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Druge pa delajo vsak dan brez težav.Če bi to veljalo vsaj za pol naših lok se gotovo ne bi ubadali s pomanjkanjem lok.
Jaz res ne vem od kod vam vsa ta mišljenja :D :D :D 189 in 363 delata enako povprečno dnevno kilometražo in v to kilometražo so všteta vsa vzdrževanja.

Pa kar vsi po vrsti ste mišljenja, da je za vse kriva nezanesljivost lokomotiv. Razmislite no malo od česa vse je odvisno, da pride lokomotiva tja, kjer bi morala biti...

...in prosim vas, Siemens! Še dobro da nas sploh resno vzamejo za tako "obsežna" naročila lokomotiv ali vlakov :roll: :D
LPB
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Mojster_Strojevodja napisal/-a: ...sicer načeloma ni noben problem odpreti čisto novo področje, vendar trenurno teče samo debata okoli težav 'siemens-a'. Vse kar pač lahko spada v področje voznega parka ali izrednih dogodkov.
Saj se ne vrti vse samo okrog Siemensa, tudi Pendolinota smo že obravnavali, pa še kaj bi se lahko našlo.

Sicer pa tvoje mnenje Administrator povsem spoštujem, in me ne razumeti napak, da ZAHTEVAM novo rubriko, ker je ne.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

virtualec napisal/-a:Dolfe nekaj bi te vprašal. Ali ti voziš Simensa na SŽ?

To da navajaš žrtve iz Kapruna v tej temi pa je skrajno neetično in mislim, da bi se moral za to svojo izjavo opravičiti.

V odgovoru meni si napisal, da nisem verjetno pravilno razumel tvojega posta, ter da so v Mariboru delo pri montaži 312 serije opravili kvalitetno. Tu pa te ne razumem. Pritožuješ se o seriji 312, kakšne napake ima. Ali misliš na napake pri sami zasnovi ali pa napake pri izgradnji?

Dejstvo je, da se pri določenih garniturah pojavijo napake. Ni pa potrebno napak seštevati in jih pripisovati seriji. Na primer v Sloveniji so le tri garniture Pendolina in je s tem posledično tudi manj napak na tej seriji v primerjavi s celotno serijo 312.

Čudi pa me dejstvo, da je Simens eden vodilnih in hkrati tudi uspešnih proizvajalcev železniških vozil tako v Evropi kot svetu. Tu pa se potem pojavlja vprašanje zakaj ta proizvajalec ne zna po tvojem mnenju, kvalitetno izdelati vozila za Slovenski trg? Nikjer se ne pritožuješ nad Helgami, katere so ravno tako proizvod Simensa. Ravno tako si verjetno prezru podatek iz testiranja, kjer sta Živa in Helga skupaj vlekli kar 1800 ton težko kompozicijo iz Kopra proti Divači.

Še bi lahko našteval pozitivne lasnosti Simensovih lokomotiv, se pa zavedam, da se vedno najdejo pomanjklivosti. Zato smatram, da je potrebno biti objektiven in ne samo gledati na minuse, potrebno je pogledati tudi v pozitivni smeri in tu najti pravo oceno nekje vmes.
Eh, Virtualec, saj ne boš razumel. :roll:

Eno je RL (real life) in nekaj povsem drugega je igranje računalniških igric ali simulacije vožnje vlaka, če se ti tako lepše sliši.


Po moji krivdi smo zašli iz teme, zato jo tudi zaključimo.

541 - 101 vandra po svetu in nabira rekorde, to smo nesporno ugotovili.
Kljub vsem zvenečim rekordom se bo morala izkazati doma. Tu bo štel le rekord o prepeljanem tovoru v enem letu.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Umikam se iz Foruma!
Zadnjič spremenil virtualec, dne 10.05.2006, 17:23, skupaj popravljeno 1 krat.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Fanta, prosim če se ohladita, ker to ne vodi nikamor in se osredotočita na konkreten primer: Kje je sedaj naša 541-001?
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Spor

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

Amor vincit omnia! :D
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Spor

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Dirigent napisal/-a:Amor vincit omnia! :D
100% falil :!: :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

"Amor omnia vincit!"
Za tiste, ki se niste učili v šoli: "Ljubezen premaga vse!" :lol:

Ob vsem tem bi dodal samo en stavek. Upam, da v prihodnje SŽ ne bodo kupovale samo od Siemensa, zdaj pa je kar je. 8)
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Kar se tiče odločitve o nakupu Siemens lokomotiv 541 (ÖBB 1216) lahko potrdim, da je bila takrat to najboljša odločitev, ker vsa ostala konkurenca ni bila sposobna ponuditi večsistemskih lokomotiv, razen Alstom hitrih garnitur Thalys. Za globalizacijo Evropskega železniškega sistema je pa to nujno potrebno. Priporočjlivo je pa tudi, da so lokomotive iz iste familije zaradi servisiranja in upravlanja, ko vozijo iz države v državo. Upam, da se zastopimo.
Drugače bi bilo to sedaj, ko je ponudba večsistemskih lokomotiv tudi pri ostalih proizvajalcih. Vendar ne smemo pozabljati, da ima konkurenca z uvedbo večsistemskih lokomotiv še večje porodne krče kot Siemens, saj so na tem področju med začetniki. Problemi se pojavljajo, da lahko isto srce lokomotive deluje v različnih sistemih, ko prihaja do raznih pregrevanj in prebojev.
Do sedaj pa še zmerom drži, da so statistično gledano najbolj zaneslive lokomotive iz družine EuroSprinter kamor spada tudi naša 541. V kratkem lahko pričakujemo na naših tirih tudi njeno prvo sestro.
Zaradi nekaterih napak na posameznih lokomotivah pa ne moremo blatiti celotnega imena proizvajalca, kar je tudi skrajno neprofesionalno in na otroškem nivoju.
Dolfe tudi »če« si v službi na železnici lahko izberemo iz tvojih prispevkov, da se na nekatere stvari slabo spoznaš in raje vprašaj kot da vsevprek komentiraš. Priporočam ti, da na nekatere vprašanja, ki so ti jih nekateri na forumu zastavili odgovoriš, vendar odpri novo temo, da ne bomo zopet zašli. :wink:
Lp
Uporabniški avatar
WORMS
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 218
Pridružen: 04.04.2006, 10:03
Kraj: ŠTAJERSKA

Odgovor Napisal/-a WORMS »

Ne vem če je nakup Siemensove tehnologije najboljši?
Praktično:
Kaj nam pomagajo nove lokomotive, katere zaradi prevelike osne obremenitve na morejo voziti na odseku Zidani most - Špielfeld Strass (ÖBB) in moramo zato lokomotive na same slabih 300 km od Kopra do Špilja zamenjati z lok 363 , 362 , 342 ipd?
Lokomotive 541 so res predraga igračka, da jih uporabljamo samo na odseku Koper - Divača - Ljubljana se vam ne zdi?

Če govorimo o Siemensovi kvaliteti katero kupuje HSŽ vas sprašujem (kljub temu da je ta forum namenjen vlečnim vozilom) ali poznate Siemensov sistem SIMIS W in njegove kvalitete?
:roll: :roll: :roll: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

kit napisal/-a: Dolfe tudi »če« si v službi na železnici lahko izberemo iz tvojih prispevkov, da se na nekatere stvari slabo spoznaš in raje vprašaj kot da vsevprek komentiraš. Priporočam ti, da na nekatere vprašanja, ki so ti jih nekateri na forumu zastavili odgovoriš, vendar odpri novo temo, da ne bomo zopet zašli. :wink:
Lp
Če že nočete končati, naj se ta tema nadaljuje kar tu.
Direktor ima prav gotovo možnost to temo preimenovati, zato predlagam da spremeni ime. Nove teme na rovaš Siemensa ne mislim odpirati. Kot vsakdo, imam tudi jaz pravico izraziti svoje mnenje, ki je podkrepljeno z rezultati in zato tudi dvomi o uspehu modernizacije v tem desetletju na SŽ.

Neodgovorjena vprašanja :?:
V celi debati so že odgovori na vsa meni zastavljena vprašanja. Za tiste ki površno berejo ali ne znajo sešteti 1+1 konkretni odgovor:

1. Virtualec se sprašuje, če sem razočaran nad Siemensom.

Odg.: Razočaran sem nad celotno korporacijo pod tem imenom, tako v privatnem kot v službenem smislu, še posebej nad serijo EMG - DESIRO, oziroma našo EMG 312.

2. Vrtualec sprašuje če vozim EMG 312 na SŽ.

Odg.: Poleg drugega tudi to. Imel sem pa tudi priložnost opazovati funkcionalnost celotnega voznega parka EMG 312. Zato se vse povedano nanaša na VSE garniture in ne na posamezno EMG. Še to. Naštete napake so serijsko identične na vseh garniturah in ne posameznih EMG.

3. Virtualec sprašuje če imam tako mnenje o zasnovi ali o izgradnji.

Odg.: Še enkrat povem. Sama izgradnja je povsem kvalitetno opravljena in moje priznanje izvajalcem del v Mariboru.
Zasnova je na grobo rečeno tudi sodobna in sprejemljiva.
Tu se pa tudi vse kar je dobro konča. Neustrezni in slabe kvalitete so izbrani posamezni sklopi, ki so še za povrh medsebojno neuglašeni. Meni deluje tako, kot bi nekdo za svojo diplomsko nalogo moral sprojektirati čim cenejši EMG. Vzel bi v roke nekaj katalogov s poceni izdelovalci opreme, (vse po 199) in vse skupaj zmetal. Zraven pa si mislil, za balkan je itak vse dobro!

Bo zdaj šlo? :wink:

@541
Katere napake je Siemens odpravil na svoje stroške žal ne vem in dvomim da bo to kdaj sploh znano. Napake pa še kar lezejo na plan, znova in znova.

lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

WORMS napisal/-a:Ne vem če je nakup Siemensove tehnologije najboljši?
Praktično:
Kaj nam pomagajo nove lokomotive, katere zaradi prevelike osne obremenitve na morejo voziti na odseku Zidani most - Špielfeld Strass (ÖBB) in moramo zato lokomotive na same slabih 300 km od Kopra do Špilja zamenjati z lok 363 , 362 , 342 ipd?
Lokomotive 541 so res predraga igračka, da jih uporabljamo samo na odseku Koper - Divača - Ljubljana se vam ne zdi?
Vidiš, zaradi takšnih mišljenj pa smo tam kjer smo. Nihče ne vidi dlje od svojega nosu. Na žalost je stanje omenjene proge trenutno res tako, tudi zaradi ljudi s podobnimi mnenji, ampak ali si zaradi te sramote lahko privoščimo kupiti neka jajca. Verjetno se boš strinjal z mano, da lokomotive ne kupuješ za obdobje par let, kot osebni avto, ampak za krepko daljšo dobo.

In daleč od tega, da je plan 541 koristiti samo na odseku Koper - Ljubljana. Te lokomotive bodo v zelo kratkem času vozile rudo do končnih postaj v Avstriji. Avstrijske pa boste zlahka videvali v Zalogu ali drugod po Sloveniji, kjer bodo tiri to dovoljevali. Lokomotiva vrača denar samo takrat kadar vozi - verjetno vsakemu razumljiva trditev.
LPB
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

WORMS napisal/-a:Ne vem če je nakup Siemensove tehnologije najboljši?
Praktično:
Kaj nam pomagajo nove lokomotive, katere zaradi prevelike osne obremenitve na morejo voziti na odseku Zidani most - Špielfeld Strass (ÖBB) in moramo zato lokomotive na same slabih 300 km od Kopra do Špilja zamenjati z lok 363 , 362 , 342 ipd?
Lokomotive 541 so res predraga igračka, da jih uporabljamo samo na odseku Koper - Divača - Ljubljana se vam ne zdi?

Če govorimo o Siemensovi kvaliteti katero kupuje HSŽ vas sprašujem (kljub temu da je ta forum namenjen vlečnim vozilom) ali poznate Siemensov sistem SIMIS W in njegove kvalitete?
:roll: :roll: :roll: :evil: :evil: :evil: :evil: :twisted: :twisted:
S 4 osno lokomotivo, ki nima osne obremenitve vsaj 22t/os si lahko bolj malo pomagaš pri vožnji tovornih vlakov, npr. na strmih progah ali v slabih adhezijskih pogojih. Že pri tej osni obremenitvi se v slabih adhezijskih pogojih pojavljajo težave, torej če bi bila lok. lažja, bi jih bilo še več. Kot drugo, kje pa piše, da se ne bo proga Zid. Most - Špilje in Pragersko - Murska Sobota usposobila za 22,5 t/os?

SIMIS W pa je popolnoma druga stvar kot vlečna vozila, zato odpri novo temo, da zvemo še o tem kaj (btw. menda še niti ne vedo, kako ga naj testirajo za pridobitev uporabnega dovoljenja - za to pa ne vem, če je kriv Siemens :roll: ). To je nekako tako, kot bi rekel, da ne boš kupil Sharpove mikrovalovne pečice, ker so Sharpovi telefoni šrot. :lol:
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

WORMS res je kot si napisal, da na vseh progah ne bo mogla (smela) voziti 541 zaradi osne obremenitve. Tukaj se pa postavlja vprašanje: ali je za to kriva mašina, ali proga kakršno imamo? Moslim, da je odgovor znan. :lol: :lol:
Vendar je tudi dejstvo, da se ne bo menjal celoten vozni park na SŽ ampak samo del tega :shock: :shock: in da bo tukaj prikrajšan :twisted: :twisted: Štajerski konec (žal). Po podatkih, ki jih imam (če se motim naj me kdo prosim popravi) bodo ÖBB 1216 stacionirane v Vilahu in Salzburgu, kar odgovarja tudi progi skozi Karavanke do Ljubljane in dalje do Kopra, ali Bregane, če bo potreba.
Na progah Koper - Divača - Ljubljana in Jesenice - Ljubljana - Bregana pa mislim, da se bo 20 lokomotiv 541 porazdelilo med vlakovnimi kompozicijami, ki so na teh relacijah in da jih bo še primankovalo, če bo katera od teh lokomotiv vozila v tujini, saj so konec koncev tudi bile kupljene za ta namen. :wink: :wink:
kit

Odgovor Napisal/-a kit »

Mislim, da velja upoštevati besede Bojana, saj so iz prve roke in bodite veseli, da so imeli na SŽ dovolj mednožja, da so se odločili za nakup 541, saj je to naložba v prihodnost in ne gledat samo za nekaj let naprej. Če je bila serija 20. lokomotiv kupljena za namen kot pravi Bojan, ne pričakujte, da bo potem ista lokomotiva vozila po vseh ostalih progah.
Odgovori