642/643

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a ivy »

Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a cokla »

ivy napisal/-a:Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Ne...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ali so jo kaj re-motorizirali ... ali pa so naredili na motorju samo spodoben servis?
LP, Metod
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a ivy »

cokla napisal/-a:
ivy napisal/-a:Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Ne...
Po moje so en vredi filter nabili na izpuh :mrgreen:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
glajz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 252
Pridružen: 29.06.2011, 15:34

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a glajz »

Reportaža iz ĐĐ iz leta 1969, v glavnem se nanaša na proizvodnjo lokomotiv 642/643:

Slika
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1639
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Barbarpapa1 »

Pozdrav

Hvala za članek =D> . Mogoče kot zanimivost, na sliki so vidne lokomotive serije JŽ 662 (vzdevek "Nada" ali "Skylab").

Slika

Slika je od tod:

http://www.sis-nis.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=128

LP

Jože
Uporabniški avatar
Dirigent
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 976
Pridružen: 21.09.2005, 21:21

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Dirigent »

To je zverina....ena od teh je zagorela v predoru Vranduk...
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

....... bile pa so žal tudi smrtne žrtve.
Baje pa to ni bil osamljen primer vžiga pri tej seriji lokomotiv

LP - Peter
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

Ja, menda se je to rado zgodilo. Vzrok naj bi bil pregrevanje generatorja. Ker je imela dva, je bila možnost vžiga še toliko večja.

Je pa škoda, da je niso naprej razvijali. Tiste probleme s sinhronizacijo pogonskih sklopov bi odpravili, pa malce potrpljenja pri porodnih težavah, pa bi Juga delala lokomotive, kot se spodobi. Pa še vzdrževanje naj nebi bilo predrago, glede na to, da so vlečni sklopi podobni kot na 643. Močna za dve Đuri, V max 120 km/h, 16 tonski osni pritisk, parni generator - dobra bi bila skoraj za vse proge in vrste vlakov. Pa so jo raje poslali v pokoj. Škoda :pope
tango
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 127
Pridružen: 05.11.2009, 0:35

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a tango »

Vprašanje na mestu. Kaj uporabnega in dobrega še niso poslali na smetišče zgodovine? :(
Puhalnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 119
Pridružen: 09.01.2010, 15:10
Kraj: Dobrepule

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a Puhalnik »

:?: Upam, da nisem česa spregledal - kakšnega izvora pa je serija 662?
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

Informacij (in seveda govoric :wink: ) se dosti najde na raznih forumih in drugod na internetu. Na kratko pa takole: tam sredi šestdesetih so jo razvili v Đuro Đaković. Porabili so precej delov iz raznih različič Đure (642, 643), pa dodali nekaj lastnega znanja (in tudi neznanja kot se je kasneje izkazalo). Lokomotiva bi bila, po govoricah sodeč, čisto simpatična če ne bi imela velike (konstrukcijske) napake, ki je bila razlog za nekaj požarov. Moje ugibanje je, da so se je počasi naveličali in namesto nje kupili Španke (po karakteristikah sta si deloma primerljivi).

Menda so v začetku vse te lokomotive prevzeli v Sarajevu, kasneje so jih nekaj odprodali v Vojvodino. Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji, saj bi se naši mojstri dosti bolj(e) spopadli s potrebnimi konstrikcijskimi spremembami.
LP, Metod
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1141
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a ŽAT32 »

mkx napisal/-a: Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji
.....in verjetno bi kakšna celo še vozila. V tistih krajih pa "dok ide, ide". Ko pa crkne, se pa druge dobi :wink: . Lokomotive serije 665 so v Srbiji povsem uničili v samo 15 letih. Pravi čudež, da Kenediji še vozijo [-o<
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a mkx »

ŽAT32 napisal/-a:
mkx napisal/-a: Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji
.....in verjetno bi kakšna celo še vozila.
Verjetno res. Ampak tako daleč nisem želel špekulirati :wink:
LP, Metod
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 386
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: 642/643

Odgovor Napisal/-a kvak »

Nejac napisal/-a:
kvak napisal/-a:ja vem da je že nekaj časa tukaj. Ali so ugotovili da je 642 čist dovolj ali pa je 643 na popravilu. Sicer pa glede na malo dela v primerjavi z 20 let nazaj bi lahko tudi Jembaha pripeljali :)
Je 643 boljša zaradi potrebe Acronija. Ima le 100 konj več. Tako da jembah sploh ne pride v upoštev. Vprašanje pa tudi, če imajo Jeseniški strojevodje izpite.
zgleda da lahko pogrešajo tistih 100KM, ker se spet 642 matra
Odgovori