642/643
Re: 642/643
Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: 642/643
Ne...ivy napisal/-a:Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 642/643
Ali so jo kaj re-motorizirali ... ali pa so naredili na motorju samo spodoben servis?
LP, Metod
Re: 642/643
Po moje so en vredi filter nabili na izpuhcokla napisal/-a:Ne...ivy napisal/-a:Ko da po gasu, se tudi tako zelo skadi?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: 642/643
Pozdrav
Hvala za članek . Mogoče kot zanimivost, na sliki so vidne lokomotive serije JŽ 662 (vzdevek "Nada" ali "Skylab").
Slika je od tod:
http://www.sis-nis.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=128
LP
Jože
Hvala za članek . Mogoče kot zanimivost, na sliki so vidne lokomotive serije JŽ 662 (vzdevek "Nada" ali "Skylab").
Slika je od tod:
http://www.sis-nis.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=128
LP
Jože
Re: 642/643
To je zverina....ena od teh je zagorela v predoru Vranduk...
Re: 642/643
....... bile pa so žal tudi smrtne žrtve.
Baje pa to ni bil osamljen primer vžiga pri tej seriji lokomotiv
LP - Peter
Baje pa to ni bil osamljen primer vžiga pri tej seriji lokomotiv
LP - Peter
Re: 642/643
Ja, menda se je to rado zgodilo. Vzrok naj bi bil pregrevanje generatorja. Ker je imela dva, je bila možnost vžiga še toliko večja.
Je pa škoda, da je niso naprej razvijali. Tiste probleme s sinhronizacijo pogonskih sklopov bi odpravili, pa malce potrpljenja pri porodnih težavah, pa bi Juga delala lokomotive, kot se spodobi. Pa še vzdrževanje naj nebi bilo predrago, glede na to, da so vlečni sklopi podobni kot na 643. Močna za dve Đuri, V max 120 km/h, 16 tonski osni pritisk, parni generator - dobra bi bila skoraj za vse proge in vrste vlakov. Pa so jo raje poslali v pokoj. Škoda
Je pa škoda, da je niso naprej razvijali. Tiste probleme s sinhronizacijo pogonskih sklopov bi odpravili, pa malce potrpljenja pri porodnih težavah, pa bi Juga delala lokomotive, kot se spodobi. Pa še vzdrževanje naj nebi bilo predrago, glede na to, da so vlečni sklopi podobni kot na 643. Močna za dve Đuri, V max 120 km/h, 16 tonski osni pritisk, parni generator - dobra bi bila skoraj za vse proge in vrste vlakov. Pa so jo raje poslali v pokoj. Škoda
Re: 642/643
Vprašanje na mestu. Kaj uporabnega in dobrega še niso poslali na smetišče zgodovine?
Re: 642/643
Upam, da nisem česa spregledal - kakšnega izvora pa je serija 662?
Re: 642/643
Informacij (in seveda govoric ) se dosti najde na raznih forumih in drugod na internetu. Na kratko pa takole: tam sredi šestdesetih so jo razvili v Đuro Đaković. Porabili so precej delov iz raznih različič Đure (642, 643), pa dodali nekaj lastnega znanja (in tudi neznanja kot se je kasneje izkazalo). Lokomotiva bi bila, po govoricah sodeč, čisto simpatična če ne bi imela velike (konstrukcijske) napake, ki je bila razlog za nekaj požarov. Moje ugibanje je, da so se je počasi naveličali in namesto nje kupili Španke (po karakteristikah sta si deloma primerljivi).
Menda so v začetku vse te lokomotive prevzeli v Sarajevu, kasneje so jih nekaj odprodali v Vojvodino. Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji, saj bi se naši mojstri dosti bolj(e) spopadli s potrebnimi konstrikcijskimi spremembami.
Menda so v začetku vse te lokomotive prevzeli v Sarajevu, kasneje so jih nekaj odprodali v Vojvodino. Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji, saj bi se naši mojstri dosti bolj(e) spopadli s potrebnimi konstrikcijskimi spremembami.
LP, Metod
Re: 642/643
.....in verjetno bi kakšna celo še vozila. V tistih krajih pa "dok ide, ide". Ko pa crkne, se pa druge dobi . Lokomotive serije 665 so v Srbiji povsem uničili v samo 15 letih. Pravi čudež, da Kenediji še vozijomkx napisal/-a: Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji
Re: 642/643
Verjetno res. Ampak tako daleč nisem želel špekuliratiŽAT32 napisal/-a:.....in verjetno bi kakšna celo še vozila.mkx napisal/-a: Moja špekulacija je, da bi imele dosti daljšo obratovalno dobo če bi jih imeli v Sloveniji
LP, Metod
Re: 642/643
zgleda da lahko pogrešajo tistih 100KM, ker se spet 642 matraNejac napisal/-a:Je 643 boljša zaradi potrebe Acronija. Ima le 100 konj več. Tako da jembah sploh ne pride v upoštev. Vprašanje pa tudi, če imajo Jeseniški strojevodje izpite.kvak napisal/-a:ja vem da je že nekaj časa tukaj. Ali so ugotovili da je 642 čist dovolj ali pa je 643 na popravilu. Sicer pa glede na malo dela v primerjavi z 20 let nazaj bi lahko tudi Jembaha pripeljali