642/643
Re: 642/643
Ne igra prov nobene vloge tistih 100 konjev.Za kakšno stvar je še boljša 642,ker ni tko živčna.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 642/643
ali so se 642 in 643 vedno uporabljale samo za premik?
Re: 642/643
Ne, v začetku so se uporabljale tudi za vleko potniških vlakov, saj so (nekatere?) imele parni generator za ogrevanje vagonov (parne generatorje so odstranili, električnega ogrevanja pa ne nudijo). Prav tako so se (in se še) uporabljale za vleko lahkih tovornih vlakov, predvsem na lokalnih progah (Kamnik, Kočevje, Velenje, ...).
LP, Metod
Re: 642/643
zanimivo, mar ni bila enkrat debata da 643 ni sposobna normalno vozit avtovlaka v Bohinju. Meni se tisti 4 ali 5 vagonov ne zdi nič posebnega glede teže.
Re: 642/643
Recimo,da Đura ni primerna za avtovlak.Z 200t ni sposobna držati voznih časov na 25 promilih,pa še poleti pregreva.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: 642/643
Hja, lahki tovorni vlak pomeni ene 5 do 10 dvo-osnih vagonov na progi kategorije C ali D, torej vse skupaj od 150 do 250 ton. In to na bolj kot ne ravninskih progah. Spomnim se, da so imele Đure kar nekaj dela z vleko vlakov od Črnuč proti Ljubljani, pa je tisti vzpon dokaj kratek (okoli 1 km) in ne preveč strm (mislim, da je 19‰).
LP, Metod
Re: 642/643
Ne moreš pozabiti Đurinih 200 ton? Ha...Nurmi napisal/-a:Z 200t ...
Lep večer
Tomaž
Re: 642/643
ne,ne morem pozabit Tomy. Jaz tudi nisem mogel verjeti da bi ji 200t delalo probleme,ker na premiku v Gorici z njo komot premetavaš 1500t pločevine.V klanec in z brzino pa NEA GRE!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: 642/643
Iz Pesja do Celja potegne vsak dan skoraj 2000 ton (dva tisoč).
Re: 642/643
Ali ni to pretežno po klancu navzdol?petindvajsetka napisal/-a:Iz Pesja do Celja potegne vsak dan skoraj 2000 ton (dva tisoč).
LP, Metod
Re: 642/643
Zagrebačke 642 lokomotive su u drugoj polovici 60-ih i početkom 70-ih, do dolaska lokomotiva 664-000, po dvije u paru vukle Tauern Express Ličkom prugom, od Zagreba do Knina; dalje do Splita je vlak preuzimala jedna 661 lokomotiva.kvak napisal/-a:ali so se 642 in 643 vedno uporabljale samo za premik?
Ljubljanske 643 lokomotive su od kraja 60-ih do sredine 80-ih vukle putnički vlak Zidani Most - Zagreb sastavljen od Baat vagona (plus jedan Daa), kasnije su ih zamijenile 644 lokomotive.
Re: 642/643
Izgleda, da so včasih bile "močnejše". Vlekle so namreč enih 10 4-osnih cistern (720 ton) na poti iz Trsta v Scwechat pri Dunaju v sredini 60 let (ZM-Mb). Res da je upor samo 9 dN/tono toda vozile so spodoben tovorni vlak. Alternativno je vlekla 06, njuna vlečna moč je pa dokaj podobna (adh masa 72t in ~ 64t, vendar večjim efektivnim koeficientom trenja za 642(3) v primerjavi z dvojiško parnjačo.Hja, lahki tovorni vlak pomeni ene 5 do 10 dvo-osnih vagonov na progi kategorije C ali D, torej vse skupaj od 150 do 250 ton. In to na bolj kot ne ravninskih progah.
LPL
Re: 642/643
Ma ni problem koliko vleče in kaj ne vleče. Đura vleče boga isusa,dvojnike rude v Kopru.Problem je to,da je avtovlak potniški vlak,ki ima vozni red.In če se hoče Đura držati tega voznega reda mora na 25 promilih držati hitrost 50+ km/h s temi 200 + tonami.Kar pa enostavno ni mogoče. Samo to je problem. Na zapori sem vlekel 400 + ton šinovlak v klanec ven iz Grahovega brez problema.Samo smo imeli čas in mi nobeden ni skakal po jajcih z voznimi časi.
Jst vaših dN/t in efektivnih koeficientov ne poznam.Lahko vam samo iz prakse povem kaj Đura povleče in kaj ne.Đura povleče ogromno,samo ne z spodobnimi hitrostmi v 25 promilni klanec.
Jst vaših dN/t in efektivnih koeficientov ne poznam.Lahko vam samo iz prakse povem kaj Đura povleče in kaj ne.Đura povleče ogromno,samo ne z spodobnimi hitrostmi v 25 promilni klanec.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!