642/643
Re: 642/643
Ko se bo tale stvor prevrnil v gmajno, a se bo njegova konstrukcija tudi obnašala, kot da je bila narejena leta 2019, ali tako kot da je bila leta 196x?
Ja to je naš SŽ. Muzej na prostem, ali kako že pravijo tej firmi "civilisti". Važno da ma LEDice...
Ja to je naš SŽ. Muzej na prostem, ali kako že pravijo tej firmi "civilisti". Važno da ma LEDice...
Re: 642/643
Res hudo pomembno, koliko je stara konstrukcija lokomotive, ki rine vagone po postaji cele dneve. Za male pare jo prenovit, kot so jo v tem primeru, in je mir.suha napisal/-a:Ko se bo tale stvor prevrnil v gmajno, a se bo njegova konstrukcija tudi obnašala, kot da je bila narejena leta 2019, ali tako kot da je bila leta 196x?
Ja to je naš SŽ. Muzej na prostem, ali kako že pravijo tej firmi "civilisti". Važno da ma LEDice...
Re: 642/643
suha napisal/-a:Ko se bo tale stvor prevrnil v gmajno, a se bo njegova konstrukcija tudi obnašala, kot da je bila narejena leta 2019, ali tako kot da je bila leta 196x?
Ja to je naš SŽ. Muzej na prostem, ali kako že pravijo tej firmi "civilisti". Važno da ma LEDice...
kot, da je lokomotiva narejena za prevračanje po gmajni. Je ni lokomotive, ki se ne bi deformirala ob kakršnikoli nesreči.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 642/643
Danes, tudi ugled firme nekaj velja. Kaj si folk misli o prevozniku sem pa napisal. Žal tudi na račun takih "posodobitev".
Smo mar res tako revni da bomo dvakrat poceni kupovali... SŽ vem da ima kar nekaj dobička.Tiste amortizacijske dobe na osnovnih sredstvih niso kar tako tam in izmišljene. Pa ko smo že pri poceni rešitvah. Je to res zaradi tega ker je bilo poceni, ali je bilo to zaradi tega da bo še kakšen "naš" zaslužil. Tako kot se za SŽ in njen modus operandi seveda spodobi. Sočustvujem pa s strojevodjem. Vem, da če bi dal tovornjakarju le 20 let star tovornjak za peljat se vanj najbrž nebi hotel niti vsest.
Smo mar res tako revni da bomo dvakrat poceni kupovali... SŽ vem da ima kar nekaj dobička.Tiste amortizacijske dobe na osnovnih sredstvih niso kar tako tam in izmišljene. Pa ko smo že pri poceni rešitvah. Je to res zaradi tega ker je bilo poceni, ali je bilo to zaradi tega da bo še kakšen "naš" zaslužil. Tako kot se za SŽ in njen modus operandi seveda spodobi. Sočustvujem pa s strojevodjem. Vem, da če bi dal tovornjakarju le 20 let star tovornjak za peljat se vanj najbrž nebi hotel niti vsest.
Re: 642/643
To glede tovornjakarjev se motiš. Ravno takšne med 15 in 20 let obožujejo. Imajo klimo ročni menjalnik in ABS. Pa še veliko bolj sigurni so od teh novih čudes elektronikesuha napisal/-a:Danes, tudi ugled firme nekaj velja. Kaj si folk misli o prevozniku sem pa napisal. Žal tudi na račun takih "posodobitev".
Smo mar res tako revni da bomo dvakrat poceni kupovali... SŽ vem da ima kar nekaj dobička.Tiste amortizacijske dobe na osnovnih sredstvih niso kar tako tam in izmišljene. Pa ko smo že pri poceni rešitvah. Je to res zaradi tega ker je bilo poceni, ali je bilo to zaradi tega da bo še kakšen "naš" zaslužil. Tako kot se za SŽ in njen modus operandi seveda spodobi. Sočustvujem pa s strojevodjem. Vem, da če bi dal tovornjakarju le 20 let star tovornjak za peljat se vanj najbrž nebi hotel niti vsest.
Re: 642/643
Očitno zelo znižan ugled avstrijskih železnic.suha napisal/-a:Danes, tudi ugled firme nekaj velja. Kaj si folk misli o prevozniku sem pa napisal. Žal tudi na račun takih "posodobitev".
Pa nemških tudi.
Da o Francozih ne govorimo!
(Pa to niso samo premikalne lokomotive kot naše Đure.)
A niti tega ne veš, da je tudi komandni pult prenovljen? Ja potem ti pa res ni pomoči.suha napisal/-a: Sočustvujem pa s strojevodjem. Vem, da če bi dal tovornjakarju le 20 let star tovornjak za peljat se vanj najbrž nebi hotel niti vsest.
Re: 642/643
Si ti resen?suha napisal/-a:Danes, tudi ugled firme nekaj velja. Kaj si folk misli o prevozniku sem pa napisal. Žal tudi na račun takih "posodobitev".
Smo mar res tako revni da bomo dvakrat poceni kupovali... SŽ vem da ima kar nekaj dobička.Tiste amortizacijske dobe na osnovnih sredstvih niso kar tako tam in izmišljene. Pa ko smo že pri poceni rešitvah. Je to res zaradi tega ker je bilo poceni, ali je bilo to zaradi tega da bo še kakšen "naš" zaslužil. Tako kot se za SŽ in njen modus operandi seveda spodobi. Sočustvujem pa s strojevodjem. Vem, da če bi dal tovornjakarju le 20 let star tovornjak za peljat se vanj najbrž nebi hotel niti vsest.
Morda gre samo za pomanjkanje znanja za to ti bom malo bolj široko napisal. Lokomotive se kot letala (in drugi večji tehnični sistemi) vzdržujejo na novo to pomeni, da ko pride čas za servis (v svetu železnic se temu reče revizija) se lokomotivo razstavi pogleda v priporočnik proizvajalca kaj se pri teh kilometrih zamenja, ostale dele se pregleda če so še vedno sposobni delovati 100%, poleg tega se preveri še današnje stanje tehnike, v primeru teh lokomotiv se je ugotovilo, da so danes na voljo boljši motorji (in pa kar nekatere moti tudi luči) zato se jih je zamenjalo. Povsem enak postopek naredijo tudi v Krškem na vsakih 18 mesecev v nuklearki zato le ta danes obratuje boljše kot je ob izgradnji.
Koga pa zanima mnenje laične javnosti? Resnega prevoznika zagotovo ne, njegove stranke pa še manj, te so navdušene nad posodobitvami saj imajo razlog, da iztisnejo še malenkost boljšo ceno na račun nižjih obratovalnih stroškov posodobljene lokomotive.
Lokomotive ne moreš primerjati s tovornjakom, ki se vzdržuje na nivo da gre čez tehničnega, zato danes na cesti težko vidimo 50 let stare tovornjake. Kar sem napisal zgoraj seveda ne velja če je prevoznik "preveč varčen", kar vidimo na primeru naših Gomulk. Medtem ko pri nas razpadajo in so groza za potnike so jih na Poljskem posodobili in spravili na nivo primerljiv z novimi garniturami za del cene nove garniture (slike so nekje na forumu).
Re: 642/643
Mnenje strank je največji pokazatelj, kje si. Še nikoli nisi dobil listek z anketo? In še kako je pomembno mnenje, ampak uporabnikov in ne jamračev.Matevz96 napisal/-a:
Koga pa zanima mnenje laične javnosti? Resnega prevoznika zagotovo ne, njegove stranke pa še manj, te so navdušene nad posodobitvami saj imajo razlog, da iztisnejo še malenkost boljšo ceno na račun nižjih obratovalnih stroškov posodobljene lokomotive.
SŽ potniški promet je bil na robu bankrota, zato so bili "preveč varčni". Kar se tiče Poljske... Gor je sistem javnega prevoza čisto drugačen kot pri nas. Prevozniki si niso nobena konkurenca, niti konkurenca PKP-ju. PKP s strani države ne izvaja regionalnega prevoza, to počnejo regije same, zato je en kup prevoznikov. In ti prevozniki tudi mečejo gomulke ven in jih menjujejo z garniturami iz domačih tovarn (Pesa, Newag, Stadler), ker denar je. Državni PKP upravlja samo z IC prometom.Matevz96 napisal/-a: Kar sem napisal zgoraj seveda ne velja če je prevoznik "preveč varčen", kar vidimo na primeru naših Gomulk. Medtem ko pri nas razpadajo in so groza za potnike so jih na Poljskem posodobili in spravili na nivo primerljiv z novimi garniturami za del cene nove garniture (slike so nekje na forumu).
Re: 642/643
Ker zivim ob zeleznici, veckrat vidim/slisim, kako strojevodja v prostem teku "navija" Djuro na visoke obrate, to traja cca. 15s. Mi lahko kdo obrazlozi to pocetje?
Re: 642/643
A je filmska zvezda iz 90tih 642-186 aktivna?
Re: 642/643
Ta si pa dejansko zasluži muzejMatejP napisal/-a:Jeandre85 napisal/-a:A je filmska zvezda iz 90tih 642-186 aktivna?
Re: 642/643
Trenutno je v Divači. Verjetno kakšen servis....?andre85 napisal/-a:A je filmska zvezda iz 90tih 642-186 aktivna?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: 642/643
Sedaj že nekdanji SŽ 643-037, ki je več let propadala v Zidanem Mostu, se po obnovi v Mariboru obeta novo življenje na hrvaških tirih.
railfreight-eu: Zusätzliche Rangierlok für Rail&Sea
FB skupina Železniški navdušenci: povezava do fotografije
railfreight-eu: Zusätzliche Rangierlok für Rail&Sea
FB skupina Železniški navdušenci: povezava do fotografije
Aljaž
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57